VW Golf VI: české ceny jsou na světě

Bezmála pět měsíců po odhalení nového Golfu známe i jeho české ceny, které jistě potěší každého fanouška značky.

O šesté generaci modelu Golf toho byl napsáno již hodně, a tak si jej snad ani není třeba nějak podrobněji představovat. Novinka se musela svým vzhledem přizpůsobit svému sportovnímu sourozenci Scirocco, a tak je Golf VI na rozdíl od svého předchůdce trochu konzervativnější a v mase vozidel příliš nevynikne. Konec konců, Volkswagen se rozhodl v tomto případě kráčet v starších šlápějích, kdy Golf ještě nesuploval chybějící Scirocco (popříp. Corrado), ale i tak všechno nasvědčuje tomu, že tento hatchback se na trhu uchytí minimálně stejně jako jeho předchozí generace.

Tip: Podrobné představení Volkswagenu Golf šesté generace.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Pokud vás nový Golf nepřesvědčí svým vzhledem nebo případně technikou, pokusí se vás přesvědčit cena a ta je zejména v současnosti v mnoha případech velmi důležitým a rozhodujícím parametrem.

Není tak divu, že i „věčně drahý” VW Golf musel jít s cenou dolů. Stojí v jednotlivých verzích prakticky stejně jako končící pátá generace, což u novinky nebývá obvyklé. Konkrétně - cena začíná na hodnotě 359 900 Kč, přičemž jde o verzi vybavenou zážehovým čtyřválcem 1,4 (59 kW) ve strožší výbavě Trendline. Naopak, nejdražší je verze Highline s vznětovým 2,0 litrovým čtyřválcem TDI (103 kW) s filtrem částic DPF a dvouspojkovou převodovkou DSG, která je dostupná za 622 800 Kč. K tomu všemu však v brzké době bude dostupná i poměrně pestrá nabídka doplňkové výbavy, takže cena u zmiňovaných hodnot zřejmě jen tak neskončí.
 
Pro úplnost přidáváme kompletní ceník momentálně dostupných verzí, z něhož skutečně vyplývá, že Golf se stává opět ještě dostupnějším pro masy lidí. Zřejmě nejpopulárnější verze 1,4 TSI 90 kW a 2,0 TDI 81 kW pořídíte ve výbavě trendline kolem 450 tisíc Kč, což nelze považovat za špatnou nabídku.
 
Pokud vás nový Golf láká, ale akutálně nabízené verze vás neoslovují, počkejte si na příští rok. To jej doplní další verze jako Variant, Plus a GTI, takže výběr bude opravdu pestrý.
 

 Zdvihový objem

Výkon (kW)

Převodovka

Trendline


Highline

1,4 l595 stupňová359 900          -
1,6 l755 stupňová404 000454 100
1,6 l75DSG455 100505 200
1,4 TSI906 stupňová449 900500 000
1,4 TSI90DSG501 000551 100
1,4 TSI1186 stupňová-562 700
1,4 TSI118DSG-613 800
2,0 TDI DPF815 stupňová469 700519 700
2,0 TDI DPF81DSG520 800570 900
2,0 TDI DPF1036 stupňová521 700571 700
2,0 TDI DPF103DSG572 800622 800
2,0 TDI DPF 4Motion1036 stupňová570 600620 700
 
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

 

TEST Lexus LC 500: Socha na kolech, precizní řidičský nástroj. Má chybu?

Lexus LC 500

Velké kupé od Lexusu má být dokonale vybroušeným, mistrovským dílem japonského automobilového průmyslu. Pro nás je ale podstatný i fakt, že má naprosto úchvatný pětilitrový osmiválec bez přeplňování!

19.  7.  2018 | Milan Lažanský | 51 příspěvků
TEST Volvo XC40 D4 AWD: Mistr prvního opojení

Volvo XC40 D4 AWD

Na rozdíl od modelů XC60 a XC90 je nové Volvo XC40 postaveno na platformě CMA, určené pro kompaktní vozy. Narostlo však do takových rozměrů, že jedna ze stálic nabídky může přestat dávat smysl.

17.  7.  2018 | Jan Mička | 34 příspěvků
TEST Škoda Fabia edition R5: Lehká ochutnávka možností

Škoda Fabia edition R5

Civilní edice sportovní Fabie R5 v mnohém naznačuje, jak dobrá by mohla být sériová malá ostrá škodovka. Přesto se nedá zcela vyhnout myšlence, že tohle je tak trochu promarněná příležitost.

15.  7.  2018 | Miro Mihálik | 20 příspěvků