VW Golf VI zřejmě až ve třech ostrých verzích

Není žádným tajemstvím, že Volkswagen Golf je snem mnoha mladých řidičů. Automobilka si to zřejmě uvědomuje a tento status „auta pro mladé“ chce zvýraznit ještě dalšími ostrými verzemi. Hned se však nabízí otázka, pro koho je tedy Scirocco? Pro starší a zkušenější? Nicméně, odpověď přenechejme pánům z vedení koncernu a my se pojďme podívat, jaké verze automobilka chystá.

Jako první je nutno zmínit notoricky známou verzi GTI, která se představí již za necelé dva týdny v Paříži, přičemž tento ostrý Golf se 210 koňmi pod kapotou se začne prodávat až začátkem druhého půlroku 2009. Na své si však přijdou i přívrženci dieselů, pro které si automobilka chystá sportovní verzi s označením GTD známým především ze starších modelů. Podle předběžných informací se bude pod kapotou nacházet vznětový čtyrválec disponující výkonem 125 kW/170 koní.

A do třetice všechno dobré, šestý Golf bude dostupný i ve verzi R, k níž bude nabízen i program VW Individual, takže si jej zákazník bude moct ve velké míře přizpůsobit k obrazu svému. K dispozici jsou zatím pouze kuloární informace, mluvící o tom, že Golf R bude poháněn výkonným přeplňovaným šestiválcem a chybět by neměl ani pohon všech čtyř kol. Vypadá to tak, že nový Golf bude opět vozem mnohá tváří, v plánu je hybrid, kabrio a časem se přidá i verze Plus a Variant.

Test Toyota Land Cruiser 2.8 D-4D: Žádný úkol není nesplnitelný

Toyota Land Cruiser 2.8 D-4D

Toyota sice v Evropě propaguje hybridy, stále však nabízí i nezničitelná auta, která ji v minulosti proslavila.

18.  1.  2018 | Radek Pecák | 9 příspěvků
Minitest Subaru Forester 2.0i-L: Vylepšený kmet dostal dvě oči navíc

Subaru Forester 2.0iL (minitest)

Forester chce v letošním roce k poctivému podvozku nabídnout i porci aktivní bezpečnosti. Přesvědčí matador kategorie i ty "bezpečně smýšlející"?

16.  1.  2018 | Milan Lažanský | 2 příspěvky
Minitest Mitsubishi ASX 1,6 MIVEC: Jsou vylepšení znát?

Mitsubishi ASX 1,6 MIVEC (minitest )

Mitsubishi ASX se v provedení modelového roku 2018 nezměnilo po technické stránce, zapracovalo ale na designu.

13.  1.  2018 | Radek Pecák | 15 příspěvků