VW Golf Sportsvan vstoupil na český trh. Je o 10.000 Kč dražší než kombi

Modernizovaný Golf Sportsvan pořídíte nejlevněji s motorem 1.0 TSI. V nabídce však nechybí ani revoluční patnáctistovka TSI/96 kW.

Základní cena 454.900 korun se týká výbavy Trendline a motoru 1.0 TSI o výkonu 81 kW. Jiný motor s touto linií kombinovat nelze, jde tedy o stejný případ jako u Golfu, který začíná na 414.900 korun, a Golfu Variant za přinejmenším 444.900 Kč.

Linie Trendline zahrnuje například patnáctipalcová kola s velkoplošnými kryty, autorádio s 6,5palcovým dotykovým displejem, sedm airbagů včetně kolenního pro řidiče, palubní počítač Plus, Front Assist nebo kůží obšitý volant a hlavici řadicí páky.

VW začíná s odtajňováním vozů pro Frankfurt. První je facelift golfu sportsvan

VW začíná s odtajňováním vozů pro Frankfurt. První je facelift golfu sportsvan

Prostřední linie Comfortline vychází s motorem 1.0 TSI na 510.900 Kč. Vůz stojí na patnáctipalcových litých kolech a v porovnání s linií Trendline nabízí například multifunkční volant s koženým čalouněním, adaptivní tempomat schopný pracovat do 210 km/h nebo loketní opěrku mezi předními sedadly.

Základní tříválcový agregát je standardně kombinován se šestistupňovou manuální převodovkou a za 60.000 Kč si můžete pořídit sedmistupňové DSG. Asi největším lákadlem verze linie Comfortline je však mikro-hybridní agregát 1.5 TSI Evo o výkonu 96 kW.

V nabídce je samozřejmě i 110kilowattová verze s vypínáním válců, právě ta slabší je však vybavena turbodmychadlem s variabilní geometrií lopatek, tedy technologií, která se u zážehových motorů téměř nevidí. Vůz dokonce může krátkodobě „plachtit“ s vypnutým motorem.

Nový motor 1.5 TSI: Co jste o něm možná nevěděli

Nový motor 1.5 TSI: Co jste o něm možná nevěděli

Vrcholnou verzi představuje linie Highline, která s motorem 1.0 TSI/81 kW začíná na 556.900 korunách. Ve standardu najdete litá 16palcová kola, audio s osmipalcovým dotykovým displejem, sportovní sedadla, parkovací senzory, mlhovky nebo ambientní osvětlení interiéru.

Na rozdíl od linie Comfortline, která ze vznětových agregátů nabízí pouze šestnáctistovku s výkonem 85 kW, je u nejvyšší linie možné zvolit také dvoulitrový turbodiesel se 110 kilowatty a automatickou převodovkou DSG. Cena začíná na 721.900 Kč a jde o vůbec nejdražší verzi celé nabídky.

VW Golf Sportsvan - ceny na českém trhu
Trendline
Motor Cena [Kč]
1.0 TSI/81 kW 454.900
Comfortline
Motor Cena
1.0 TSI/81 kW (6M/7A) 510.900 (570.900)
1.5 TSI Evo/96 kW (6M/7A) 547.900 (607.900)
1.6 TDI/85 kW (6M/7A) 575.900 (635.900)
Highline
Motor Cena
1.0 TSI/81 kW (6M/7A) 556.900 (616.900)
1.5 TSI Evo/96 kW (6M) 594.900
1.5 TSI Evo/110 kW (7A) 677.900
1.6 TDI/85 kW (6M/7A) 619.900 (679.900)
2.0 TDI/110 kW (7A) 721.900

Prohlédněte si snímky VW Golf Sportsvan:

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

 

Minitest Volkswagen Caddy Maxi 1.4 TGI: Spořivému plyn nesmrdí

VW Caddy Maxi 1.4 TGI (minitest)

VW láká na model Caddy poháněný zemním plynem nízkými provozními náklady. Stačí ale ceny CNG na to, aby se do německé dodávky zamilovali nejen zapřisáhlí skrblíci?

14.  8.  2018 | Miro Mihálik | 9 příspěvků
TEST Renault Mégane R.S.: Hraboš přetáčivý

Renault Mégane R.S.

Renault Sport si s novým Méganem vyhrál docela jinak než u předchozích generací. Kvůli tomu jej ale ještě netřeba zatracovat.

9.  8.  2018 | Milan Lažanský | 28 příspěvků
TEST Ford Focus 1.5 EcoBoost ST-Line: Konečně zase baví!

Ford Focus 1.5 EcoBoost ST-Line

Nejnovější Ford Focus přichází dvacet let po uvedení modelu jako takového. Pro první test jsme zvolili nejsilnější, nejsportovnější, ale nikoliv nejdražší provedení ST-Line. Výkon 182 koní přitom produkuje pouze tříválcový motor!

7.  8.  2018 | Jan Mička | 140 příspěvků