VW Golf RaVe 270: horečka sobotní noci na kolech

VW Golf patří mezi jasně nejupravovanější vozy dneška. Ovšem upravených Golfů Variant páté generace už tolik není a právě tím se na poli tuningu pokouší prezentovat samotná automobilka Volkswagen.

Tuning to však rozhodně není obyčejný, nečekejte mohutné spoilery či nárazníky, k optickým úpravám se tento dlouhán dostal taky, ale to nejzajímavější se ukrývá uvnitř. Nečekejte ani, že si svého Golfa necháte obdobně „vytunit” v autorizovaném servisu, jedná se totiž jen o koncept a automobilka v blízké době s výrobou tohoto kitu nepočítá. Jak už ale bylo vzpomenuto, zevnějšek není na tomhle počinu to hlavní, a proto se Golf Variant od sériového provedení liší jen decentním bodykitem a chromovými zrcátky.

Podstatou celého tohoto vozu, je „naplnit“ jeho interiér nejrůznějšími technickými vymoženostmi, od audio-systému s výkonem 1 400 W a třinácti reproduktory, přes 880 W hlavní subwoofer a dva pomocné subwoofery s výkonem 250 W. Mezi další prostředky zábavy v interiéru bohatě poslouží dvě dvanáctipalcové LCD obrazovky vzadu, multifunkční palubní počítač s 400 MHz procesorem a chybět nesmí i satelitní navigace. V takovémhle voze by se při hudbě puštěné naplno člověk asi po čase cítil dost zvláštně, ale automobilce šlo o to ukázat co všechno lze do interiéru „nacpat“.

Tím ale zajímavosti nekončí, bez povšimnutí totiž nezůstal ani motor. Golf Variant v této úpravě pohání turbem přeplňovaný čtyřválec s výkonem 270 koní. Zároveň je to i nejvýkonnější čtyřválec, jaký kdy Wolfsburgská automobilka vyrobila. O přesun síly z motoru na všechny čtyři kola zabezpečuje dvouspojková DSG převodovka. Třešničkou na dortu je, že i navzdory tomuto výkonu je udávána kombinovaná spotřeba celkem příznivých 9,1l/100 km.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
VW Golf RaVe 270 Concept

Test ojetiny Mini One: Britské retro úžasně jezdí, trápí jej ale motory

Ojetina: Mini One

Druhá generace hatchbacku mini se začala nabízet před jedenácti roky. Dnes ji v nabídce bazarů naleznete za ceny od 120 tisíc korun. Na co si dát pozor?

21.  10.  2017 | David Rusol | 3 příspěvky
Test Hondy CB650F: Slušná dávka adrenalinu pro každý den

Honda CB650F

Výkon vyčtený z technických tabulek vás neuchvátí, ale nenechte se vysmát. S touhle motorkou se vyřádíte jako s málokterou jinou. Vypadá skvěle, je dokonale ovladatelná, je za rozumný peníz a vhodná i pro začátečníky. A pokud chcete, pojede s vámi tak, že vám adrenalin bude stříkat z uší ještě hodně dlouho po tom, co ji zaparkujete doma v garáži.

17.  10.  2017 | Michal Žďárský | 4 příspěvky
Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků