VW Golf TDI předvedl, že umí jet v běžném provozu za 2,92 l/100 km

VW Golf TDI předvedl, že umí jet v běžném provozu za 2,92 l/100 km

Volkswagen Golf TDI BlueMotion dosáhl v reálném provozu průměrné spotřeby 2,92 l/100 km. Výsledek je o to úctyhodnější, že ho nebylo dosaženo na krátkém úseku, ale na trase dlouhé celých 1602 km.

Z Nantes v západní Francii vyrazil vůz přes Paříž, Antverpy, Brémy a Hamburk až do dánské Kodaně. Trasu urazil za 20 hodin a 45 minut čistého jízdního času, což znamená průměrnou rychlost asi 77 km/h. Za volantem se přitom střídali řidiči z programu Volkswagen Driving Experience.

Škoda | Zajímavosti | Byznys | Škoda Fabia

Škoda Fabia HTP umí jezdit za 2,6 l/100 km

Nádrž zapečetil už v Nantes inspektor společnosti Dekra, který dohlížel na regulérní průběh testu. Na konci cesty se do ní vešlo 46,92 l motorové nafty.

Golf TDI Bluemotion je nejúspornější sériově vyráběnou verzí aktuálního Golfu. Pohání ji motor 1.6 TDI o výkonu 110 koní, který v takzvaném novém evropském jízdním cyklu vykazuje kombinovanou spotřebu 3,2 l/100 km. 

Akce s poněkud krkolomným názvem „Think Blue. Eco Ride“ měla za cíl propagovat výcvik úsporné jízdy, který Volkswagen v některých zemích nabízí.

Kia je podruhé vítězem testu počáteční kvality

Kia je podruhé vítězem testu počáteční kvality

J.D. Power každoročně pořádá anketu o kvalitě vozů na trhu v USA. Už druhý rok z něho nejlépe vyšla Kia se svým výsledkem 72 PP100.

dnes | Daniel Havlina | 1 příspěvek
Test: Který nosič na kola koupit? Vyhněte se upevnění na víko zavazadelníku

Test: Který nosič na kola koupit? Vyhněte se upevnění na víko zavazadelníku

Na dovolenou si velká část motoristů bere i své bicykly. Pokud je nechcete převážet na střešním nosiči, zbývá řešení v podobě upevnění nosiče na víko zavazadelníku či na tažné zařízení. Švýcarský autoklub otestoval obě varianty na různých modelech.

18.  6.  2017 | Milan Lažanský | 32 příspěvků
Test: VW Golf GTI je i po faceliftu nejlepším hot-hatchem všedních dnů...

Volkswagen Golf GTI (2017)

Nedávný facelift Volkswagenu Golf se dotkl i verze GTI. Vyzkoušeli jsme základní variantu s manuální převodovkou.

15.  6.  2017 | Milan Lažanský | 44 příspěvků