VW Golf Variant má české ceny. Zatím jen s naftou, šmrncovní R-Line však nechybí

LOL2000  |  12. 10. 2020 10:09

Příjemná cenová skupina. Za ty prachy to koupí jen blázen. Jo s 25% slevou to je jiná....kdo chce poměr cena výkon a spolehlivej diesel jde ke Korejcům

Odpovědět  |   | 
Kacko  |  12. 10. 2020 10:44

Bohuzel je jen otazkou casu a korejci budou muset taky zdrazovat. Minuly tyden jsem se dival jak treba zdrazil Renault. Megane po faceliftu stoji cca o 130tis vice nez stejne vybavena verze pred faceliftem... ;(.

Odpovědět  |   | 
Pikus  |  12. 10. 2020 11:12

jo, pokuty za emise jsou znacnou pridanou hodnotou pro koncovy zakazniky.

Hlavne, ze automobilkam porad hazeji klacky pod nohy v podobe ruznych EURO 6/6-temp/7 norem.

Nicmene, pokud novy auto bude s nejakou zakladni vybavou od 400k-500k a ne od 300k jako to bylo drive, tak lidi budou opecovavat ty svoje kourivy vraky jako lidi na Kube.

Odpovědět  |   | 
Ďoďo  |  12. 10. 2020 12:58

Nie iba pokuty za emisie,ale stratova vyroba elektrickej haraburdy ID3 je už premietnuta do ceny.Na každom ID3 straca koncern okolo 3000 ečka.
https://twitter.com/jpr007/status/13150053583... ...

Odpovědět  |   | 
Allamarein  |  12. 10. 2020 17:35

No jo, vždyť všechno, co se vyrobí, musí být od počátku automaticky ziskové, že?

Odpovědět  |   | 
Rafan  |  12. 10. 2020 13:03

Golf, Corolla, Civic, M3. Tihle mají téměř totožné ceníky. Otázka je co komu více sedne. Z Golfu v evropských redakcích opět učůrávají. Ještě jsem v něm neseděl, ale to auto mi tvarově moc nesedne. Divně usedlé a laciný interiér. Ale zase má výborně řešen vnitřní prostor. Malé velké auto. Zajímavé je, že v USA vévodí Civic a golf s prodeji dost chcípe. Tady je to přesně naopak.

Odpovědět  |   | 
Eurohujer  |  12. 10. 2020 19:15

obecne se evropsky auta moc jinde nez v evrope neprodavaj

Odpovědět  |   | 
Tomas Fuk  |  13. 10. 2020 10:26

Obecně je jich například plná Čína i neevropská část Ruska. Totéž Afrika, vede samozřejmě simple car Toyota, ale na sever od Sahary jsou za ní Francouzi a na jih Němci. O korejská, japonská a americká auta tam neškrtnete.

Odpovědět  |   | 
LOL2000  |  12. 10. 2020 11:15

Zatím na to jdou jinak I30 má po FL. Otázkou zda jim to pokuty umožní .Ta EU je peklo .Lidé to za tyhle peníze (doufám) kupovat nebudou.

Odpovědět  |   | 
Tomas Fuk  |  12. 10. 2020 11:47

nikdo neprodává za ceník

Odpovědět  |   | 
:-)  |  12. 10. 2020 12:31

Nojo. Výhodně to koupím. A pak přijdu do garáže, otevřu ji, a tam.... hyundaj.

Stojí to za to?

Odpovědět  |   | 

hyundai nemusíš zavírat do garáže, stačí přístřešek.

Odpovědět  |   | 
:-)  |  12. 10. 2020 16:33

Tak jo. No jo, to je pravda. Tak já ji zbourám a místo ní postavím pergolu.
Dik za radu.

Odpovědět  |   | 

já mám taky garáž, pergolu na auto i průjezd. Do garáže dej koncern a pod pergolu auto s kterým můžeš jezdit každý den.

Odpovědět  |   | 
Tomáš Fuk  |  12. 10. 2020 18:19

pergola, garáž, to je fuk, když tam zas je vevnitř hjundaj

Odpovědět  |   | 
Rokyta ex Acz  |  12. 10. 2020 18:46

A to jako když tam je VW tak je to něco víc?

Odpovědět  |   | 

tak si tam dej znak VW, dej si na vrata jen pro auto vw, lidi stejnak se budou zajímat o hyundai, o VW se zajímá akorát zvrácený manažér co jezdí od rána do večera.

Odpovědět  |   | 
Ginter  |  12. 10. 2020 11:35

Mně se na VW líbí ovládání hlasem v CZ. Ani taková značka, jakou je Mercedes neumí CZ hlas. Dost stížností jsem také slyšel na ovládání navigace u MB GLC - nemají dotykovou obrazovku a vše musíte stupidně vkládat přes ten jejich touchpad nebo jak se ten bazmek jmenuje.

Odpovědět  |   | 
Tomas Fuk  |  12. 10. 2020 11:52

hlasové ovládání mi velmi dobře fungovalo už v Superbu II (2011), co se mi zatím líbilo nejvíc bylo v Audi SQ7, tam jsem narazil na jeden jediný problém, a to zadání navigačního cíle v jiné zemi. Jinak ovládání funkcí auta, médií, vyhledávání informací na netu, komunikace, čtení i diktování zpráv, navigace super. Se současným VW/Škoda jsem měl lehce potíž v tom, že občas nerozumí a donekonečna žádá opakování povelu. Ale třeba je problém ve mně a huhlám.....kdoví...

Odpovědět  |   | 
bw  |  12. 10. 2020 15:02

MB GLE Coupe, testovane 3 mesice zpatky, posledni mbux: hej mercedesi, ukaz mi spotrebu... zobrazi graf spotreby za poslednich 30 minut.
hej mercedesi, vypni head-up displej... vypne HUD.
akorat kdyz nevedel, tak se snazil hledat pocasi, coz nekdy bylo dost vtipne: naviguj k babiccina zahrada, pruhonice... teplota v pruhonicich je ... stupnu. DOVED me k babiccina zahrada, pruhonice. V pruhonicich ocekavejte prehanky.
rozhodne ma lepsi schopnosti, nez aktualni systemy od audi a koncernu obecne. u nich je ovladani silene omezene, az trapne omezene.

Odpovědět  |   | 

když v autě není čeština, tak to auto nejede přes oficiálního dovozce a když si auto dovezete, tak je tady firma která ti tu češtinu tam dá.

Odpovědět  |   | 
bw  |  12. 10. 2020 16:01

tohle bylo pujceny na chodove v praze, zadna sediva garaz. cestina v tom byla, normalne z vyroby. UI i hlasova komunikace. moc me mrzi, ze koncern nema hlasove ovladani tak dotazene jako mb, ptz nakonec jsem vzal koncern - mb mel u gle z cervence dodavky MOZNA v lednu, spis v unoru. koncern v pulce listopadu.

Odpovědět  |   | 
Ginter  |  12. 10. 2020 23:02

Mnou popisovaný GLC je 2,5 roku staré a je to model před asi faceliftem nebo je teď model nový, nevím, nesleduji. Mají ho příbuzní v Německu a chtějí ho dát pryč právě kvůli komplikovanému ovládání navigace.

Odpovědět  |   | 
Q  |  12. 10. 2020 12:33

Rok 2020 a má to hagusy jako Škoda Forman. Dokonce i v R-line. Nechápu. No u VW je nyní těch věcí k nepochopení nějak hodně.

Odpovědět  |   | 
Tomáš Fuk  |  12. 10. 2020 12:52

má to své výhody, například vázání lyží netříská do střechy jako u polointegrovaných podélníků

Odpovědět  |   | 
Q  |  12. 10. 2020 17:57

Já bych viděl jedinu výhodu spíše v tom, že na ty "old-school" hagusy lze nasadit staré i nové univerzální příčníky. Ale proč nedají hagusy jako příplatkovou výbavu, nebo dodatečné příslušenství pro ty, co je potřebují?

Odpovědět  |   | 

já to vidím na šetření v koncernu.

Odpovědět  |   | 
jozka  |  13. 10. 2020 11:49

Za hagusy typu "sem dame jakoze kolejnicku co sotva vycuhuje nad strechu a nedas na ni nic jineho nez (sem dosadte znacku auta TM) pricniky v presne stanovenych polohach" bych sekal konstrukterum pazoury.

Jestli mate potrebu mit cistou strechu, dejte tam zahradku s uchyty ve strese a deklem nad uchyty, neprznete takove univerzalni zarizeni, jako jsou hagusy.

Odpovědět  |   | 
Q  |  14. 10. 2020 08:22

Já v příspěvku neříkám, že bych tam chtěl vidět ty integrované hagusy. Za mě je nejlepší a nejuniverzálnější řešení takové, kdy jsou hagusy volitelnou výbavou a/nebo dodatečným příslušenstvím. Jako třeba u starších Fabií. I když i tam se našla malá chybička, protože výrobce počítal s dodatečnou montáží, ale nikoliv s dodatečnou demontáží.

Odpovědět  |   | 
jozka  |  14. 10. 2020 19:08

Tak s tim souhlas. Na svoje auto jsem si je sam dokupoval.

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Minitest Toyota GR Supra Dynamic 2.0: Dobře maskovaná vzpomínka na Celicu?

Toyota GR Supra Dynamic 2.0

Menší výkon, nižší cena. Zaujme Toyota Supra i ve střízlivém provedení se čtyřválcem pod kapotou?

dnes | Vladimír Kadera
Minitest Honda Jazz Crosstar 1.5 e:HEV Executive: Nákupní vozík v montérkách

Honda Jazz Crosstar 1.5 e:HEV

Moderní interpretace nákupního vozíku je dostupná ve dvou různých variantách. Po základní se nyní podíváme na tu, která míří více na lifestyle.

18.  10.  2020 | Vladimír Kadera | 92 příspěvků
Za volantem hybridního Renaultu Clio E-Tech: Sesadí Toyotu z trůnu? Šanci má!

Renault Clio 1.6 SCe E-Tech

Minulý týden jsme se poprvé projeli s novými elektrifikovanými Renaulty. Po plug-in hybridním crossoveru Captur přišla řada na full-hybridní Clio E-Tech, kterému se toho dá vytknout jen málo.

15.  10.  2020 | Jan Mička | 28 příspěvků

Nejčtenější články

Tatra 700 Miloše Zemana pořád jezdí. Je nádherná, dochovala se i unikátní výbava

Tatra 700 Miloše Zemana pořád jezdí. Je nád…

Registrační značka neklame, jedna ze Zemanových Tater stále brázdí české silnice. Ta druhá si hoví v prostorách muzea.

12.  10.  2020 | | 82 N/A
Rusol David
PrezidentTatra
Škoda Decatop z Holandska je extrémně vzácná. Slavný první kus jezdí v Česku

Škoda Decatop z Holandska je extrémně vzácn…

Mezi speciality první novodobé škodovky s pohonem předních kol patřívaly nejen akční modely, ale i zahraniční přestavby. Nejunikátnější z nich byla dopřána Holanďanům.

17.  10.  2020 | | 8 N/A
Prejzek Lukáš
Škoda FavoritRetro
Renault Arkana nakonec míří i do Česka! O levné SUV-kupé může být velký zájem

Renault Arkana nakonec míří i do Česka! O l…

Stylové SUV-kupé za lidovou cenu zprvu určené pro Rusko míří dále do světa. Česku se rovněž nevyhne.

23.  9.  2020 | | 48 N/A
Fuglevič Daniel
EvropaArkanaRenault
Podle Audi neexistuje. RS 001 s nápisy JZD Slušovice ale tajně testovali v ČSSR

Podle Audi neexistuje. RS 001 s nápisy JZD …

Audi léta tvrdí, že muzejní exponát Sport Quattro RS 002 skupiny S s pětiválcem uprostřed je nástupce Sport Quattra S1 E2 skupiny B. Není to tak docela pravda. Mezi těmito automobily stojí funkční prototypy RS 001, které byly kvůli utajení před Volkswagenem testovány za železnou oponou v Československu. Když se existence strojů provalila, pod osobním dohledem Piëcha musely být rozebrány a dodnes se o nich nemluví.

27.  9.  2020 | | 38 N/A
Mihálik Miro
WRCprototypQuattroRallyeAudiTajnéRetro
Slevová smršť u Fordu: Focus kombi se dostal pod 400 tisíc, lákavější jsou i Kuga a Puma

Slevová smršť u Fordu: Focus kombi se dosta…

Slevy se vedle celých vozů týkají i na vybrané prvky výbavy. Nejlákavější je určitě Smart Edition u modelu Puma.

4.  10.  2020 | | 33 N/A
Kadera Vladimír
Akční nabídkaFord