VW Golf Variant má české ceny. Zatím jen s naftou, šmrncovní R-Line však nechybí

31 komentářů

Q
12. října • 12:33

Rok 2020 a má to hagusy jako Škoda Forman. Dokonce i v R-line. Nechápu. No u VW je nyní těch věcí k nepochopení nějak hodně.

jozka
13. října • 11:49

Za hagusy typu "sem dame jakoze kolejnicku co sotva vycuhuje nad strechu a nedas na ni nic jineho nez (sem dosadte znacku auta TM) pricniky v presne stanovenych polohach" bych sekal konstrukterum pazoury.Jestli mate potrebu mit cistou strechu, dejte tam zahradku s uchyty ve strese a deklem nad uchyty, neprznete takove univerzalni zarizeni, jako jsou hagusy.

Q
14. října • 8:22

Já v příspěvku neříkám, že bych tam chtěl vidět ty integrované hagusy. Za mě je nejlepší a nejuniverzálnější řešení takové, kdy jsou hagusy volitelnou výbavou a/nebo dodatečným příslušenstvím. Jako třeba u starších Fabií. I když i tam se našla malá chybička, protože výrobce počítal s dodatečnou montáží, ale nikoliv s dodatečnou demontáží.

jozka
14. října • 19:08

Tak s tim souhlas. Na svoje auto jsem si je sam dokupoval.

Tomáš Fuk
12. října • 12:52

má to své výhody, například vázání lyží netříská do střechy jako u polointegrovaných podélníků

Q
12. října • 17:57

Já bych viděl jedinu výhodu spíše v tom, že na ty "old-school" hagusy lze nasadit staré i nové univerzální příčníky. Ale proč nedají hagusy jako příplatkovou výbavu, nebo dodatečné příslušenství pro ty, co je potřebují?

petr r. (petrumr)
12. října • 21:41

já to vidím na šetření v koncernu.

Ginter
12. října • 11:35

Mně se na VW líbí ovládání hlasem v CZ. Ani taková značka, jakou je Mercedes neumí CZ hlas. Dost stížností jsem také slyšel na ovládání navigace u MB GLC - nemají dotykovou obrazovku a vše musíte stupidně vkládat přes ten jejich touchpad nebo jak se ten bazmek jmenuje.

bw
12. října • 15:02

MB GLE Coupe, testovane 3 mesice zpatky, posledni mbux: hej mercedesi, ukaz mi spotrebu... zobrazi graf spotreby za poslednich 30 minut.
hej mercedesi, vypni head-up displej... vypne HUD.
akorat kdyz nevedel, tak se snazil hledat pocasi, coz nekdy bylo dost vtipne: naviguj k babiccina zahrada, pruhonice... teplota v pruhonicich je ... stupnu. DOVED me k babiccina zahrada, pruhonice. V pruhonicich ocekavejte prehanky. :-D
rozhodne ma lepsi schopnosti, nez aktualni systemy od audi a koncernu obecne. u nich je ovladani silene omezene, az trapne omezene.

Ginter
12. října • 23:02

Mnou popisovaný GLC je 2,5 roku staré a je to model před asi faceliftem nebo je teď model nový, nevím, nesleduji. Mají ho příbuzní v Německu a chtějí ho dát pryč právě kvůli komplikovanému ovládání navigace.

petr r. (petrumr)
12. října • 15:49

když v autě není čeština, tak to auto nejede přes oficiálního dovozce a když si auto dovezete, tak je tady firma která ti tu češtinu tam dá.

bw
12. října • 16:01

tohle bylo pujceny na chodove v praze, zadna sediva garaz. cestina v tom byla, normalne z vyroby. UI i hlasova komunikace. moc me mrzi, ze koncern nema hlasove ovladani tak dotazene jako mb, ptz nakonec jsem vzal koncern - mb mel u gle z cervence dodavky MOZNA v lednu, spis v unoru. :-( koncern v pulce listopadu.

Tomas Fuk
12. října • 11:52

hlasové ovládání mi velmi dobře fungovalo už v Superbu II (2011), co se mi zatím líbilo nejvíc bylo v Audi SQ7, tam jsem narazil na jeden jediný problém, a to zadání navigačního cíle v jiné zemi. Jinak ovládání funkcí auta, médií, vyhledávání informací na netu, komunikace, čtení i diktování zpráv, navigace super. Se současným VW/Škoda jsem měl lehce potíž v tom, že občas nerozumí a donekonečna žádá opakování povelu. Ale třeba je problém ve mně a huhlám.....kdoví...

LOL2000
12. října • 10:09

Příjemná cenová skupina. Za ty prachy to koupí jen blázen. Jo s 25% slevou to je jiná....kdo chce poměr cena výkon a spolehlivej diesel jde ke Korejcům

Kacko
12. října • 10:44

Bohuzel je jen otazkou casu a korejci budou muset taky zdrazovat. Minuly tyden jsem se dival jak treba zdrazil Renault. Megane po faceliftu stoji cca o 130tis vice nez stejne vybavena verze pred faceliftem... ;(.

LOL2000
12. října • 11:15

Zatím na to jdou jinak I30 má po FL. Otázkou zda jim to pokuty umožní .Ta EU je peklo .Lidé to za tyhle peníze (doufám) kupovat nebudou.

Tomas Fuk
12. října • 11:47

nikdo neprodává za ceník

Jasně
12. října • 12:02
Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
:-)
12. října • 12:31

Nojo. Výhodně to koupím. A pak přijdu do garáže, otevřu ji, a tam.... hyundaj.Stojí to za to?

petr r. (petrumr)
12. října • 15:52

hyundai nemusíš zavírat do garáže, stačí přístřešek.

:-)
12. října • 16:33

Tak jo. No jo, to je pravda. Tak já ji zbourám a místo ní postavím pergolu.
Dik za radu.

petr r. (petrumr)
12. října • 16:40

já mám taky garáž, pergolu na auto i průjezd. Do garáže dej koncern a pod pergolu auto s kterým můžeš jezdit každý den.

Tomáš Fuk
12. října • 18:19

pergola, garáž, to je fuk, když tam zas je vevnitř hjundaj

petr r. (petrumr)
12. října • 21:39

tak si tam dej znak VW, dej si na vrata jen pro auto vw, lidi stejnak se budou zajímat o hyundai, o VW se zajímá akorát zvrácený manažér co jezdí od rána do večera.

Rokyta ex Acz
12. října • 18:46

A to jako když tam je VW tak je to něco víc? :-O

Pikus
12. října • 11:12

jo, pokuty za emise jsou znacnou pridanou hodnotou pro koncovy zakazniky.Hlavne, ze automobilkam porad hazeji klacky pod nohy v podobe ruznych EURO 6/6-temp/7 norem.Nicmene, pokud novy auto bude s nejakou zakladni vybavou od 400k-500k a ne od 300k jako to bylo drive, tak lidi budou opecovavat ty svoje kourivy vraky jako lidi na Kube.

Rafan
12. října • 13:03

Golf, Corolla, Civic, M3. Tihle mají téměř totožné ceníky. Otázka je co komu více sedne. Z Golfu v evropských redakcích opět učůrávají. Ještě jsem v něm neseděl, ale to auto mi tvarově moc nesedne. Divně usedlé a laciný interiér. Ale zase má výborně řešen vnitřní prostor. Malé velké auto. Zajímavé je, že v USA vévodí Civic a golf s prodeji dost chcípe. Tady je to přesně naopak.

Eurohujer
12. října • 19:15

obecne se evropsky auta moc jinde nez v evrope neprodavaj

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Tomas Fuk
13. října • 10:26

Obecně je jich například plná Čína i neevropská část Ruska. Totéž Afrika, vede samozřejmě simple car Toyota, ale na sever od Sahary jsou za ní Francouzi a na jih Němci. O korejská, japonská a americká auta tam neškrtnete.

Ďoďo
12. října • 12:58

Nie iba pokuty za emisie,ale stratova vyroba elektrickej haraburdy ID3 je už premietnuta do ceny.Na každom ID3 straca koncern okolo 3000 ečka.
https://twitter.com/jpr007/status/13150053583... ...

Allamarein
12. října • 17:35

No jo, vždyť všechno, co se vyrobí, musí být od počátku automaticky ziskové, že?

Doporučujeme

Články odjinud