VW Golf VI: české ceny jsou na světě

126 komentářů

boo
14. prosince • 20:50

fascinuje ma, ako vw dokaze uspiet v roku 2008 na trhu s 1.4 motor z 20 rocneho Facka

Blx
10. prosince • 13:15

No když už tady plivete po golfu a koupili byste si všichni tu Kiu tak schálně - když byste dostali na vybranou služebního golfa nebo ceeda nebo oktávku ? tak nějak srovnatelné. já bych jednoznačně šel do golfa případně do té oktávie. musím se přiznat že pro mě vůbec nějaké hjundaje, a kie neexstují. stejně jako nekupuju hadry ve stánku u vietnamců tak bych nekoupil nějakýho nedošuka i když by to bylo třeba za půlku.

Ivan
3. prosince • 19:36

Na kolik tedy vyjde Golf VI s motorem 1.4TSI 90kW, s ESP, elektronickou klimatizací, elektrickými okny a zrcátky, s koženým multifunkčním volantem, s autorádiem s MP3, litými 16" koly a metalízou?

joj
5. prosince • 0:16

To je diagnoza? :-P

profesr
3. prosince • 19:44

No asi jako dva cídy

RICHI
3. prosince • 18:46

NO NEKUP TO?!

Rosťa
3. prosince • 11:09

tak koukám, že koncern VW se u nové fabie moc nepoučil. U-boot aus CZ :-D
Designově mi ten Golf připadá tak na r. 2003-4!!! Kam se hrabe na dnešní bonbonky typu Peugeot 308, Mazda 3 či nový Megane!!??!! A se spolehlivostí už taky není vw soudě dle V. řady to co bejvával...!!!
:-(

Honza
3. prosince • 13:10

Každý nemusí jezdit v autě, které je designově postavené pro ženskou nebo pro bukvice.

míra
3. prosince • 18:53

No nudný design to opravdu je. Nová Octavia, Focus, Civic jsou hrozně pěkná auta o nových Mazdách nemluvě. VW zůstává zbytečně při zemi.

hls
3. prosince • 9:20

vy sa tu hadate ,ze napr ceed za 400k neje auto a ja ,ze moje nove punto za 150k je super cara :-D

vasek88
2. prosince • 21:05

Ahoj všichni, jste stroprocentně přesvědčeni, že nový golf je nejlepší volba???:o)...no nevim, nevim,,,abych pravdu řek, věděl bych o lepším auto!...teďkon jsem se svezl v novém MITU a to je teprv bomba...navíc ještě plný počet hvězdiček v EURONCAP...prostě lepší auto neseženete:o)...

performer
2. prosince • 22:23

prcek co začíná na půl míči - jako konkuence Mini proč ne! Ale cena/užitná hodnota bude lepší v tom drahém levném Golfu...

tom123
3. prosince • 11:05

1.4 TSI je motor snu !!! za 449.000 je to krasna cena

petr
3. prosince • 12:16

Krásná cena ? :-O
Srovnatelný Fiat Bravo 1.4 T-Jet stojí 384.900,- KčTakže žádná krásná cena, ale tradičně předražený Hitlerwagen.

vasek88
3. prosince • 21:52

Motor 1.4 T se 155 koníky pod kapotou za cenovku 464 papírů i s výbavou PROGRESSION...TO JE TEPRV bomba...navíc fungl nové technologie jako např ALFA D.N.A.?...já teda nevim, ale myslim, že nelze odolat:o)...zvláště pak, když volit mezi tímto a "faceliftovaným" golfem.:o)

Honza
2. prosince • 20:20

A to ještě nevíte, že za 4 tis.Kč je paket 1, který obsahuje 5 dveří + barvené lišty a za dalších 14 tis.Kč paket 2, který obsahuje 15" kola z lehkých slitin, dvouzónovou klimatizaci, loketní opěrku, tempomat, ... Ceny jsou prostě super.

Franta
2. prosince • 22:03

Taky koukam na ty ceny. VW udelal spravny tah - v dobe financni krize udelali jen vylepseny Golf V, vyrobne levnejsi ale presto lepsi nez predchozi model, zase vyhrava vsechny testy a srovnani. A navic je to zase krasne auto, na ktere se i za 10 let bude clovek divat se zalibenim.Manzelka mela Golf V, tridverovy s 1.4kou, a musim rict ze to bylo prijemne svezeni po praci kdyz clovek presedlal z firemni Oktavky 1.9 TDI - ticho a pohodove jezdeni.

Vojta
4. prosince • 23:48

Uvažuji o Golfu V s 1.4kou , rád bych se tě zeptal jakou měl průměrnou spotřebu , hledám pohodlné auto , spíše na kratší vzdáenosti.

Petr
5. prosince • 1:44

Manželka má G V 1.4 55kW (ne FSI), takže jezdí na N95, tak 80% po Praze a zbytek občas mimo k rodičům. Najeto má 60t km, podle palubáku je od začátku auta průměrná spotřeba 7.3l/100km. Je to celkem vyježděná ženská, takže auto moc nešetří a a spíš je zvyklá na to víc šlapat. Nutno podotknout, že ač 1.4 není trhačem asfaltu, ještě ve 2 lidech se s tím do 130km/h dá celkem jezdit. Když se to pustí do otáček a člověk počítá s tím jaký to má výkon, dá se to.Nicméně, má to duální klimu, všechno v elektrice a je to hodně pohodlné a pohodové autí, s celkem fajnovýma brzdama (kotouče všude jsou asi znát). Oproti koncernovým TDI je neskutečně tichý motor a má kultivovaný chod (neklepe se). Co se servisu týká, tak jen klasika olejový servis (long-life), brzdová kapalina, filtry. Jednou prasklá žárovka v předním světle, jedna v osvětlení RZ a vyměněn prasklý umělohmotný dekl pod motorem. Jinak vše OK.

Jirka
2. prosince • 19:22

Za Fabii s logem VW dát 600 000 může jen de*il, to už radši luxusně vybavenou Octavii.

kryton
4. prosince • 18:31

Ty blbe, golf a octavia mají stejný podvozek, fabia je o třídu níž :-D

profesr
2. prosince • 16:16

Je to předražený ošklivý auto nižší střední třídy do kterého bych teda já určitě nesedl.A co je tam nové? asi světla.

Rosťa
3. prosince • 11:15

Motor 1,4 59kw = zatažená ruční brzda v ošklivém kočárku pro skalní fandy VW.
PSAF-BMW - 1,4 VTI 70kw atd...je minimum na aito této kategorie!
A cena za holátko 359 tis?! Drahý špás. Do roka a do dne slevní tak jako každá automobilka.

TweeTy
2. prosince • 17:17

VW = VrakWagen B-]

míra
2. prosince • 18:29

Dobře tak VW není určitě žádný vrak to víme všichni, prostě ta německá kvalita. Ale taková Octavie, která se mě po faceliftu dost líbí a začínám o ni přemýšlet je větší, srovnatelně kvalitní a, dobře, o 10 tis. levnější. A jak mluvíte o tom cedníku tak se s ním jezdí skvěle a ta cena je lákavá ale ač se někomu můžu jevit jako blázen tak se mi opravdu moc líbí.

Marek
2. prosince • 14:35

Hezky to je a s 1.4 TSI DSG za 550 je to zadarmo. Vubec to nemuzete srovnavat s tou korejskou spinou - jinej zakaznik a jina cilovka

petr
3. prosince • 13:43

Golf 1.4TSI 90kW s DSG je za 551tis. předražená plečka, to si radši koupím Hondu Civic 1.8 103kW Sport s automatem za 529.000,- Kč a nebudu mít nudné auto :-P

Marek
4. prosince • 0:49

No vidis to je zajimava varianta a ne jako komik s Magentisem o trochu vyse :-)

krles
3. prosince • 20:54

ses drahej ja ted kupoval diky akcim civic 1.8 executive za 480tis a to si myslim je pekna cena je to uplne funglovy a to auto je hodne zabavne narozdil od golfu :)

Vinetu F.
2. prosince • 17:38

pravdu vravýš gádžo, toto nie je motoris pre každeho iba pre nás úspešních oláskych.

Shimi
2. prosince • 17:34

:))))))) ovšem tak ty si mě dostal nejvíc ze všech. Kam se hrabe Šmankote se svým luxusním obývákem :))) 1.4 TSI DSG za 550 je to zadarmo :)) No, co na to říct, kdo chce kam, pomožme mu tam. Dneska se za tyhle peníze, respektive za 450, dá pořídit Laguna s 2.0 nebo Magentis s 2.0. A za 530 dneska koupíš i Mondeo s 2.0. Tak ti nevím, jestli bych koupil lidovku v nižší střední za 550 nebo raději limuzínu střední třídy a ještě ušetřil 100 litrů ;-)

bingo
2. prosince • 19:30

Tak zase bych si nepredstavoval, ze rozumim potrebam vsech, ze. Nekdo treba jezdi po meste a spis nez pul metru auta oceni kompaktni rozmery a dobry automat, kterych tolik neni. Driv se to skrz cenu skutecne nedalo rozumne koupit, stejne jako Octa, ale jestli bude 7st. DSG stejne dobre jako 6st., tak to nemusi byt marna cena. Obzvlast pro ty, co to byli ochotni kupovat jeste pred zlevnenim :-D

Marek
2. prosince • 19:27

Takze postupne - Lagunu nesezenu s automatem, kdyz pominu fakt ze je hnusna jak p**el, Magentis - sto takoje magentis ?? Bavime se o autech a ne o spolku Hyunday/Kia/Daewoo - sorry to proste nejde. Mondeo je pekne ale nejlevnejsi automat je za 750k. Pokud se tedy od tvych nesmyslu vratim na zem a pokusim si sestavit Focus, tak automat (ovsem nic sofistikovaneho jako DSG) se stejnym vykonem a dovybaveny do stejne urovne jako zminovany highline vyjde na 570. Takze nikdy by me nenapadlo, ze tu budu vzyvat VW, ale s cenovou politikou se tentokrat trefili do cerneho. Takze tak - je nutne si neplest pojmy s dojmy :-)

Shimi
2. prosince • 20:23

Máro Máro :) Korejská špína...jiný zákazník...jiná cílovka...bavíme se o autech.....draku, na koho to tady hraješ, koho chceš oblbnout? Pokud se chceš bavit o AUTECH, tak do toho netahej VW a už vůbec né lidovku co si říká Golf. Vždyť je to úsměvný. K tomu zbytku, jak jsem psal, kdo chce kam, pomožme mu tam. Když si ochotný zaplatit za lidovku v nižší střední se sofistikovaným automatem v ještě sofistikovanější 1.4 s turbem 550, tak mi nezbývá než poblahopřát firmě VW a jejich PR managementu. Kup si třeba dva, já ti to přeju ;-)

Marek
2. prosince • 21:21

simi simi - neco konkretniho na ty ceny co jsem tam psal by nebylo nebo to je jen tak dle hesla co me napadne to placnu ? bavime se o autech - a neumim si predstavit ze si nekdo z meho okoli pujde kupovat auto a bude resit zdali Kia nebo VW. Kdybych resil jak utratit 550 za druhy auto do rodiny tak bych asi koupil Acko s hvezdou. Jinak napodobne - preji ti ten vysneny Magentis, neboj jendou to dopadne ;-)

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Shimi
2. prosince • 22:15

Máro, pochopil si ty moje reakce na tvoje příspěvky? Tím myslím poentu ;-) Zřejmě ne, jinak bys po mně nechtěl vyjádření k těm tvým cenám. Mimochodem jak u Mondea, tak u Focuse to máš špatně, sekl ses o dost desítek tisíc.P.S.: S tou poentou ti trošku pomůžu. Ty utratíš 550 za auto X v nižší střední s automatem a já bych ty samé peníze, respektive v určitém případě bych 100 litrů ušetřil, utratil efektivněji za auto Y ve střední třídě bez automatu. Už?

Marek
3. prosince • 8:34

Ceny jsou z jejich webu vcera vecer, tak mam to kontrolovat znovu ted rano jestli pres noc nezlevnili o desitky tisic ? Asi ne vid ? Jestli poentou myslis pointu, tak to mi teda zkus pomoct mozna trosku vic ? Kde je vyhoda toho kdyz chci auto (znovu opakuji auto a ne Kia a spol) s automatem a poridim si sice vetsi ale s manualem ? Takze jak vidis stale nic

Shimi
3. prosince • 11:48

:)))) vid? tohle slůvko mě vždy dostane. No nic, tak jinak. Kde si, prosím tě, našel to Mondeo s automatem za 750? Pokud se budem bavit o benzinu, tak jediný automat, který se dává do Mondea je s 2.3 a stojí 812. Pokud odečteme 17% flleetovku, kterou ti dá každý dealer Fordu, tak se dostáváme na 674, to jen tak pro pořádek. A co se týče Focusu, tak mi ukaž ten stejně výkonný motor, ke kterému dostaneš ten tvůj automat. Páč jediný motor, ke kterému se automat u Focusu dává, je 1.6 74kW, který je po odečtení slevy k mání za 443. Samozřejmě s chudší výbavou, ale 100 litrů do kapsy ti to náležitě vykompenzuje. K tomu zbytku, už podruhé ti říkám, že pokud se chceš bavit o AUTECH, tak do toho netahej VW. Děláš ze sebe akorát, s prominutím, pitomce. A co se týče automat vs. manuál, tak to je právě ten paradox na který poukazuju. Jsou mezi námi tací, co neváhaj utratit 550 za prcka v nižší střední jen proto, že má automat. Nikomu jsem to nevyvracel a vyvracet nebudu, ať si každý koupí co chce, jen na to poukazuju. Mně osobně nevadí používat levou nohu a v tomhle případě by mě hřál u srdce fakt, že bych se za stejný peníz vozil v limuzíně střední třídy typu Mondeo. A pokud bych se oprostil od všeobecných, stupidních a stále se opakujících klišé o kvalitě a image, tak bych ještě 100 litrů ušetřil. Tak co, už? ;-)

Marek
3. prosince • 12:36

Simi simi jak malej kluk ses - jakou fleetovku ?? Bavime se tu snad vo cenikovkach ne ? Slevy jsou jina story a stejne to bude platit o ton fauvee. nejlevnejsi benzin automat Mondeo (tedy abych byl presnej jedinej) je 2.3 duratec. Ale to sme jinde, takze se vracim oklikou k tomu focusu za stejny mozna trosku vetsi prachy. Ad Focus - je to jednoduche - skoc si na www.ford.cz a tam zjistis ze ten 1.6 Duratec je za 532 cenikovku. Hele jsou Auta, pak jsou auta a pak je zbytek. Divce koupit kompaktni nizsi stredni s automatem na jezdeni po meste je lepsi volba nez ta leva noha ve velkym mondeu. Urcite i ten tvuj dlouholety sen magentis si najde zakaznika, ale holt bude jinej nez ten pro Golfa s tim nic nenadelas. Ty kluku ty mas kliku ze mam ted 2 dny relax a muzu se tu s tebou vybavovat vo blbinach. Rikam, ze jako 2. 3. auto do rodiny je to dobrej deal za dobry prachy - takze co ? Uzs zabral ? ;-)

Shimi
3. prosince • 13:10

:)))) nezklamals. Máro, nezlob se na mě, ale kolik ti je? Kupoval sis někdy auto? Pokud ano, tak mi řekni jaká cena tě zajímala? Ta ceníková nebo ta reálná za kterou si to auto opravdu odvezeš ze showroomu? Ta reálná, že? Tak co to tady zase zkoušíš za finty ty ceníkovko :))) Ad Mondeo, plácnul si blbost o 750, já ti ji vyvrátil, tvoje reakce? - žádná. Ad Focus, plácnul si blbost o 570, já ti jí vyvrátil, tvoje reakce? - žádná. Tak o čem se chceš ještě bavit ty kluku? :)) Jinak ty máš z toho Magentise evidentně nějaký komplex, že? Mně ale stojí v garáži úplně jiná značka ;-) A co se týče té dívky, tak tou si to dovršil totálně. Ano, nejlepší volba pro dívku, co neumí používat levou nohu a chce jezdit po městě, je kompakt v nižší střední s automatem a turbomotorem za 550 :))))) Já snad pojdu smíchy. Hlavně ta turbína, ta mě dostává, to je ideál pro dívku do města :)))) Né, fakt se na mě nezlob, ale tohle už je i na mě moc.

Marek
4. prosince • 0:46

Tak jeste naposledy a zejtra uz musim misto tydle zabavy bohuzel makat - to mondeo tam furt za 750 visi. Focus tam furt za 570 visi - staci ford.cz a kofigurator. Pokud mi nekdo nabizi jako variantu ke golfu Magentise tak ano to mi skutecne hlavou vrta hodne dlouho. Aut uz jsem par nakoupil a predpokladam, ze stejnou slevu jako u Fordu ukecam i ve VW a hadej z ceho se ta sleva v obou priapdech bude pocitat ? Pokud jsi tipl z cenikovky, tak ano na poprve jsi se trefil. Chapu nekdo by divce narval polomrtvy mondeo v manualu - dovolil bych si preferovat sviznejsiho golfa v automatu. A neboj par aut uz jsem nakoupil a v garazi mi taky stojej jiny nez VW. Kdyz takhle v case rpedvanocnim nebudes mit co delat zkus si to vsechno parkrat (jednou ocividne nestac) promyslet nez se zas priste budes vrhat do debat ;-)

Shimi
4. prosince • 10:06

Kudla, 00:46, to ti to muselo dlouho vrtat v hlavě, když sis na mě udělal čas takhle brzo ráno :-D Nebo sis to všechno ještě párkrát promýšlel, než ses vrhl do psaní? :-D Víš co Máro, ty bys mohl dělat politika. Článek sice dlouhý, ale vypovídající hodnota žádná. Na jednu stranu tu celou dobu obhajuješ ceník a o fleetu nechceš ani slyšet a na stranu druhou v zápětí napíšeš o předpokladu, že stejnou slevu dostaneš i u VW. Vždyť ty nevíš co chceš. Tímhle si pouze potvrdil tvoji zabedněnost a to, že jsem měl celou dobu pravdu. Mondeo s automatem si momentálně odvezes z prodejny za 674 ( ceníková 812 ) a Focuse za 443 ( ceníková 533 ), ať se ti to líbí nebo ne, to prostě neokecáš. Mimochodem bych rád viděl, jak budeš ukecávat fleetovku na novinku, co si říká Golf VI ;-) A co se týče té dívky a polomrtvého Mondea :)) K dívce už jsem se jednou vyjadřoval, tvoje reakce opět žádná a jestli ti přijde Mondeo s 2.0 polomrtvé, no taky názor. Nicméně tohle, o čem se tady my dva dohadujem, nemá vůbec nic společného s tím na co jsem celou tu dobu poukazoval. Již podruhé, kup své dívce lidovku v nižší střední s 1.4 TSI a DSG za 550, já ji to ze srdce přeju. Je to pro ní bezesporu ideální volba do města :-D

šmankote
3. prosince • 14:55

Hele, strejdo, když mrknu do ceniku Focus, tak tam vidím jeden tragický automat, čtyřkvalt použivá jenom korejská rejže, s vydejchanou a zastaralou 1.6 za 532.990,- o slevě tam není ani slovo. Než tuto zastaralou plečku od Forda, tak raději Golf VI s přímovstřikovým turbeným benzínem a DSG převodovkou za 550k. To je to o čem píše tvůj oponent a to jsou takové detaily co nikdy nepochopí adolescent co doma slintá na plakáty nebo zoufalec co vybírá auto na šrotišti v kopřivách. Ale pobavils, to zase jo, no. :-D

Shimi
3. prosince • 15:40

:)))) jéééé, luxusní obývák se nám zapojil do debaty, no potěš koště. Jako vždy mimo mísu, ale to se časem spraví, neboj ;-) Až si někdy půjdeš koupit vlastní auto, tak pochopíš rozdíl mezi reálem a ceníkem. Do té doby budeš jen kovboj zdejšího fóra.

šmankote
3. prosince • 15:47

Čísla mluví jasně Ford Focus 1.6 74kW 4st automat 532k, VW Golf 1.4TSI 90kW DSG 550k. Další komentář netřeba, rozumím ti :-D:-D:-D

Shimi
3. prosince • 15:58

No vždyť to říkám, ceníkům, jako správný kovboj, rozumíš. Ovšem reálu porozumíš až časem. Ale to není nic za co by ses měl stydět, každý z nás nějak začíná ;-)P.S.: Ještě sis zapomněl vyhledat kolika stupňové je to DSGčko :-D

Ghostyx
2. prosince • 12:28

A dobre to vedi i u skopcaku, ze az vyjede novej Megos od Rendla, tak tuhle "novou" koncernovou slataninu sestavenou z toho, kde co nasli jen aby usetrili, zadupe do zeme! ;-)

CyberVic
2. prosince • 10:39

...musim rict, ze po ty masce protazeny az dolu, jako ma dnesni Golf, Passat nebo Touran, se mi bude celkem sejskat. Maska ala Scirocco je podle me krok zpatky, ale budiz...

Kozouš
2. prosince • 9:30

Co je to za motor 1.4 u té nejlevnější verze? Převrtaná novinka ze Škoda 1000 MB jako u Ochcávky?

_Teddy_
2. prosince • 9:48

Je to presne ten isty 1.4MPI, ktory robi hanbu aj v Octavii. VW ma skvele spickove motory, ovsem ako urobit poriadny moderny zakladny motor, to by sa mohli ucit u Hyundai/Kia...

pepa
2. prosince • 10:39

Mas i pyzamo a spodky Hyundai/Kia ? :-P :-D

_Teddy_
2. prosince • 11:21

Ne. Kde si zohnal???

pepa
2. prosince • 12:12

Nekde to mit budou, nepropadej beznadeji ;-)

furgon
2. prosince • 10:13

ty seš zase nějakej chytrej Slováku.. samozřejmě že je to jinej motor, než ten o kterým mluví výše.

lamal
2. prosince • 10:37

to je jedno ide o to, ze to je bicykel

pepa
2. prosince • 10:40

Polkni prasek... aaaaaaa zase bude dobre ;-)

jjkk
2. prosince • 8:39

Mám v tom, díky panu autorovi článku, teď zmatek. V článku má uvedeno označení PDF, v tabulce zas DPF, pak píše, že verze 81 kW se nechá pořídit kolem 450 tis., ale takovou cenu jsem v tabulce nenašel - je tam 469 700.-Kč. Pak nikde ani zmínka, že tento motor bude jen do jara 09 a pak bude nahrazen 1.6 TDI CR atd., a že všechny motory VW TDI budou již dodávány výhradně s technologií vstřikování CR (kromě škodovek - nechápu proč).:-(

Kozouš
2. prosince • 9:53

Prótoše pro Čéska Untermench pumpe-dýze tópra!

šmankote
2. prosince • 7:29

360tisíc za Golfa, tak to je cena snů a potom že je Golf drahý. Kia to může rovnou zabalit a Huyndai nemusí tu továrnu na zelném poli ani otevírat.

vasek88
6. prosince • 11:55

no jo , ale nějak si opomenul zmínit nové MITO!!!...to je auto!!!---myslim, že Golf si mco neškrtne...navíc MITO nabízí něco úplně nového, nadčasový design, novinky v technologii na palubě a spoutu dalšího...Golfu jsem byl velký příznivec, ale poslední dobou se mi zdá čím dál tím stejný:o)

_Teddy_
2. prosince • 9:45

Ono je ale "trosku" rozdiel medzi 1.4MPI/59kW (co je predpotopny muzealny motor, ktory uz davno mal zmiznut z Golfu aj Octavie), a 1.4CVVT/77kW (moderny motor s variabilnym casovanim). Vies? :-)

P.
2. prosince • 8:46

Šmankote, i ta Korea si vždycky svoje zákazníky najde. Můj názor je ten, že doby, kdy se jednalo o šunty, je pryč. Pokud se "západním" autům nevyrovná současná generace Kií a Hyundaiů, pak to bude určitě ta následující. Korejci jsou velice pracovití a nenechají se jen tak převálcovat. Přiznám se, že i ve mě stále přetrvává kousek nedůvěry v korejská auta, ale řekl bych, že v současné době je to už asi jen předsudek, nic víc.
Možná kdyby se zaangažovali/zviditelnili v automobilovém sportu, pomohlo by to image značky zase o něco víc.

Tomas
2. prosince • 9:41

Však se angažují. Chevrolet je Daewoo a ve Vttc Bavorákům a Seatům zle zatápí.

DaewooMaster
6. prosince • 12:01

JJ, Chevrolet Lacetti (příští rok Cruze) ve WTCC a dál třeba Hyundai Accent ve WRC nebo KIA Rio v Andros Trophy...

Tomas
2. prosince • 9:42

VTCC samozřejmě.

no name
2. prosince • 9:48

Ono to bude spíše WTCC ;)

RedBaron
2. prosince • 8:04

Počkej a nemají korejci náhodou auto ve stejné třídě ještě o sto litrů levněji? :o)

šmankote
2. prosince • 8:28

Korejská rejže se nechá koupit za cca 300tisíc, ne? Nevím, nesleduji to, jenom jezdím kolem nějakého bilobardu, který to za ty peníze propaguje.

Pepe
2. prosince • 8:40

Ta korejská rejže má alespoň motor, 80kw oproti 59kw (ze stejného objemu) je už značný rozdíl! Základní Cedník s cenou kolem těch 280 nebo za kolik to prodávaj je sice holátko, ale i po dorovnání výbav bude o dost levnější se silnějším motorem a delší zárukou.
Neobhajuju Ceeda, sám bych si ho nekoupil, ale zase nejde tvrdit že Golf je bůhví co za super cenu. To ani náhodou!

petr
2. prosince • 12:21

Základní Cedník nestojí 280, ale už jenom 269.980,- Kč ;-) Dále třeba dosluhující Mégan sedan 1.4 stojí 289.900,- Kč resp. za 329.900,- Kč je s motorem 1.6 a "plnou" výbavou :-) Citroen C4 1.4 stojí 294.900,- Kč atd.
Při pohledu na ceny konkurence to vypadá, že Golf nebude mít šanci, ale díky pubošům, kteří jsou ochotni platit za W na kapotě cokoli by v ČR prodali za ty prachy i blbou rykšu :-D

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
no comment
2. prosince • 15:26

To je divne ze tady u nas kdyz se kouknu na Vietnamce tak vsichni jezdi v octaviich golfech a passatech, jeste jsem nevidel zadneho kterej by tady jezdil v aute znacky kia ci jinych znackach, proc si kupuji tyhle znacky a ne ty levne ????

BlackRider
3. prosince • 9:31

Protoze se snazej zapadnout :)

furgon
2. prosince • 13:21

Puboši mají sotva prostředky na nové VW, ale to aspoň vypovídá o tvému 'rozhledu' :-D

petr
2. prosince • 13:47

To bys koukal kolik "kšiltozadníků" už jezdí v nových Golfech ;-)

furgon
2. prosince • 14:00

To je zlomek z koncových zákazníků těch nových golfů zrovna jako u ceed. Tvoje argumentace je mimo.

europe
2. prosince • 14:41

řekl bych že mimo jsi spise ty...

furgon
2. prosince • 14:50

Dobře, jsem mimo já, protože pubescenti neví co s prachama a díky nim může VW prodávat golfy draze a ceed je pod jejich úroveň :-D

olda
5. prosince • 20:10

no je to asi tak jako vetsinova populace posloucha zombie vondrackovou , gota a kouka na novu , cte blesk a v neposledni rade jezdi v golfu :) ti ostatni maji volvo, civic snad i bmw a poslouchaji treba massive attack :)))

furgon
2. prosince • 10:10

jenže to by těch 80kW korejskýho střepu muselo vlastnostmi odpovídat těm 80kW, jenže tomu tak zdaleka není, o použitých matariálech nemluvě...

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
šmankote
2. prosince • 10:43

Pravdu máš, chlape, Golf převyšuje korejskou rejži o dvě třídy ve zpracování interiéru. Špičkové materiály, provedení interiéru, chod ovladačů a jejich povrch, zpracování přístrojů, prosvícení, fot rádia a počítače, to jsou detaily, které dělají kvalitní interiér a za to se zkrátka platí. Já si rád zaplatím, neb se v Golfu budu citít jako v luxusním obýváku, kdežto v Kia jako v umakartové kuchyni s poblitým linem. Pubošům to těžko vysvětlíš, ale stačí si vedle sebe postavit Golfa a cedníka a vyzkoušet :-D

Petr
12. prosince • 11:46

Nazyvat interier Golfa luxusnim muze jenom clovek, co kazdy den jezdi zetorem z JZD na pole a zpatky. Jo, u vas na vesnici jezdi nejvetsi farejri Golfem II a holky to zerou. V civilizaci ale leti jina auta a s Golfem paradu nenadelas. Golf je pro nevyzrale, rozumny clovek zvoli neco jineho.

Antracit
15. prosince • 14:40

Neřekl bych, Golf je Golf a vždycky bude. To je prostě fakt.

profesr
2. prosince • 16:23

No potěš,chtěl bych teda vidět tvůj obývák,když to přirovnáváš.Škoda,že ti nemůžu ukázat alespoň ten můj.

Skyline
2. prosince • 11:31

Jako vzdy jsi perla tyhle diskuse:-D:-D:-D Smankote, smankote, chce se primo zvolat, ty luxusni obyvaku a spickovej materiale:-D:-D:-D:-D:-D

furgon
2. prosince • 11:25

Jjo, holt žvásty místních "odborníků", co většinou ještě ani nemají řidičák a díky svým teoretickým zkušenostem s papírovými údaji výrobce o výkonu v kombinaci jedna paní povídala tu rozumují. I průměrně inteligentní člověk který obě auta zná, ví, o jakej propastnej rozdíl tu jde... dále nemá smysl rozebírat.

Forexman
2. prosince • 11:01

V luxusnim interieru? :-D
Snad mi nechces rict, ze Rabbit je luxusni? :-))Vezl si se uz v luxusnim aute?

Peetee
2. prosince • 12:12

este mi povedz naco ti je luxusny interier,spíš v tom aute?alebo si tam vodis nejakych zakaznikov aby sa ti kukali na auto?Auto ma vyzerat sympaticky z vonku,mat dobre jazdne vlastnosti,slusny vykon,samozrejme zalezi na co ho pouzivas(do mesta staci kludne poslabsi motor,dovezie ta rovnako na dane miesto ako športiak)a zaroven ma byt prijatelna cena,to su hlavne parametre,sa ti mozem vykaslat na tvoj luxusny interier,samozrejme potesi luxus ale musi byt zohladneny v slusnej cene a nie mat snobske maniere...o luxuse zvycajne vyprava ten kto si este na nic sam poriadne nezarobil alebo je milionar a pochybujem,ze milionar ma cas chodit na toto forum cize patris asi do tej prvej skupiny....dietatko

bingo
2. prosince • 14:32

No tak luxusni byt primo nemusi, ale excesy typu neocalounena vypln dveri z hnusneho plastu (i u nejvyssi vybavy s kuzi!) a nesmyslne tvrda sedadla bych snesl tak u Loganu, ale ne u auta, co je o jen nejakych 10% levnejsi nez Golf. Navic lacine calouneni sedadel, laciny pristrojovy stit, laciny volant a saltpaka, laciny stribrny plast jako "hlinikovy dekor", zbyle plochy z velkych jednolitych dilu tvrdeho plastu neresim, ty mi nijak zasadne nevadi. A to muvim jen o interieru, tech veci je podstatne vic.Ale jinak samozrejme souhlasim, Golf neni luxusni, Golf je jen normalni, to spis Ceed a par dalsich jsou osizene na hranici unosnosti.

K.L.
2. prosince • 10:58

Tak tebe mi je líto! Golf = luxusní obývák???

lamal
2. prosince • 10:34

tych 80kw odpovedam 80kw mal by si sa previezt, ci v golfe 59kw odpoveda 109kw ?? :-D

furgon
2. prosince • 10:43

Nikde nic takovýho o golfu netvrdím inteligente, ale ten slovenskej korejec prostě nejede a žere, samozřejmě, že jsem se s tím střepem previezol několikrát a měl možnost srovnání.

lamal
2. prosince • 18:32

Diky za poklonu aj tu tvoju inteligenciu by si mohol obcas pouzivat...Kto tvrdi, ze 1,4 v ceede nejede a zere a v golfe to tak nieje tak s tym nikdy nesiel alebo je minimalne na hlavu...co dodat Furgone... ty kravo a nepresadol si zo svojho furgona do tej 1,4 59 kw? To sa ti potom necudujem, mal si sadnut rovno do ceeda 80kw asi by si zazil monopost. :-P

furgon
2. prosince • 20:07

Lámale, na ty tvý neustálý nesrozumitelný teoretický žvásty se už ani nedá reagovat, ztráta času B-]

lamal
2. prosince • 20:19

Len sem chodis provokovat s tvojimi teoriami pritom si v nicom nesedel okrem svojho golfu 2 1,6 D. Nieje nic horsie ako fanaticky fanusik golfu, ktory v lepsom aute este nesedel a onanuje nad plastmi a vyplnami dveri. Proste trapas a pis si co chces vidno to.

furgon
2. prosince • 20:40

No jo, závistivý nesrozumitelný žvásty, to umíš. Masturbuj si doma před spaním nad tím svým plakátem s ceedem, kterej ti dali rodiče jako dárek k patnáctinám a až budeš mít řidičák a s těma autama, o kterých se bavíš ve škole se spolužáky, se aspoň svezeš, uvidíš, jaký jsi osel.

lamal
2. prosince • 20:48

Ja uz od 18tich jazdim na japoncovi tak uz nechaj oddychnut svoju fantaziu :-PjFK diky za privitanie, presne takto som si to predstavoval

JFK
2. prosince • 20:32

lamal,drž už prosímtě tu svojí nevymáchanou držku závistivou slovenskou a otravuj s těma svejma zvratkama jinde ;-)

jankoo
2. prosince • 20:41

si looser

Dusan
2. prosince • 8:03

Tech 360 tisic je ovsem za bezmotorovou verzi a az prijde Golf opravdu na trh tak v de dobe budou Korejci za dvestepadesat.

profesr
2. prosince • 17:42

360 000 za třídvéřového veterána v základu s obsahem motoru vhodného tak pro motorku-šílenství!!

Jiří Duchoň
2. prosince • 23:08

socky běžte si koupit focuse s tržnicovou palubkou a tady nevopruzujte:-P

Antracit
6. prosince • 14:49

Tak to je přesné. A můžou si kdyžtak vzít i celého Ceeda z tržnice s tím úžasným rejžovým motorem 80 kW. "Pro běžnou jízdu stačí vytáčet nad 5000 otáček". :-D

Milan
2. prosince • 14:56

přesně tak

šmankote
2. prosince • 8:25

Už ti bylo patnáct, mátoho. Ta verze, dle tebe, bez motoru, v pohodě stačí do města na drcnání v kolonách a běžné pojíždění po okreskách. Miluju puboše závodníky :-D:-D

Thor
13. prosince • 13:26

Miluju argumenty, že "to stačí" .... :-D nebo to o "běžném" ježdění, můžete mi tento pojem vysvětlit ? Co je to běžné ježdění po okreskách ? :-D

Niemand
2. prosince • 12:51

Kia Ceed1.4 80kW - 389 980 - druha nejvyssi vybava - v Akci o 20 000 levnejsi.
1.6 93kW - 369 980 - druha nejslabsi vybava
V dnesni konkurenci mit zaklad 59kW beru jako frasku.Zaruka na Ceed je tusim 7let, na neco 5. Pokud se nepletu, tak VW 2roky.Ano VW ma lepsi podvozek a lepsi materialy, ale za ty penize...Priznam se, ze i kdyz jsem priznivcem znacky, tak musim uznat, ze konkurence je velmi silna.
Mimochodem, nejcasteji jezdim s 66kW motorem, a ten vykon je nedostacujici. Jezdim 80% mesto. V puberte snad uz nejsem. Ale kdyz nabalim zenu, dite, kocarek a spoustu kramu do kombika, tak mam zrychleni na 100ku asi 15s mozna jeste hure, o nejakem bezpecnem predjizdeni ani nemluvim.

koudel
2. prosince • 19:04

59kW mám corsu C a je super ;-) Takový výkon mají už v pět let starém benziňáku 1229ccm.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
petr
3. prosince • 12:17

Já mám 65kW na své 16 let staré popelnici s obsahem 1.332ccm :-P

BAryk
2. prosince • 17:22

Nechci vam kazit flame, ale zakladni cena Kie Cee'd 1.4 CVVT s vybavou Active zacina na 289.980 Kc. A to ten motor ma 80kW a auto znatelne bohatsi vybavu nez ten slavnej predrazenej nemeckej klump. Nejlevnejsi 1.6CVVT/93kW stoji 369.980, vybava Active Plus. Ceny jsou pro 5-dv. hatchback.

šmankote
2. prosince • 14:00

No počkej, je-li něco fraška, tak jsou to ceny těch korejských pleček, moc to nesleduji a jenom kroutím hlavou :-D Cedník je v podstatě za stejné peníze co Golf :-D:-D Počítám, že pětidvířko Golf bude se základním motorem, duální klimou, tempomatem, rádiem za cca 400k bez slevy, to se nezlob, ale než rejži 360k tak raději Golfa za 400k.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Milan
2. ledna • 13:19

Máš pravdu. Jde o to, že po 7 letech v golfovi se cítíš jako v novém autě a není cítit interiér jako taška na vietnamské tržnici - viz korejská auta.

Niemand
2. prosince • 22:48

Podle me budete u Ceedu ve srovnatelne vybave s lepsim motorem o 50 000 niz a to uz je znat.
Pokud zapocitate zaruku, da li se prodlouzeni u VW vubec dokoupit, tak budete nekde kolem 70 000. No a pokud Vam 70k stoji za lepsi podvozek a materialy na palubovce s horsim motorem a drazsi servisni hodinou, tak ok nemam problem.Ja osobne bych u takoveho rozdilu uz hodne premyslel, ktere auto vybrat a priznam se, ze zrovna Ceed by byl hodne vaznym konkurentem Golfu.Ale kazdemu co jemu libo jest, ze. ;-)

Antracit
15. prosince • 14:39

K čemu ti je 7 let záruky, když ti v ní stejně nic neuznají? K tomu aby jsi jezdil 7 let do drahého servisu?

acid23
2. prosince • 15:44

"se zakladnim motorem a dualni klimou" - lol :-D dost dobre si nedokazu predstavit jizdu v lete se zaplou klimou, to te na dalnici budou predjizdet snad i nakladaky... :-D

Clx
10. prosince • 7:54

celý koncern vw má kompresory klimatizace s regulovatelným výkonem. když jedeš po dálnici rychle tak o klimě právě ani nevíš. proto třeba i to htp s klimou jede uplně normálně a je to v něm znát míň než třeba když zapneš tu uplně hloupou klimu v astře 1,6.

Petr Hlobil (hlobilp)
2. prosince • 9:04

nesnasim magory jako ses Ty :-D:-D

Sám si magor, ...
3. prosince • 14:09

Nevím, na co kdo potřebnuje jezdit tak, že při tom trhá asfalt a ničí gumy Tomu fakt nerozumím.
Já mám 12let starý (no starý, pořád je to pod průměrem v této republice) Opeal Astra (f)Caravan 1.4 (ne 16V), takže výkon 44kW. Na ježdění v městě se vůbec nepozná, jestli jedu sám, plně naložen a jestli přede mnou nebo za mnou jede pitomec s dvoj- a více násobným výkonem. Pokud někdo chce ve městě závodit, tak je to o rychlosti na světelech a ne počtu koví pod kapotou - velmi často jsem na křižovatce nejrychlejší - protože přejíždím bílou čáru ve stejné vteřině jako naskočí zelená - ti blbci s výkoým moterem mne obvykle nedojedou, neb než se na světlech probudí a prošlápnou to, už brzdím před dalšími světly. Ha.....Mám to několikrát vyzkoušeno i naživo i na Evropské v Praze do kopce - chtěl se mnou závodit fracek ve VW Passatu s dvoulitrovým motorem a více než dvojnásobným motorem - na žádných světlech nebyl rychlejší, nikdy mne nedojel dříve než na dalších světlech - víc točit, později, ale rychleji řadit - toť vše pánové.....No a mimo město a jsem-li naložen, klidně s tím na rovné a přehledné silnici i plně naložen předjíždím - jen to trochu víc točím - prostě pod plynem o dva kvalty dolu a plnej knedlík a neřadit dokud nedokončím předjíždění. A je to .... nic víc v tom není, machři. jo na dálnici, když budu plně naložen mi pětka "neudrží 130 a více" - no a co - při 110-120 km pod plným plynem dám "za 4" a touto rychlostí ten kopec vystoupám.... Navíc, když jedu s pasažéry - je to o pohodlnosti pro cestující - takže rozhodně nemám v úmyslu jezdit tak, aby se mi děcka poblila v autě nebo aby ostatní byli zralí na masáž zad po mém kličkováníHlavně, když to nežere - je to starší benzín, ale na dálnici běžně za 6,5l a při cestě do Popradu nebo Kolína nad Rýnem (mimochodem to jezdím tak 3-4 do roka) při plynulejší jízdě a lehké noze i za 5,5l.Takže nazdar těm co jezdí jak prasata a chtěj na silnici závodit - pak akorát zabijou ty ostatní

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
pavel
11. prosince • 17:29

Mas pravdu, ja jezdim podobnym zpusobem, ale proc ve svym prispevku nazyvas lidi kteri maj 2x vetsi vykon jako ze to jsou blbci? Tohle muze bejt jenom zavist, nic jinyho.

l
11. prosince • 13:54

hezký článek k pobavení.svez se v silným autě a porovnej komfort a bezpečnost jízdy.a nepiš,čemu sám nevěříš.

Moik
5. prosince • 11:12

Hehe, dobrej názor, proč nemít silný auto, mám Focuse 2,0TDCiNelze s tebou nesouhlasit, proč ne, ale není lepší:
-na světlech neporušovat předpisy a vyjet opravdu až zhasne červená a v klidu se rozjet a vlastně se vůbec nepoměřovat s nikým okolo mě - už vůbec ne s tím, kdo stojí na světlech se zařazenou jedničkou a zmáčklou spojkou ;-) ?
-předjíždět na 6ku v klídku, bez točení motoru a spoléhání na odhad?
- jet po dálnici 130 s motorem v 2100ot, opět v klidu
- dát za 4 a plnej plyn na okresce, abych bezpečně předjel kamion, kterej mi cáká na sklo a každou chvíli brzdí do zatáčky na 40kmh
- určitě bych vymyslel další :-)Já si koupil "relativně" silný auto hlavně z těchto důvodů. Opravdu jen vyjimečně se mi chce ukázat Passatům a Mondeím, že mi to jede líp... vyjimečně.

Sám si magor, ...
5. prosince • 11:49

Ano, tyto argumenty taky chápu.
Zdá se, že jsi jeden z mála těch co mají silnější motor a zároveň používají hlavu.Jen upřesnění:
- není to o porušeování předpisů
- při oranžové (akutečně oranžové, ne červené) promptně mačkám spoju a řadím jedna a pouštím spojku - v 99% to vyjde tak, že v momentě zelené jsem na bílé čáře - proti předpisům to není ani písmenko (ano jsem přesně na hraně, kdyby se našel blbec policajt)
- je to i o tom, že když jsem x-tý v řadě tak nečekám až ten přede mnou se rozjede a pak začnu hledat spojku, kvlat atd. - sleduju provoz a defacto se rozjíždím s tím, který je druhý přede mnou - tím zkracuji reakční dobu, zkracuji frontu a tak za stejný čas může projet více aut - kdyby to tak dělali všichni, tak Vám garantuji, že každými světli projede (a plynuleji) dvojnásobný počet aut.
- já fakt závodím tak max. 3x do roky+ když men opravdu někdo skutečně vytočí (a je to málokdy) a navíc, když jsem prázdnej (rozuměj bez dětí)A generelně - nevím jak ty, ale já jezdím denně už přes 18let (tak si spočítáč kolik mi je :-D ) a začínal jsem na takových vozech jako Moskvič, Lada 1200 apod., mé dva poslední vozy byly Lada 1500 (byla rychlejší a to i LPG než můj dnešní Opel).
No a právě ta těchto vozech (zvl. ten Moskvič) se naučíš jak nebýt brzdou provozu, i když máš hmotnost tanku a motor co na prošlápnutí plynu reaguje vlažně a s 5s prodlevou. Jen perličku pro ty, co už to neznaj - ten Moskvič dokázal jet 140Km/h, ale ze stovky na stočtyřicítku zrychloval dobrejch 10minut a při těch 140 žral odhadem dobrejch 18l. A cokoli předjet bylo právě o tom před-časném točení, rychlém řazení a dobrém odhadu reakční doby a potřebné vzdálenosti (no nicméně autobusy Karosa, pokud to ten řidič trochu hnal, na začátku 90let, kdy jsem ho měl, předjet nedokázal).Takže i z tohoto pohledu já osobně nemám důvod kupovat silnější auto.

Moik
9. prosince • 8:21

No já jezdím 12 let a mě zase vyučila Škoda 105S (1984)Někde jsem četl statistiky, že nejvíce aut na minutu zelené projede v Brně. Taky se snažím vyrazit okamžitě a taky se řídím aspoň druhým autem přede mnou - a to i v koloně nebo rychle jedoucí koloně.

Vlastimil l.
3. prosince • 16:30

Konečně rozumný názor. Sám jezdím tolik vysmívaým 1.2 HTP ve fabii a nemám s tím autem zásadní problém. Neříkám, že bych nemohl mít silnější stroj, ale zatím jsem spokojen.

.
3. prosince • 16:47

Měl jsem tu čest se s 1.2 HTP svézt a udělalo to na mne dojem, že na volnoběh se celé auto třáslo jak epileptický křeček.
Na druhou stranu jsem v cizině jel v Hondě s tříválcem o objemu 0,66l s automatem a vzhledem k velikosti a hmotnosti (pětidvéřové prdítko do města - Honda Life r.v.2007: http://en.wikipedia.org/wiki/Honda_Life) to bylo velmi živé autíčko. Motor byl na rozdíl od HTP dobře vyvážen a odhlučněn, takže komfort mnohem vyšší.
Ale souhlasím, že na závodění je okruh a pokud řidič není jelito, stačí na dnešní provoz i ta HTP Škodovka.

Clx
10. prosince • 7:51

čeče taky mát teda to HTP a na volnoběh se to ani nehne a když vypnu větrák tak je uplný ticho. jediný co to dělá tak když je to studený tak něco ťuká v převodovce, ale musí se fakt soustředit aby to bylo slyšet. jinak prostě nic. ten motor je celkem v poho i na tý dálnici. jezdím s tím do itálie a furt jedu na tempomat 140. když mě nědko v kopci nezbrzdí na 80 tak není problém. Když jo tak se to holt do kopce spírá už hůř, ale pořád je to 1,2. a já říkám že na 1,2 to jede sakra dobře a spotřebu mám průměr pořád pod 7 litrů.

Antracit
15. prosince • 14:38

Naprostej souhlas, taky mám HTP a úplně stejný pocity. Nevím jak v první Fabii, ale 51 kW verze ve FII jede opravdu velmi dobře a žere málo. A v provozu jsem nikdy neměl pocit, že by byl ten motor slabý, ve mestě spíš naopak díky geniálně zpřevodované převodovce.
Ale VI Golf za cenu vybavené Fabie, to je hodně dobrá nabídka, přece jen to je auto o 2 třidy jinde. :) (1 třída za zařazení a 1 třída za kvalitu)

Doporučujeme

Články odjinud