VW Golf Sportsvan vstoupil na český trh. Je o 10.000 Kč dražší než kombi

Modernizovaný Golf Sportsvan pořídíte nejlevněji s motorem 1.0 TSI. V nabídce však nechybí ani revoluční patnáctistovka TSI/96 kW.

Základní cena 454.900 korun se týká výbavy Trendline a motoru 1.0 TSI o výkonu 81 kW. Jiný motor s touto linií kombinovat nelze, jde tedy o stejný případ jako u Golfu, který začíná na 414.900 korun, a Golfu Variant za přinejmenším 444.900 Kč.

Linie Trendline zahrnuje například patnáctipalcová kola s velkoplošnými kryty, autorádio s 6,5palcovým dotykovým displejem, sedm airbagů včetně kolenního pro řidiče, palubní počítač Plus, Front Assist nebo kůží obšitý volant a hlavici řadicí páky.

VW začíná s odtajňováním vozů pro Frankfurt. První je facelift golfu sportsvan

VW začíná s odtajňováním vozů pro Frankfurt. První je facelift golfu sportsvan

Prostřední linie Comfortline vychází s motorem 1.0 TSI na 510.900 Kč. Vůz stojí na patnáctipalcových litých kolech a v porovnání s linií Trendline nabízí například multifunkční volant s koženým čalouněním, adaptivní tempomat schopný pracovat do 210 km/h nebo loketní opěrku mezi předními sedadly.

Základní tříválcový agregát je standardně kombinován se šestistupňovou manuální převodovkou a za 60.000 Kč si můžete pořídit sedmistupňové DSG. Asi největším lákadlem verze linie Comfortline je však mikro-hybridní agregát 1.5 TSI Evo o výkonu 96 kW.

V nabídce je samozřejmě i 110kilowattová verze s vypínáním válců, právě ta slabší je však vybavena turbodmychadlem s variabilní geometrií lopatek, tedy technologií, která se u zážehových motorů téměř nevidí. Vůz dokonce může krátkodobě „plachtit“ s vypnutým motorem.

Nový motor 1.5 TSI: Co jste o něm možná nevěděli

Nový motor 1.5 TSI: Co jste o něm možná nevěděli

Vrcholnou verzi představuje linie Highline, která s motorem 1.0 TSI/81 kW začíná na 556.900 korunách. Ve standardu najdete litá 16palcová kola, audio s osmipalcovým dotykovým displejem, sportovní sedadla, parkovací senzory, mlhovky nebo ambientní osvětlení interiéru.

Na rozdíl od linie Comfortline, která ze vznětových agregátů nabízí pouze šestnáctistovku s výkonem 85 kW, je u nejvyšší linie možné zvolit také dvoulitrový turbodiesel se 110 kilowatty a automatickou převodovkou DSG. Cena začíná na 721.900 Kč a jde o vůbec nejdražší verzi celé nabídky.

VW Golf Sportsvan - ceny na českém trhu
Trendline
Motor Cena [Kč]
1.0 TSI/81 kW 454.900
Comfortline
Motor Cena
1.0 TSI/81 kW (6M/7A) 510.900 (570.900)
1.5 TSI Evo/96 kW (6M/7A) 547.900 (607.900)
1.6 TDI/85 kW (6M/7A) 575.900 (635.900)
Highline
Motor Cena
1.0 TSI/81 kW (6M/7A) 556.900 (616.900)
1.5 TSI Evo/96 kW (6M) 594.900
1.5 TSI Evo/110 kW (7A) 677.900
1.6 TDI/85 kW (6M/7A) 619.900 (679.900)
2.0 TDI/110 kW (7A) 721.900

Prohlédněte si snímky VW Golf Sportsvan:

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

 

TEST VW Golf 1.5 TSI Evo DSG: Opravdu má spotřebu dieselu?

TEST VW Golf 1.5 TSI Evo DSG

Volkswagen dopřál motoru 1.5 TSI Evo Bluemotion řadu systémů, které dnes stále nejsou úplně běžné. Výsledkem má být zážehový agregát se spotřebou vznětového. Platí to i mimo laboratoře?

včera | Jan Mička | 38 příspěvků
Minitest Renault Twingo GT: Rošťák svázaný svou vlastní koncepcí

Renault Twingo GT (minitest)

Renault Sport si tentokrát v rámci své kúry GT posvítil na toho nejmenšího. Co přináší oproti standardní verzi?

14.  6.  2018 | Milan Lažanský | 9 příspěvků
TEST Toyota Yaris GRMN: Tryskomyš ze staré školy

Toyota Yaris GRMN

Co se stane, když do Yarisu namontujete kompresorovou osmnáctistovku Toyoty dodávanou pro Lotus Elise? Když je za tím Gazoo Racing, který staví auta pro Le Mans i WRC, tak možná tušíte.

12.  6.  2018 | Miro Mihálik | 9 příspěvků