VW Golf VI R Line: pro zvýšení sebedůvěry

Máte-li zálusk na koupi nového Volkswagenu Golf, rýsuje se vám naděje, že s davem nebudete muset úplně splynout. Volkswagen totiž pro svůj Golf nyní nabízí příplatkovou sadu R-Line, za níž si můžete připlatit v případě, že zvolíte výbavový stupeň Highline. Díky tomu nejste omezeni ani výběrem motoru, protože pro Highline jsou k mání i nejslabší jednotky včetně 1,2 TSI a 1,6 TDI. V této sadě najdeme především upravené nárazníky, prahové obklady, zadní spoiler, denní světla z LED nebo sedmnáctipalcové litá kola.

Paket R-Line Edition je k mání ale také pro model Scirocco Highline. V tomto případě se motorista může těšit na mlhovky, osmnáctipalcové ráfky, specificky zbarvená zadní světla či zatmavení zadních oken, za což zaplatí zhruba 24 000 Kč.

Pro Passat CC má Volkswagen hned trojici cenově zvýhodněných „balíčků. Sada Executive nabízí za cenu 12 000 Kč především navigaci, changer a couvací asistent vpředu i za vozidlem. Executive Plus je označení pro sadu zahrnující kromě výše zmíněného například lepší audiosoustavu s navigací a pevným diskem na 30 GB, za kterou zákazník zaplatí místo standardních 60 300 Kč „jen“ 24 100 Kč. Za dalších 12 000 Kč je k mání paket Dynamic obsahující sedmnáctipalcové lité ráfky, bi-xenonové světlomety nebo zatmavení zadních oken.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
VW Golf VI, Scirocco a Passat CC R Line
TEST Lexus LS 500h: Měl být dokonalý. Jenže...

Lexus LS 500h

Nový Lexus LS mi ze všech testovacích aut způsobil největší pomatení mysli. V některých ohledech tak neuvěřitelně fascinuje, jinde ale může i zklamat. Nebo jej prostě jen nechápu?

22.  5.  2018 | Milan Lažanský | 27 příspěvků
TEST Citroën C3 Aircross 110 PureTech EAT6: Váš městský obývák

Citroën C3 Aircross 110 PT EAT6

Tentokrát jsme C3 Aircross vyzkoušeli v silnější z benzinových dvanáctistovek. Jaký je tento extrovertní crossover?

15.  5.  2018 | Milan Lažanský | 10 příspěvků
Minitest Škoda Karoq 1.0 TSI: Dělám, co můžu! Stačí to?

Škoda Karoq 1.0 TSI (minitest)

Zázraky od malého litrového tříválce v poměrně velkém crossoveru raději nečekejte, poněkud překvapivě však základní motor z Karoqu nepoužitelnou brzdu provozu nedělá.

12.  5.  2018 | Miro Mihálik | 87 příspěvků