VW Golf VI: české ceny jsou na světě

Bezmála pět měsíců po odhalení nového Golfu známe i jeho české ceny, které jistě potěší každého fanouška značky.

O šesté generaci modelu Golf toho byl napsáno již hodně, a tak si jej snad ani není třeba nějak podrobněji představovat. Novinka se musela svým vzhledem přizpůsobit svému sportovnímu sourozenci Scirocco, a tak je Golf VI na rozdíl od svého předchůdce trochu konzervativnější a v mase vozidel příliš nevynikne. Konec konců, Volkswagen se rozhodl v tomto případě kráčet v starších šlápějích, kdy Golf ještě nesuploval chybějící Scirocco (popříp. Corrado), ale i tak všechno nasvědčuje tomu, že tento hatchback se na trhu uchytí minimálně stejně jako jeho předchozí generace.

Tip: Podrobné představení Volkswagenu Golf šesté generace.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Pokud vás nový Golf nepřesvědčí svým vzhledem nebo případně technikou, pokusí se vás přesvědčit cena a ta je zejména v současnosti v mnoha případech velmi důležitým a rozhodujícím parametrem.

Není tak divu, že i „věčně drahý” VW Golf musel jít s cenou dolů. Stojí v jednotlivých verzích prakticky stejně jako končící pátá generace, což u novinky nebývá obvyklé. Konkrétně - cena začíná na hodnotě 359 900 Kč, přičemž jde o verzi vybavenou zážehovým čtyřválcem 1,4 (59 kW) ve strožší výbavě Trendline. Naopak, nejdražší je verze Highline s vznětovým 2,0 litrovým čtyřválcem TDI (103 kW) s filtrem částic DPF a dvouspojkovou převodovkou DSG, která je dostupná za 622 800 Kč. K tomu všemu však v brzké době bude dostupná i poměrně pestrá nabídka doplňkové výbavy, takže cena u zmiňovaných hodnot zřejmě jen tak neskončí.
 
Pro úplnost přidáváme kompletní ceník momentálně dostupných verzí, z něhož skutečně vyplývá, že Golf se stává opět ještě dostupnějším pro masy lidí. Zřejmě nejpopulárnější verze 1,4 TSI 90 kW a 2,0 TDI 81 kW pořídíte ve výbavě trendline kolem 450 tisíc Kč, což nelze považovat za špatnou nabídku.
 
Pokud vás nový Golf láká, ale akutálně nabízené verze vás neoslovují, počkejte si na příští rok. To jej doplní další verze jako Variant, Plus a GTI, takže výběr bude opravdu pestrý.
 

 Zdvihový objem

Výkon (kW)

Převodovka

Trendline


Highline

1,4 l595 stupňová359 900          -
1,6 l755 stupňová404 000454 100
1,6 l75DSG455 100505 200
1,4 TSI906 stupňová449 900500 000
1,4 TSI90DSG501 000551 100
1,4 TSI1186 stupňová-562 700
1,4 TSI118DSG-613 800
2,0 TDI DPF815 stupňová469 700519 700
2,0 TDI DPF81DSG520 800570 900
2,0 TDI DPF1036 stupňová521 700571 700
2,0 TDI DPF103DSG572 800622 800
2,0 TDI DPF 4Motion1036 stupňová570 600620 700
 
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

 

bazar

VW Touareg 3
Rok výroby: 2010
Stav: 241 592 km
Cena: 300 000 Kč
VW Golf Plus 2
Rok výroby: 2011
Stav: 142 596 km
Cena: 240 000 Kč
VW Passat 2
Rok výroby: 2012
Stav: 161 359 km
Cena: 252 000 Kč
VW Golf 1,6
Rok výroby: 2014
Stav: 84 159 km
Cena: 300 000 Kč
VW Touran 1,6
Rok výroby: 2014
Stav: 128 565 km
Cena: 309 000 Kč
VW Lupo 1,7
Rok výroby: 2000
Stav: 186 955 km
Cena: 36 000 Kč
Nabídka dalších vozů
Test Renaultu Koleos: Druhý pokus je o dost lepší, ale není ozdob moc?

Renault Koleos

Tentokrát jsme se v naší recenzi zaměřili na druhou generaci Renaultu Koleos. Od předchůdce se vzdálil mílovými kroky.

dnes | Milan Lažanský
Test Suzuki Ignis: Nejlevnější čtyřkolka boduje i tam, kde byste nečekali!

Suzuki Ignis

Naší recenzí tentokrát prošlo Suzuki Ignis - nejlevnější čtyřkolka na českém trhu.

13.  8.  2017 | Milan Lažanský | 33 příspěvků
Test ojetiny BMW Z4 (E85): Divoký design, ale také poctivá mechanika

Ojetina: BMW Z4

Příchod BMW Z4 způsobil po uhlazeném Z3 docela šok. Pod rozbouřenou karoserií se ale skrývá osvědčená technika. Na co si dát pozor?

12.  8.  2017 | David Rusol | 7 příspěvků