VW Golf VI zřejmě až ve třech ostrých verzích

Není žádným tajemstvím, že Volkswagen Golf je snem mnoha mladých řidičů. Automobilka si to zřejmě uvědomuje a tento status „auta pro mladé“ chce zvýraznit ještě dalšími ostrými verzemi. Hned se však nabízí otázka, pro koho je tedy Scirocco? Pro starší a zkušenější? Nicméně, odpověď přenechejme pánům z vedení koncernu a my se pojďme podívat, jaké verze automobilka chystá.

Jako první je nutno zmínit notoricky známou verzi GTI, která se představí již za necelé dva týdny v Paříži, přičemž tento ostrý Golf se 210 koňmi pod kapotou se začne prodávat až začátkem druhého půlroku 2009. Na své si však přijdou i přívrženci dieselů, pro které si automobilka chystá sportovní verzi s označením GTD známým především ze starších modelů. Podle předběžných informací se bude pod kapotou nacházet vznětový čtyrválec disponující výkonem 125 kW/170 koní.

A do třetice všechno dobré, šestý Golf bude dostupný i ve verzi R, k níž bude nabízen i program VW Individual, takže si jej zákazník bude moct ve velké míře přizpůsobit k obrazu svému. K dispozici jsou zatím pouze kuloární informace, mluvící o tom, že Golf R bude poháněn výkonným přeplňovaným šestiválcem a chybět by neměl ani pohon všech čtyř kol. Vypadá to tak, že nový Golf bude opět vozem mnohá tváří, v plánu je hybrid, kabrio a časem se přidá i verze Plus a Variant.

TEST VW Arteon 2.0 TSI DSG 4Motion: Poslední funkční období

VW Arteon 2.0 TSI DSG 4Motion

Nebude trvat dlouho a Arteon přenechá „funkci“ vlajkové lodi Volkswagenu nové generaci SUV Touareg. Než se tak stane, pojďme si něco říci o nejvýkonnějším provedení nabídky.

19.  4.  2018 | Jan Mička | 42 příspěvků
Minitest Peugeot 308 GTi: Skvělý hot-hatch! Dokud nestisknete „Sport“

Peugeot 308 GTi (minitest)

Vyzkoušeli jsme vrcholnou verzi modelu 308 druhé generace po modernizaci. Dokazuje, že mezi rychlými hatchbacky si může vybrat každý přesně dle svých potřeb a přání.

17.  4.  2018 | Milan Lažanský
TEST Lexus IS 300h: Není dokonalý, ale má k tomu blízko

Lexus IS 300h

Absenci vznětového motoru automobilka Lexus vyvažuje hybridním ústrojím. A jsem toho názoru, že pro model IS je to ta nejlepší možná varianta.

14.  4.  2018 | Jan Mička | 27 příspěvků