VW Golf Sportsvan vstoupil na český trh. Je o 10.000 Kč dražší než kombi

Modernizovaný Golf Sportsvan pořídíte nejlevněji s motorem 1.0 TSI. V nabídce však nechybí ani revoluční patnáctistovka TSI/96 kW.

Základní cena 454.900 korun se týká výbavy Trendline a motoru 1.0 TSI o výkonu 81 kW. Jiný motor s touto linií kombinovat nelze, jde tedy o stejný případ jako u Golfu, který začíná na 414.900 korun, a Golfu Variant za přinejmenším 444.900 Kč.

Linie Trendline zahrnuje například patnáctipalcová kola s velkoplošnými kryty, autorádio s 6,5palcovým dotykovým displejem, sedm airbagů včetně kolenního pro řidiče, palubní počítač Plus, Front Assist nebo kůží obšitý volant a hlavici řadicí páky.

VW začíná s odtajňováním vozů pro Frankfurt. První je facelift golfu sportsvan

VW začíná s odtajňováním vozů pro Frankfurt. První je facelift golfu sportsvan

Prostřední linie Comfortline vychází s motorem 1.0 TSI na 510.900 Kč. Vůz stojí na patnáctipalcových litých kolech a v porovnání s linií Trendline nabízí například multifunkční volant s koženým čalouněním, adaptivní tempomat schopný pracovat do 210 km/h nebo loketní opěrku mezi předními sedadly.

Základní tříválcový agregát je standardně kombinován se šestistupňovou manuální převodovkou a za 60.000 Kč si můžete pořídit sedmistupňové DSG. Asi největším lákadlem verze linie Comfortline je však mikro-hybridní agregát 1.5 TSI Evo o výkonu 96 kW.

V nabídce je samozřejmě i 110kilowattová verze s vypínáním válců, právě ta slabší je však vybavena turbodmychadlem s variabilní geometrií lopatek, tedy technologií, která se u zážehových motorů téměř nevidí. Vůz dokonce může krátkodobě „plachtit“ s vypnutým motorem.

Nový motor 1.5 TSI: Co jste o něm možná nevěděli

Nový motor 1.5 TSI: Co jste o něm možná nevěděli

Vrcholnou verzi představuje linie Highline, která s motorem 1.0 TSI/81 kW začíná na 556.900 korunách. Ve standardu najdete litá 16palcová kola, audio s osmipalcovým dotykovým displejem, sportovní sedadla, parkovací senzory, mlhovky nebo ambientní osvětlení interiéru.

Na rozdíl od linie Comfortline, která ze vznětových agregátů nabízí pouze šestnáctistovku s výkonem 85 kW, je u nejvyšší linie možné zvolit také dvoulitrový turbodiesel se 110 kilowatty a automatickou převodovkou DSG. Cena začíná na 721.900 Kč a jde o vůbec nejdražší verzi celé nabídky.

VW Golf Sportsvan - ceny na českém trhu
Trendline
Motor Cena [Kč]
1.0 TSI/81 kW 454.900
Comfortline
Motor Cena
1.0 TSI/81 kW (6M/7A) 510.900 (570.900)
1.5 TSI Evo/96 kW (6M/7A) 547.900 (607.900)
1.6 TDI/85 kW (6M/7A) 575.900 (635.900)
Highline
Motor Cena
1.0 TSI/81 kW (6M/7A) 556.900 (616.900)
1.5 TSI Evo/96 kW (6M) 594.900
1.5 TSI Evo/110 kW (7A) 677.900
1.6 TDI/85 kW (6M/7A) 619.900 (679.900)
2.0 TDI/110 kW (7A) 721.900

Prohlédněte si snímky VW Golf Sportsvan:

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

 

Minitest Fiat Tipo kombi 1.6 Multijet DDCT: Přepísknutý budget

Fiat Tipo kombi 1.6 Multijet DDCT (minitest)

Pokud potřebujete levný kombík, důvod vynechat z výběru Tipo vážně nemáte. Fiat ho prodává za slušné peníze. Co když ale chcete diesel, automat a lepší výbavu? Bude Ital pořád ještě takové terno?

včera | Miro Mihálik | 29 příspěvků
TEST BMW M5: Supersport ve smokingu. Může tohle fungovat?

BMW M5

Ano, nová M5 je čtyřkolka, s přepňovaným motorem a masážními sedačkami. Je nejtěžší a nejvýkonnější z modelů M. A takové parametry já osobně neupřednostňuji. Jenže nic není tak, jak se zdá.

18.  10.  2018 | Milan Lažanský | 51 příspěvků
Minitest Kia Stinger 2.2 CRDi GT Line: Potěšení s vůní nafty

Kia Stinger 2.2 CRDi GT Line (minitest)

Z nafty se stalo politické téma a zdá se, že její dny jsou sečteny. To je ideální moment dát si špetku nekorektnosti v podobě úsporného dieselu, který navíc hrabe těmi správnými koly a… je z Koreje.

16.  10.  2018 | Miro Mihálik | 28 příspěvků