VW Golf TDI předvedl, že umí jet v běžném provozu za 2,92 l/100 km

VW Golf TDI předvedl, že umí jet v běžném provozu za 2,92 l/100 km

Volkswagen Golf TDI BlueMotion dosáhl v reálném provozu průměrné spotřeby 2,92 l/100 km. Výsledek je o to úctyhodnější, že ho nebylo dosaženo na krátkém úseku, ale na trase dlouhé celých 1602 km.

Z Nantes v západní Francii vyrazil vůz přes Paříž, Antverpy, Brémy a Hamburk až do dánské Kodaně. Trasu urazil za 20 hodin a 45 minut čistého jízdního času, což znamená průměrnou rychlost asi 77 km/h. Za volantem se přitom střídali řidiči z programu Volkswagen Driving Experience.

Škoda Fabia HTP umí jezdit za 2,6 l/100 km

Škoda Fabia HTP umí jezdit za 2,6 l/100 km

Nádrž zapečetil už v Nantes inspektor společnosti Dekra, který dohlížel na regulérní průběh testu. Na konci cesty se do ní vešlo 46,92 l motorové nafty.

Golf TDI Bluemotion je nejúspornější sériově vyráběnou verzí aktuálního Golfu. Pohání ji motor 1.6 TDI o výkonu 110 koní, který v takzvaném novém evropském jízdním cyklu vykazuje kombinovanou spotřebu 3,2 l/100 km. 

Akce s poněkud krkolomným názvem „Think Blue. Eco Ride“ měla za cíl propagovat výcvik úsporné jízdy, který Volkswagen v některých zemích nabízí.

Test Dacia Duster II dCi 110 4x4: Pouze pro silnici je jí škoda

Dacia Duster II 1.5 dCi 4x4

Příroda vytvořila v polovině ledna opravdu vhodné podmínky pro testování nové generace oblíbeného SUV Dacia Duster. Jezdili jsme s ním v hlubokém bahně i na zasněžených silnicích.

dnes | Radek Pecák
Minitest Volkswagen Touareg Masaj 3.0 TDI: Nesnáším loučení!

VW Touareg Masaj 3.0 TDI (minitest)

Dnešním testem dáváme poslední sbohem druhé generaci Volkswagenu Touareg. Velké a bytelné SUV s oprávněnými terénními ambicemi tady s námi bude už doslova jenom pár týdnů.

21.  1.  2018 | Jan Mička | 27 příspěvků
Test Toyota Land Cruiser 2.8 D-4D: Žádný úkol není nesplnitelný

Toyota Land Cruiser 2.8 D-4D

Toyota sice v Evropě propaguje hybridy, stále však nabízí i nezničitelná auta, která ji v minulosti proslavila.

18.  1.  2018 | Radek Pecák | 14 příspěvků