VW Golf Variant má na mále. V USA s ním nepočítají, Evropa však může být klidná

Q  |  18. 07. 2019 10:14

VW si už v páté generaci vyzkoušel, že to bez kombíku nejde. Tehdy v roce 2004 oznámil, že kombík páté generace nebude, že místo něj je zvýšený Golf Plus, který se má do budoucna stát nejprodávanější variantou Golfu. Nakonec po obrovském tlaku zákazníků musel VW udělat obrátku a v roce 2007 přišel na trh kombík páté generace.

Odpovědět  |   | 
E15  |  19. 07. 2019 01:07

VW ty Golfy kombíky hlavně ale designově nějak neumí. Jediná relativně dobře vypadající generace byla čtvrtá.Třetí, pátá a šestá byly hrůzy a aktuální sedmá taky žádná sláva...

Odpovědět  |   | 

v evropě šetří a tak koncern má rozhodnout jestli nestačí v evropě octávka kombi nebo ten golf. mají udělat anketu.

Odpovědět  |   | 
E15  |  19. 07. 2019 19:58

Podle mě by prostor pro Golf Variant byl, ale nechápu, proč se u něj ženou za velikostí kufru Octavie, když už mají v portfoliu tu Octavii. Klidně mohli udělat G7 Variant o 10-12 cm kratší, auto by vypadalo i fungovalo vyváženěji (zadní převis by více odpovídal rozvoru) a zákazníky by si taky našlo.

Odpovědět  |   | 
Bureš.  |  18. 07. 2019 20:34

V Evropě se prodá všechno i čmudící VW šroty.

Odpovědět  |   | 
Alfonso Rodriguez  |  18. 07. 2019 21:13

Euro 6d-temp je čmudící šrot? Tohle je hloupé i na 4.cenovou.

Odpovědět  |   | 
===  |  18. 07. 2019 22:01

Tak tam nechoď, máš potom blbý názory.

Odpovědět  |   | 
===  |  18. 07. 2019 22:01

Tak tam nechoď, máš potom blbý názory.

Odpovědět  |   | 
Kornaz  |  21. 07. 2019 17:30

Buresi buresi ty hovado

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

TEST BMW M2 Competition M-DCT: Jednoduše to nejlepší

BMW M2 Competition M-DCT

S německými výkonovými válkami podpořenými opulentním luxusem a bezpečností se ze scény potichu vypařil důraz kladený na tu nejdůležitější esenci sportovních aut – lehkost. M2 Competition tento trend vysloveně neboří, protože je ale u BMW nejmenší, na odkaz staré školy úplně nezapomněla.

včera | Miro Mihálik
TEST Peugeot 508 SW GT 2.0 BlueHDi EAT8: Cena za design

Peugeot 508 SW GT 2.0 HDi EAT8

Kombi varianta nové 508 je pohledný a jemně avantgardní vůz, však také po zásluze získal letos ocenění Red Dot Design Award. Není to ale jediná jeho cena za design. Cenu za design totiž zaplatí i zákazníci. Jak fakticky, tak především v přeneseném významu.

13.  10.  2019 | Petr Schnagl | 105 příspěvků
Minitest Toyota Corolla HB 1.8 Hybrid: Víme, že má duši!

Toyota Corolla HB 1.8 Hybrid

Nová Corolla je pohled na segment C po Japonsku. Mazdě to vyšlo, Toyota má v rukávu hybridní trumfy.

10.  10.  2019 | Vladimír Kadera | 70 příspěvků

Nejčtenější články

Čínská Dacia Duster dorazí už příští rok. Luxus za pakatel si budete moci i půjčit

Čínská Dacia Duster dorazí už příští rok. L…

Bezdrátové nabíjení telefonu, automatická klimatizace, LED světlomety, elektricky nastavitelná sedadla a armáda USB portů. S tím vším dorazí Lynk & Co do Evropy.

8.  10.  2019 | | 66 N/A
Nový SsangYong Korando se ukázal v ČR. Konkurenty potrápí cenou i kufrem

Nový SsangYong Korando se ukázal v ČR. Konk…

Konkurent Škody Karoq se nyní již oficiálně pohybuje po našem území. Své konkurenty trápí i nízkou cenou.

11.  10.  2019 | | 68 N/A
Nové Suzuki Jimny má české ceny. Je to nejlevnější off-road na našem trhu!

Nové Suzuki Jimny má české ceny. Je to nejl…

Stará technika v moderním hávu na japonský způsob již má české ceny. Na poměry off-roadů je Suzuki Jimny opravdu levné!

18.  9.  2019 | | 50 N/A
Nový majitel zničil vzácný supersport chvíli po zakoupení. Při jeho vyprošťování plakal

Nový majitel zničil vzácný supersport chvíl…

Ryk legendy si řidič užil pouze několik okamžiků. Vyprostit vůz z křoví trvalo hodinu.

16.  9.  2019 | | 3 N/A
Hyundai i30 nově koupíte nejlevněji v historii. Scala by se měla ještě učit

Hyundai i30 nově koupíte nejlevněji v histo…

Někteří lidé neprahnou po výbavě, ale chtějí prostě jenom obyčejné auto za skvělé peníze. Řada značek to dnes nechce chápat. Hyundai mezi ně ale nepatří.

4.  10.  2019 | | 255 N/A