VW Golf R36? Můžete zapomenout

Uběhl již nějaký ten pátek od doby, kdy Volkswagen uvedl na trh nejostřejší verzi svého modelu Golf s označením R32. Posledního půl roku se však začaly šířit různé spekulace o tom, že objevit by se měla i verze s označením R36. Ta by se od R32-ky lišila tím, že autu by přibyl pod kapotou šestiválec objemu 3,6 l a výkonu něco přes 300 koní. Vozy z této série by se tak staly nejrychlejšími Golfy všech dob.

Automobilka však po delším mlčení tyto spekulace rázně odmítla a veřejnost ubezpečila, že žádný Golf R36 nechystá. Spekulace teda mohly vyplynout z představení sportovní verze Passatu R36, který v sebe ukrývá agregát o výkonu 300 koní. Mimochodem, zahájení prodejů tohoto vozu se přesune na listopad, kvůli blíže nespecifikovaným technickým problémům.

Vypadá to tedy zatím tak, že 250koňová verze R32 se z postu nejsilnějšího sériově vyráběného Golfu bude těšit ještě dlouho. Ovšem, pokud se nenaplní sny některých optimistů, myslících si, že do sériové výroby půjdou i Golfy GTI W12. Což je ale prakticky vyloučeno...

Minitest Fiat Tipo kombi 1.6 Multijet DDCT: Přepísknutý budget

Fiat Tipo kombi 1.6 Multijet DDCT (minitest)

Pokud potřebujete levný kombík, důvod vynechat z výběru Tipo vážně nemáte. Fiat ho prodává za slušné peníze. Co když ale chcete diesel, automat a lepší výbavu? Bude Ital pořád ještě takové terno?

dnes | Miro Mihálik
TEST BMW M5: Supersport ve smokingu. Může tohle fungovat?

BMW M5

Ano, nová M5 je čtyřkolka, s přepňovaným motorem a masážními sedačkami. Je nejtěžší a nejvýkonnější z modelů M. A takové parametry já osobně neupřednostňuji. Jenže nic není tak, jak se zdá.

18.  10.  2018 | Milan Lažanský | 51 příspěvků
Minitest Kia Stinger 2.2 CRDi GT Line: Potěšení s vůní nafty

Kia Stinger 2.2 CRDi GT Line (minitest)

Z nafty se stalo politické téma a zdá se, že její dny jsou sečteny. To je ideální moment dát si špetku nekorektnosti v podobě úsporného dieselu, který navíc hrabe těmi správnými koly a… je z Koreje.

16.  10.  2018 | Miro Mihálik | 28 příspěvků