VW Golf Variant: Automobilka slaví dva miliony vyrobených kusů

VW Golf Variant: Automobilka slaví dva miliony vyrobených kusů

Volkswagen slaví dva miliony vyrobených exemplářů modelu Golf Variant. Golf s karoserií kombi a číslem 2 000 000 sjel z výrobní linky ve Zwickau jedenáctého srpna. Konkrétně šlo o bílý Variant osazený výbavou Highline, motorem 1.4 TSI (110 kW, 150 k) a exteriérovým paketem R-line.

Nový Volkswagen Golf Variant: německé auto s českým kufrem

Nový Volkswagen Golf Variant: německé auto s českým kufrem

Kombi odvozené od modelu Golf se poprvé objevilo v roce 1993, přičemž šlo o třetí generaci tohoto úspěšného hatchbacku. Provedení Variant se postupně vyrábělo ve Wolfsburgu, Osnabrücku, Bratislavě a v mexickém městě Puebla.

Volkswagen Golf Variant: kombík sedmé generace odhalen

Volkswagen Golf Variant: kombík sedmé generace odhalen

Současné kombi vycházející ze sedmé generace Golfu začalo sjíždět z výrobní linky ve Zwickau v květnu minulého roku. Od příštího roku bude souběžně s touto továrnou vyrábět Golf Variant také mexický závod. Ve Zwickau pak pro změnu od října letošního roku odstartuje výroba nové generace VW Passat.

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

bazar

VW Touran 1,6
Rok výroby: 2014
Stav: 128 565 km
Cena: 273 000 Kč
VW Passat 1,6
Rok výroby: 2012
Stav: 135 349 km
Cena: 258 000 Kč
VW Passat 2
Rok výroby: 2005
Stav: 199 600 km
Cena: 133 000 Kč
VW Amarok 2
Rok výroby: 2011
Stav: 145 284 km
Cena: 470 000 Kč
VW Sharan 1,9
Rok výroby: 2005
Stav: 235 312 km
Cena: 111 000 Kč
VW Touran 1,6
Rok výroby: 2014
Stav: 142 191 km
Cena: 320 000 Kč
Nabídka dalších vozů
Test: Ford Fiesta je stále řidičskou volbou, univerzálem bez vad ale ne

Ford Fiesta

Naší recenzí tentokrát prošla nová generace Fordu Fiesta.

20.  9.  2017 | Milan Lažanský | 26 příspěvků
Kabriolet versus kupé: O kolik se zvýší spotřeba při jízdě s otevřenou střechou?

Test spotřeby kabrioletu

Přemýšleli jste někdy nad tím, jestli se spotřeba paliva dramaticky zvýší při jízdě s otevřenou střechou? Vyzkoušeli jsme to.

18.  9.  2017 | Milan Lažanský | 17 příspěvků
Test krátkých sprintů: Je lepší motorka, elektrovůz, nebo BMW 760i?

Test krátkých sprintů

Ne vždy musí být motocykl při startu od semaforů rychlejší než auto. Při testu redaktoři Autorevue.cz proti sobě postavili dva rozdílné typy motocyklů, elektromobil a auto s výkonem přes šest stovek koní.

8.  9.  2017 | Radek Pecák | 19 příspěvků