VW Group se zřejmě stane největší automobilkou již letos

Koncern VW Group podle předpovědí institutu JD Power letos prodá rekordních 7,8 mil. aut, tedy nejvíce ze všech.
VW Group se zřejmě stane největší automobilkou již letos

Když vloni na jaře VW Group oznámil záměr stát se do roku 2015 největším producentem automobilů světa a v roce 2018 prolomit hranici 10 milionů vyrobených vozidel, řada z nás pochybovala. Nyní se ukazuje, že světovou jedničkou by se mohl VW Group stát již letos a hranici 10 milionů pokořit o tři roky dříve, než se předpokládalo.

Volkswagen chce být do osmi let největší automobilkou světa

Volkswagen chce být do osmi let největší automobilkou světa

Britský list Financial Times citoval výsledky studie institutu JD Power, podle kterého VW Group letos prodá 7,8 milionu nových aut a na druhém místě se umístí General Motors s 7,2 milionu vozy. Až na třetím místě tak podle všeho skončí někdejší favorit Toyota, jejíž prodeje paralyzovaly nejprve údajné potíže s nenadálým zrychlováním následované drtivým dopadem jarní tsunami.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Volkswagen Group útočí, na metu nejvyšší si sáhne možná již letos...

General Motors je znovu největší automobilkou na světě, VW druhou

General Motors je znovu největší automobilkou na světě, VW druhou

Značky koncernu VW Group však netěží jen z neštěstí jiných, ale jejich prodeje během letošního roku skutečně rostou nečekaně rychlým tempem. Zvláště pak v Číně, kde VW Group postavil dvě nové továrny, jež mají v roce 2014 vyrobit na 3 miliony aut, tj. dvakrát tolik, co nyní. Volkswagen navíc meziročně navýšil prodeje v Evropě o 8 %, ani v USA si údajně nevede špatně.

Ale uvidíme na konci roku, nebývá vhodné dělat účet bez hostinského…

TEST Lexus LC 500: Socha na kolech, precizní řidičský nástroj. Má chybu?

Lexus LC 500

Velké kupé od Lexusu má být dokonale vybroušeným, mistrovským dílem japonského automobilového průmyslu. Pro nás je ale podstatný i fakt, že má naprosto úchvatný pětilitrový osmiválec bez přeplňování!

včera | Milan Lažanský | 38 příspěvků
TEST Volvo XC40 D4 AWD: Mistr prvního opojení

Volvo XC40 D4 AWD

Na rozdíl od modelů XC60 a XC90 je nové Volvo XC40 postaveno na platformě CMA, určené pro kompaktní vozy. Narostlo však do takových rozměrů, že jedna ze stálic nabídky může přestat dávat smysl.

17.  7.  2018 | Jan Mička | 34 příspěvků
TEST Škoda Fabia edition R5: Lehká ochutnávka možností

Škoda Fabia edition R5

Civilní edice sportovní Fabie R5 v mnohém naznačuje, jak dobrá by mohla být sériová malá ostrá škodovka. Přesto se nedá zcela vyhnout myšlence, že tohle je tak trochu promarněná příležitost.

15.  7.  2018 | Miro Mihálik | 20 příspěvků