Rok 2020 a má to hagusy jako Škoda Forman. Dokonce i v R-line. Nechápu. No u VW je nyní těch věcí k nepochopení nějak hodně.
Za hagusy typu "sem dame jakoze kolejnicku co sotva vycuhuje nad strechu a nedas na ni nic jineho nez (sem dosadte znacku auta TM) pricniky v presne stanovenych polohach" bych sekal konstrukterum pazoury.Jestli mate potrebu mit cistou strechu, dejte tam zahradku s uchyty ve strese a deklem nad uchyty, neprznete takove univerzalni zarizeni, jako jsou hagusy.
Já v příspěvku neříkám, že bych tam chtěl vidět ty integrované hagusy. Za mě je nejlepší a nejuniverzálnější řešení takové, kdy jsou hagusy volitelnou výbavou a/nebo dodatečným příslušenstvím. Jako třeba u starších Fabií. I když i tam se našla malá chybička, protože výrobce počítal s dodatečnou montáží, ale nikoliv s dodatečnou demontáží.
Tak s tim souhlas. Na svoje auto jsem si je sam dokupoval.
má to své výhody, například vázání lyží netříská do střechy jako u polointegrovaných podélníků
Já bych viděl jedinu výhodu spíše v tom, že na ty "old-school" hagusy lze nasadit staré i nové univerzální příčníky. Ale proč nedají hagusy jako příplatkovou výbavu, nebo dodatečné příslušenství pro ty, co je potřebují?
já to vidím na šetření v koncernu.
Mně se na VW líbí ovládání hlasem v CZ. Ani taková značka, jakou je Mercedes neumí CZ hlas. Dost stížností jsem také slyšel na ovládání navigace u MB GLC - nemají dotykovou obrazovku a vše musíte stupidně vkládat přes ten jejich touchpad nebo jak se ten bazmek jmenuje.
MB GLE Coupe, testovane 3 mesice zpatky, posledni mbux: hej mercedesi, ukaz mi spotrebu... zobrazi graf spotreby za poslednich 30 minut.hej mercedesi, vypni head-up displej... vypne HUD.akorat kdyz nevedel, tak se snazil hledat pocasi, coz nekdy bylo dost vtipne: naviguj k babiccina zahrada, pruhonice... teplota v pruhonicich je ... stupnu. DOVED me k babiccina zahrada, pruhonice. V pruhonicich ocekavejte prehanky. :-Drozhodne ma lepsi schopnosti, nez aktualni systemy od audi a koncernu obecne. u nich je ovladani silene omezene, az trapne omezene.
Mnou popisovaný GLC je 2,5 roku staré a je to model před asi faceliftem nebo je teď model nový, nevím, nesleduji. Mají ho příbuzní v Německu a chtějí ho dát pryč právě kvůli komplikovanému ovládání navigace.
když v autě není čeština, tak to auto nejede přes oficiálního dovozce a když si auto dovezete, tak je tady firma která ti tu češtinu tam dá.
tohle bylo pujceny na chodove v praze, zadna sediva garaz. cestina v tom byla, normalne z vyroby. UI i hlasova komunikace. moc me mrzi, ze koncern nema hlasove ovladani tak dotazene jako mb, ptz nakonec jsem vzal koncern - mb mel u gle z cervence dodavky MOZNA v lednu, spis v unoru. :-( koncern v pulce listopadu.
hlasové ovládání mi velmi dobře fungovalo už v Superbu II (2011), co se mi zatím líbilo nejvíc bylo v Audi SQ7, tam jsem narazil na jeden jediný problém, a to zadání navigačního cíle v jiné zemi. Jinak ovládání funkcí auta, médií, vyhledávání informací na netu, komunikace, čtení i diktování zpráv, navigace super. Se současným VW/Škoda jsem měl lehce potíž v tom, že občas nerozumí a donekonečna žádá opakování povelu. Ale třeba je problém ve mně a huhlám.....kdoví...
Příjemná cenová skupina. Za ty prachy to koupí jen blázen. Jo s 25% slevou to je jiná....kdo chce poměr cena výkon a spolehlivej diesel jde ke Korejcům
Bohuzel je jen otazkou casu a korejci budou muset taky zdrazovat. Minuly tyden jsem se dival jak treba zdrazil Renault. Megane po faceliftu stoji cca o 130tis vice nez stejne vybavena verze pred faceliftem... ;(.
Zatím na to jdou jinak I30 má po FL. Otázkou zda jim to pokuty umožní .Ta EU je peklo .Lidé to za tyhle peníze (doufám) kupovat nebudou.
nikdo neprodává za ceník
Cenová nakládačka : https://www.hyundai.cz/files/download/model/i30-... ... https://www.hyundai.cz/files/download/model/i30-... ... Plná výbava + DCThttps://www.sauto.cz/osobni/detail/hyundai/i30... ... Diesel v podobné výbavě 120 tkč rozdílhttps://www.sauto.cz/osobni/detail/hyundai/i30... ...
Nojo. Výhodně to koupím. A pak přijdu do garáže, otevřu ji, a tam.... hyundaj.Stojí to za to?
hyundai nemusíš zavírat do garáže, stačí přístřešek.
Tak jo. No jo, to je pravda. Tak já ji zbourám a místo ní postavím pergolu.Dik za radu.
já mám taky garáž, pergolu na auto i průjezd. Do garáže dej koncern a pod pergolu auto s kterým můžeš jezdit každý den.
pergola, garáž, to je fuk, když tam zas je vevnitř hjundaj
tak si tam dej znak VW, dej si na vrata jen pro auto vw, lidi stejnak se budou zajímat o hyundai, o VW se zajímá akorát zvrácený manažér co jezdí od rána do večera.
A to jako když tam je VW tak je to něco víc? :-O
jo, pokuty za emise jsou znacnou pridanou hodnotou pro koncovy zakazniky.Hlavne, ze automobilkam porad hazeji klacky pod nohy v podobe ruznych EURO 6/6-temp/7 norem.Nicmene, pokud novy auto bude s nejakou zakladni vybavou od 400k-500k a ne od 300k jako to bylo drive, tak lidi budou opecovavat ty svoje kourivy vraky jako lidi na Kube.
Golf, Corolla, Civic, M3. Tihle mají téměř totožné ceníky. Otázka je co komu více sedne. Z Golfu v evropských redakcích opět učůrávají. Ještě jsem v něm neseděl, ale to auto mi tvarově moc nesedne. Divně usedlé a laciný interiér. Ale zase má výborně řešen vnitřní prostor. Malé velké auto. Zajímavé je, že v USA vévodí Civic a golf s prodeji dost chcípe. Tady je to přesně naopak.
obecne se evropsky auta moc jinde nez v evrope neprodavaj
Obecně je jich například plná Čína i neevropská část Ruska. Totéž Afrika, vede samozřejmě simple car Toyota, ale na sever od Sahary jsou za ní Francouzi a na jih Němci. O korejská, japonská a americká auta tam neškrtnete.
Nie iba pokuty za emisie,ale stratova vyroba elektrickej haraburdy ID3 je už premietnuta do ceny.Na každom ID3 straca koncern okolo 3000 ečka.https://twitter.com/jpr007/status/13150053583... ...
No jo, vždyť všechno, co se vyrobí, musí být od počátku automaticky ziskové, že?
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.