VW Golf Variant má na mále. V USA s ním nepočítají, Evropa však může být klidná

Q  |  18. 07. 2019 10:14

VW si už v páté generaci vyzkoušel, že to bez kombíku nejde. Tehdy v roce 2004 oznámil, že kombík páté generace nebude, že místo něj je zvýšený Golf Plus, který se má do budoucna stát nejprodávanější variantou Golfu. Nakonec po obrovském tlaku zákazníků musel VW udělat obrátku a v roce 2007 přišel na trh kombík páté generace.

Odpovědět  |   | 
E15  |  19. 07. 2019 01:07

VW ty Golfy kombíky hlavně ale designově nějak neumí. Jediná relativně dobře vypadající generace byla čtvrtá.Třetí, pátá a šestá byly hrůzy a aktuální sedmá taky žádná sláva...

Odpovědět  |   | 

v evropě šetří a tak koncern má rozhodnout jestli nestačí v evropě octávka kombi nebo ten golf. mají udělat anketu.

Odpovědět  |   | 
E15  |  19. 07. 2019 19:58

Podle mě by prostor pro Golf Variant byl, ale nechápu, proč se u něj ženou za velikostí kufru Octavie, když už mají v portfoliu tu Octavii. Klidně mohli udělat G7 Variant o 10-12 cm kratší, auto by vypadalo i fungovalo vyváženěji (zadní převis by více odpovídal rozvoru) a zákazníky by si taky našlo.

Odpovědět  |   | 
Bureš.  |  18. 07. 2019 20:34

V Evropě se prodá všechno i čmudící VW šroty.

Odpovědět  |   | 
Alfonso Rodriguez  |  18. 07. 2019 21:13

Euro 6d-temp je čmudící šrot? Tohle je hloupé i na 4.cenovou.

Odpovědět  |   | 
===  |  18. 07. 2019 22:01

Tak tam nechoď, máš potom blbý názory.

Odpovědět  |   | 
===  |  18. 07. 2019 22:01

Tak tam nechoď, máš potom blbý názory.

Odpovědět  |   | 
Kornaz  |  21. 07. 2019 17:30

Buresi buresi ty hovado

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

TEST Toyota Land Cruiser 150 Executive: Injekce adrenalinu pro poctivého dělníka

Toyota Land Cruiser 150

Toyota Land Cruiser bude brzy sedmdesátníkem. Verze 150, kterou jako jedinou u nás zastoupení značky oficiálně prodává, dostala řádný upgrade techniky a výkonu. Jak to dopadlo?

20.  1.  2021 | Vladimír Kadera | 32 příspěvků
Dacia Duster na LPG vládne všem. Byl o ni největší zájem, porazila i novou Octavii

Nejčtenější testy roku 2020

Nikde není psáno, že největší zájem musí být o pecky za miliony. Letos to v redakčních testech všem nandala Dacia Duster na LPG!

19.  1.  2021 | Jan Mička | 158 příspěvků
TEST VW Arteon Shooting Brake 2.0 TDI DSG R-Line: Styl a komfort především

VW Arteon SB 2.0 TDI/147 kW

Že model Arteon dorazí také v provedení kombi, Volkswagen oficiálně potvrdil až loni v červnu. Shooting Brake působí takřka dokonale, ale je takový i ve skutečnosti?

17.  1.  2021 | Jan Mička | 57 příspěvků

Nejčtenější články

Legendární Tatra T148 6x6 se vrátila zpět k životu. Poznáte, kde se improvizovalo?

Legendární Tatra T148 6x6 se vrátila zpět k…

I zmenšené modely reálných vozů si zaslouží pořádnou renovaci. Klasický náklaďák od Tatry je toho důkazem.

23.  12.  2020 | | 24 N/A
David Rusol
RenovaceTatraRetro
České kupé ÚVMV 1100 GT předběhlo dobu. Je extrémně vzácné, slaví 50 let

České kupé ÚVMV 1100 GT předběhlo dobu. Je …

Ne nadarmo se říká zlaté české ručičky. Možná to zní jako fráze, ale přísloví je víc než pravdivé. Přesvědčil se o tom i věhlasný italský designer Giorgetto Giugiaro, když na výstavě IEMA – Člověk a automobil v Praze spatřil v roce 1970 sportovní kupé ÚVMV 1100 GT.

25.  12.  2020 | | 104 N/A
Jindra Lasík
Sportovní autaRetro
Nejdražší Dacia Sandero v Česku vypadá takto. Stepway s CVT už víc mít nemůže

Nejdražší Dacia Sandero v Česku vypadá takt…

S uvedením ceníků rozjela Dacia i konfigurátor, ve kterém se můžeme kouknout, jak vypadá ta vůbec nejdražší varianta nového Sandera.

11.  1.  2021 | | 79 N/A
Daniel Fuglevič
Dacia SanderoČeský trhCeny
Nový Fiat Tipo dorazil do Česka. Umí být stále levný, ale o víc peněz se říct nebojí

Nový Fiat Tipo dorazil do Česka. Umí být st…

Fiat Tipo prošel omlazením v loňském říjnu a vedle standardních karosářských variant se nám ukázal i jako crossover. Startuje lehce nad 300 tisíci, není ale problém přesáhnout půl milionu.

6.  1.  2021 | | 28 N/A
Vladimír Kadera
České cenyFiat
Tatra 613 je milovaná i nenáviděná. Jak ji hodnotí dobový tisk a zkušený majitel?

Tatra 613 je milovaná i nenáviděná. Jak ji …

Dlouhých dvacet let trvala výroba Tatry 603, aerodynamicky pokrokově řešeného automobilu vyšší třídy se vzduchem chlazeným osmiválcem za zadní, poháněnou nápravou. Dost dlouhá doba, aby se vystačilo jen s inovacemi. Uvažovaných nástupců bylo hned několik (603 A, 603 X). Nakonec se nástupcem šestsettrojky stala Tatra 613.

31.  12.  2020 | | 137 N/A
Tomáš Dusil
TatraHistorie