VW Group se zřejmě stane největší automobilkou již letos

Koncern VW Group podle předpovědí institutu JD Power letos prodá rekordních 7,8 mil. aut, tedy nejvíce ze všech.
VW Group se zřejmě stane největší automobilkou již letos

Když vloni na jaře VW Group oznámil záměr stát se do roku 2015 největším producentem automobilů světa a v roce 2018 prolomit hranici 10 milionů vyrobených vozidel, řada z nás pochybovala. Nyní se ukazuje, že světovou jedničkou by se mohl VW Group stát již letos a hranici 10 milionů pokořit o tři roky dříve, než se předpokládalo.

Volkswagen chce být do osmi let největší automobilkou světa

Volkswagen chce být do osmi let největší automobilkou světa

Britský list Financial Times citoval výsledky studie institutu JD Power, podle kterého VW Group letos prodá 7,8 milionu nových aut a na druhém místě se umístí General Motors s 7,2 milionu vozy. Až na třetím místě tak podle všeho skončí někdejší favorit Toyota, jejíž prodeje paralyzovaly nejprve údajné potíže s nenadálým zrychlováním následované drtivým dopadem jarní tsunami.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Volkswagen Group útočí, na metu nejvyšší si sáhne možná již letos...

General Motors je znovu největší automobilkou na světě, VW druhou

General Motors je znovu největší automobilkou na světě, VW druhou

Značky koncernu VW Group však netěží jen z neštěstí jiných, ale jejich prodeje během letošního roku skutečně rostou nečekaně rychlým tempem. Zvláště pak v Číně, kde VW Group postavil dvě nové továrny, jež mají v roce 2014 vyrobit na 3 miliony aut, tj. dvakrát tolik, co nyní. Volkswagen navíc meziročně navýšil prodeje v Evropě o 8 %, ani v USA si údajně nevede špatně.

Ale uvidíme na konci roku, nebývá vhodné dělat účet bez hostinského…

TEST BMW M5: Supersport ve smokingu. Může tohle fungovat?

BMW M5

Ano, nová M5 je čtyřkolka, s přepňovaným motorem a masážními sedačkami. Je nejtěžší a nejvýkonnější z modelů M. A takové parametry já osobně neupřednostňuji. Jenže nic není tak, jak se zdá.

včera | Milan Lažanský | 41 příspěvků
Minitest Kia Stinger 2.2 CRDi GT Line: Potěšení s vůní nafty

Kia Stinger 2.2 CRDi GT Line (minitest)

Z nafty se stalo politické téma a zdá se, že její dny jsou sečteny. To je ideální moment dát si špetku nekorektnosti v podobě úsporného dieselu, který navíc hrabe těmi správnými koly a… je z Koreje.

16.  10.  2018 | Miro Mihálik | 25 příspěvků
TEST Audi Q8 50 TDI quattro: Mohlo být dokonalé, ale přišlo WLTP

Audi Q8 50 TDI quattro

Své velké SUV-kupé uvedlo Audi jako poslední z trojice luxusních německých značek. Dalo mu to, co konkurence nemá a vyladilo jej téměř k dokonalosti.

11.  10.  2018 | Jan Mička | 21 příspěvků