Škoda, že VW dal přednost marketingu elektrických hraček a nepustil k rekordnímu pokusu Porsche 919, to by absolutní rekord smázlo zcela jistě.
Porsche reklamu nepotrebuje. Mimochodem ve zdejsich forech je koncern neustale obvinovan, ze technologicky nema co nabidnout a je pozadu. Tak tady mate ochutnavku ;-)
Já s koncernem nemám problém, určitě je to jeden z předních výrobců a jeden z nejvíce investujících do vývoje a I.D. R je nejrychlejší současná elektra, ale tady prostě dal přednost marketingu.
Otázka nakolik je todle I.D. dílem mamutího koncernu VW a nakolik dílem chorvatské elektrické garáže Rimac?Když ohlásili vstup Porsche do Rimacu tak jsem zpozorněl, když se ukázalo že Seat Cupra se testuje v Záhřebu tak jsem si začal spojovat nitky a teď mám silný podezření, že střeva tohodle I.D. VW speciálu má na svědomí taky Rimac ;-)B-]
ti hoši z Rimac jsou fakt borci, zaslouží obdiv
Teprve před pár lety se mladej Rimac ptal na DIY diskuzích jaký nejlepší napětí baterie pro elektroauto a teď je svým oboru špička.Ještě včera marně klepal na dveře autododavatelů s nabídkou technologický spolupráce a teď už mu trhaj ruce největší automobilky světa. Tady je vidět že miliardy promrhaný autodinosaurama ve vývoji jim nutně nezajišťují technologický náskok.
Nikdo neni top ve vsem [ani Toyota, mrk]. Automobilky maji sve priority a na ty nasazuji top lidi. Penize jsou samozrejme dulezite, ale uzka specializace casto hraje dulezitejsi roli.
To je mozne. Na druhou stranu hybridni 919 vyhrala 3x v rade Le Mans, pred ni totez R18 e-tron. ;-)
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.