Bylo by to moc pekne auto, ale bouhuzel kurvitko "elektronicka rucni brzda" cele auto dokonale zkazi, a Octavka je tim padem lepsi.
Ochcávka - šunt, nekvalita, ohlupování lidí atd. To Golf to je auto jak má být, však to VW koncern ví a nedá dopustitm aby škoda cokoliv mohla na tom změnit. Gut.
Kurvitko? A uz jsi to zkousel? Autohold je IMHO prakticka vychytavka na kterou si kazdy rad a rychle zvykne.
Na to "kurvítko" škoda nemá, proto tam není ani v ochcávce.
Golf vypadá elegantněji než oktávka :)
Naprostý souhlas!!! Pěkné a kvalitní auto. Bylo a vždy bude lepší než Ochcávka. Jedině, že by Ochcávku přestěhovali kvůli batohu na zádech do vyšší kategorie, aby tam kurvila třídu.
Octavia je často vnímána jako auto vyšší třídy než je VW Golf, a to překvapivě nejen u nás a na Slovensku. Neříkám že to tak je, ale je to prostý fakt. A skutečnost, že nabízí totožnou techniku, to už spousta lidí nevidí nebo nechce vidět.Jen bych ještě dodal, že v současné generaci se Octavia s Golfem od sebe vzdálili více, než kdy jindy, z důvodu použití MQB je Octavia delší a má větší rozvor.Já osobně bych dal přednost asi Golfu s propracovanějším interérem a víceprvkem u 1.4 TSI, který Octavia nemá. Na druhou stranu Golfa si nekoupíte s výborným 1.8 TSI.
Tak to teda ne ochcácku bych si nekoupil, už jen pro to kurvení tříd. Pokud chce patřit do vyšší, tak ať jde na platformu Passatu a ne Golfu. Jenže je to o ceně!!!!!
Az na tu debilni el. rucni brzdu by byl Golf lepsi volba nez Octavka
Připlatit si cca 50 tis. Kč (při srovnání výbav a motorizací) za cca 5cm rozvoru a 5 litrů kufru u Octavie? To je trošku mrhání ne?
Souhlasím. Argument pro Octavii nemůže být kalkul, ale fakt, že ji prostě z nějakého důvodu dotyčný chce, či mu prodejce nabídne zajímavou cenu.
Golf je jasná voľba minimálne z 2 dôvodov:- lepšia náprava už od 90 kW motorov - takže 2litrové TDI v Golfe ju má, ale v Octavii nie- ovládanie tempomatu na volante.Plus bonus v podobe lepšieho imagu. Golf je Golf. Jediné, čo Golfu chýba k dokonalosti, je to malilunké okienko pred prednými dverami. Prečo tam jednoducho nedali plast? Ale u Golfa by som to vedel asi rozdýchať.
...to vyřeší polep z vnější části "okénka",,karbonová folie apod., ale souhlasím, tohle si soudruzi z "VW" mohli odpustit,...tato novinka se nechytne, stejně jako před lety na G4 zkoušeli menší vnější levé zrcátko, zmrvilose spousta modelů včetne jinak povedené jedničkové Fábie,...ale jinak supr kombík !!!
A proč je v článku uvedena jen cena Golfa s 2.0TDI a ne i Octávie, když u základních verzí jsou uvedeny obě ceny? Třeba proto, že je zde Octávka naopak dražší a to o dost víc než 14 tisíc?
MYSLÍŠ "OCHCÁVKA"!!!!! TO NENÍ AUTO, TO JE NĚCO CO SE NEDÁ ANI POPSAT. SNAD NĚCO JAKO VAGON. ABSOLUTNĚ SHIT.
To se pletete, ve skutečnosti je to obráceně a octavie může mít bez příplatku i větší výbavu než golf s příplatkem. Chce to jen nebejt dement. Ve skutečnosti můžete se speciálním programem Boleslav+ od základní ceny přidáváním výbavy strhávat částku jakou by si normálně navyšoval. Jde to takhle sice jen s automatickou převodovkou, kterou vám normálně naúčtují, ale pak už jen odečítáte. S plnou výbavou se dá dostat někam k hranici 200tis. Kč za plně vybavené auto. Teoreticky by vám měli ještě doplatit, ale tam platí nějaké minimální výrobní náklady + daň. Podmínkou pro získání benefitů je bydliště v Ml. Boleslavi a konfigurace s automatickou převodovkou. Na osobu jde zakoupit pouze jeden vůz. Chce to být odborník jako jsem já a pak máte vystaráno.B-]
Takže kvůli tomu abysme získali Ochcávku za 200 kolíků v automatu se všichni přihlásíme k trvaláku do Boleslavi??? :-D
dobre Boleslave :))
dement mluví o dementechm, tekže nám tu chcete nakukat, že dostanete slevu na ochcávku 200 litrů díky programu Boleslav+, který je dostupný všude a není časově omezen? a jak víte, že Golf nemá program Wolfsburg+...
Přečti si to znova a pomalu třeba ti to cvakne, pokud ne nemůžu pomoci.
14.000 rozdíl mezi žebřiňákem a autem neni tolik..
Proc zebrinak?
viz lesenarska trubka vs. multilink
ale v zaklade ho (multilink) nedostanes ani v jednom
podla tohot rebrinak bude aj g7 do urcitych vykonov http://www.autozurnal.com/zaklady-techniky-golfu-7-... ...
Neni ten článek nekde v češtině?
a česky umíš? Protože kdo umí česky, rozumí i po slovensky.
stupid or cock?
obavam sa ze nie, pokusil som ho najst. asi ostava google translate alebo naucit sa slovensky, co nemoze byt az take tazke :-)
..bud pojde cena okty dolu, alebo si ju pri takto nastavenych cenach/vybave v porovnani s G7 kupi uz len blazon. logika koncernu je niekedy fakt zaujimava..
nejen oktávku.. obecně kupovat škodovky v čechách se vůbec nevyplatí...
Toto vôbec nie je logika koncernu, to je skôr logika kupujúcich. To je doslova "uchylarna". Premenuju motor HTP na MPI, a kupujúci sa teší, že májú nový motor, fakt riadne psycho. Rok odhaľujú lacné auto, a potom na to j e b n u 12 500€ a dajú úžasnu výbavu "zadarmo" a ľudia to kupujú.
Já jejich uvažování naopak chápu - oktávka je u nás maximálně populární a tak toho prostě využívají. O co je zájem, tam netřeba snižovat cenu (raději ještě zvýšit)
nemyslim, ze tu bude platit nejaka zotrvacnost nakupu skodoviek nefiremnymi zakaznikmi, kedze strohe tvary, lepsiu vybavu v zaklade, rovnaku techniku, velkost auta/kufra a mozno o nieco lepsie spracovanie dostane za lepsie peniaze. skode fandim ale toto im urcite dlho nevydrzi, na druhej strane VW je ten kto urcuje taku politku.
Seznam příplatkové výbavy je u O3 opravdu tragikomický. Musí se připlácet za klimu, centrál nebo pal. počítač :-/.
Staci se kouknout na ceny Octavie v Polsku , tam jsou cenikove vyssi vybavy levnejsi nez v CR....urcite to bude podobne i na slovensku,
Ale pak ti tu pět joudů vysvětlí, že Schadewerke má skvělou cenu. :-P
ale vyšší výbavu, kterou si většina lidé u ochcávky dokupuje, takže je levnější, než ten český protažený logan
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.