VW Group Night na videu: Podívejte se na prezentaci Fabie a dalších novinek

VW Group Night na videu: Podívejte se na prezentaci Fabie a dalších novinek

Středeční večer patřil jako už tradičně před každým velkým autosalonem takzvané Volkswagen Group Night, kde se postupně představily všechny automobilky koncernu a většina jejich novinek. Prohlédnout jsme si mohli s předstihem třeba Lamborghini Asterion nebo Volkswagen XL Sport.

Volkswagen XL Sport: Ano, už i tohle ekoauto je sportovní (aktualizováno)

Volkswagen XL Sport: Ano, už i tohle ekoauto je sportovní (aktualizováno)

Pokud jste neměli čas nebo jste z nějakého jiného důvodu prezentaci jednotlivých automobilek neviděli, nevadí, máme pro vás řadu videí, na kterých si můžete vše (samozřejmě včetně nové Fabie) zopakovat.

Nová Škoda Fabia: Naprostý základ od 234 900 korun

Nová Škoda Fabia: Naprostý základ od 234 900 korun

Koncernové novinky jsme probrali už včera, takže vás pro případné podrobnosti odkážeme na starší články. Využít můžete třeba souhrnný článek mapující dění včerejšího dne nebo rovnou rubriku Paříž 2014, kde najdete úplně všechno, co se týká aktuálního autosalonu. 

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST Mazda CX-5 2.5 Skyactiv-G AWD AT: Umíněná kráska

Mazda CX-5 2.5 Skyactiv-G AWD

Být originální za každou cenu, když se všichni podřizují přísným emisním limitům, může být známkou punku ale i hlouposti. Skončí Mazda ve slepé uličce nebo objevila svou vlastní cestu na výsluní?

dnes | Miro Mihálik | 24 příspěvků
TEST VW Golf 1.5 TSI Evo DSG: Opravdu má spotřebu dieselu?

TEST VW Golf 1.5 TSI Evo DSG

Volkswagen dopřál motoru 1.5 TSI Evo Bluemotion řadu systémů, které dnes stále nejsou úplně běžné. Výsledkem má být zážehový agregát se spotřebou vznětového. Platí to i mimo laboratoře?

19.  6.  2018 | Jan Mička | 68 příspěvků
Minitest Renault Twingo GT: Rošťák svázaný svou vlastní koncepcí

Renault Twingo GT (minitest)

Renault Sport si tentokrát v rámci své kúry GT posvítil na toho nejmenšího. Co přináší oproti standardní verzi?

14.  6.  2018 | Milan Lažanský | 9 příspěvků