VW Golf VI: české ceny jsou na světě

Bezmála pět měsíců po odhalení nového Golfu známe i jeho české ceny, které jistě potěší každého fanouška značky.

O šesté generaci modelu Golf toho byl napsáno již hodně, a tak si jej snad ani není třeba nějak podrobněji představovat. Novinka se musela svým vzhledem přizpůsobit svému sportovnímu sourozenci Scirocco, a tak je Golf VI na rozdíl od svého předchůdce trochu konzervativnější a v mase vozidel příliš nevynikne. Konec konců, Volkswagen se rozhodl v tomto případě kráčet v starších šlápějích, kdy Golf ještě nesuploval chybějící Scirocco (popříp. Corrado), ale i tak všechno nasvědčuje tomu, že tento hatchback se na trhu uchytí minimálně stejně jako jeho předchozí generace.

Tip: Podrobné představení Volkswagenu Golf šesté generace.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Pokud vás nový Golf nepřesvědčí svým vzhledem nebo případně technikou, pokusí se vás přesvědčit cena a ta je zejména v současnosti v mnoha případech velmi důležitým a rozhodujícím parametrem.

Není tak divu, že i „věčně drahý” VW Golf musel jít s cenou dolů. Stojí v jednotlivých verzích prakticky stejně jako končící pátá generace, což u novinky nebývá obvyklé. Konkrétně - cena začíná na hodnotě 359 900 Kč, přičemž jde o verzi vybavenou zážehovým čtyřválcem 1,4 (59 kW) ve strožší výbavě Trendline. Naopak, nejdražší je verze Highline s vznětovým 2,0 litrovým čtyřválcem TDI (103 kW) s filtrem částic DPF a dvouspojkovou převodovkou DSG, která je dostupná za 622 800 Kč. K tomu všemu však v brzké době bude dostupná i poměrně pestrá nabídka doplňkové výbavy, takže cena u zmiňovaných hodnot zřejmě jen tak neskončí.
 
Pro úplnost přidáváme kompletní ceník momentálně dostupných verzí, z něhož skutečně vyplývá, že Golf se stává opět ještě dostupnějším pro masy lidí. Zřejmě nejpopulárnější verze 1,4 TSI 90 kW a 2,0 TDI 81 kW pořídíte ve výbavě trendline kolem 450 tisíc Kč, což nelze považovat za špatnou nabídku.
 
Pokud vás nový Golf láká, ale akutálně nabízené verze vás neoslovují, počkejte si na příští rok. To jej doplní další verze jako Variant, Plus a GTI, takže výběr bude opravdu pestrý.
 

 Zdvihový objem

Výkon (kW)

Převodovka

Trendline


Highline

1,4 l595 stupňová359 900          -
1,6 l755 stupňová404 000454 100
1,6 l75DSG455 100505 200
1,4 TSI906 stupňová449 900500 000
1,4 TSI90DSG501 000551 100
1,4 TSI1186 stupňová-562 700
1,4 TSI118DSG-613 800
2,0 TDI DPF815 stupňová469 700519 700
2,0 TDI DPF81DSG520 800570 900
2,0 TDI DPF1036 stupňová521 700571 700
2,0 TDI DPF103DSG572 800622 800
2,0 TDI DPF 4Motion1036 stupňová570 600620 700
 
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

 

Test ojetiny BMW řady 1: Bazarový průšvihář s dokonalým podvozkem

Test ojetiny BMW řady 1

Ceny jedničkových BMW už klesly pod stotisícovou metu. Vybírejte ale pečlivě.

dnes | David Rusol | 5 příspěvků
Test Kia Stonic 1.0 T-GDI: Hřebíček trefený na hlavičku

Kia Stonic 1,0 T-GDI

Značka Kia letos zažívá velkou produktovou ofenzívu, což se nakonec projevilo i v počtu nominaci do ankety Světové auto roku. Zcela nový model Stonic má ambice stát se jedním z nejdůležitějších v její nabídce.

16.  11.  2017 | Radek Pecák | 8 příspěvků
TEST Fiat 124 Spider - Miata po italsku je víc než jen víkendovka...

Fiat 124 Spider

Oproti Mazdě MX-5 je větší, těžší a chybí mu atmosférický motor. To zní jako cesta do pekel, ale jaká je "Fiata" doopravdy?

14.  11.  2017 | Milan Lažanský | 2 příspěvky