VW Golf TDI předvedl, že umí jet v běžném provozu za 2,92 l/100 km

VW Golf TDI předvedl, že umí jet v běžném provozu za 2,92 l/100 km

Volkswagen Golf TDI BlueMotion dosáhl v reálném provozu průměrné spotřeby 2,92 l/100 km. Výsledek je o to úctyhodnější, že ho nebylo dosaženo na krátkém úseku, ale na trase dlouhé celých 1602 km.

Z Nantes v západní Francii vyrazil vůz přes Paříž, Antverpy, Brémy a Hamburk až do dánské Kodaně. Trasu urazil za 20 hodin a 45 minut čistého jízdního času, což znamená průměrnou rychlost asi 77 km/h. Za volantem se přitom střídali řidiči z programu Volkswagen Driving Experience.

Škoda Fabia HTP umí jezdit za 2,6 l/100 km

Škoda Fabia HTP umí jezdit za 2,6 l/100 km

Nádrž zapečetil už v Nantes inspektor společnosti Dekra, který dohlížel na regulérní průběh testu. Na konci cesty se do ní vešlo 46,92 l motorové nafty.

Golf TDI Bluemotion je nejúspornější sériově vyráběnou verzí aktuálního Golfu. Pohání ji motor 1.6 TDI o výkonu 110 koní, který v takzvaném novém evropském jízdním cyklu vykazuje kombinovanou spotřebu 3,2 l/100 km. 

Akce s poněkud krkolomným názvem „Think Blue. Eco Ride“ měla za cíl propagovat výcvik úsporné jízdy, který Volkswagen v některých zemích nabízí.

Test ojetiny BMW řady 1: Bazarový průšvihář s dokonalým podvozkem

Test ojetiny BMW řady 1

Ceny jedničkových BMW už klesly pod stotisícovou metu. Vybírejte ale pečlivě.

včera | David Rusol | 13 příspěvků
Test Kia Stonic 1.0 T-GDI: Hřebíček trefený na hlavičku

Kia Stonic 1,0 T-GDI

Značka Kia letos zažívá velkou produktovou ofenzívu, což se nakonec projevilo i v počtu nominaci do ankety Světové auto roku. Zcela nový model Stonic má ambice stát se jedním z nejdůležitějších v její nabídce.

16.  11.  2017 | Radek Pecák | 8 příspěvků
TEST Fiat 124 Spider - Miata po italsku je víc než jen víkendovka...

Fiat 124 Spider

Oproti Mazdě MX-5 je větší, těžší a chybí mu atmosférický motor. To zní jako cesta do pekel, ale jaká je "Fiata" doopravdy?

14.  11.  2017 | Milan Lažanský | 2 příspěvky