VW Golf R36? Můžete zapomenout

Uběhl již nějaký ten pátek od doby, kdy Volkswagen uvedl na trh nejostřejší verzi svého modelu Golf s označením R32. Posledního půl roku se však začaly šířit různé spekulace o tom, že objevit by se měla i verze s označením R36. Ta by se od R32-ky lišila tím, že autu by přibyl pod kapotou šestiválec objemu 3,6 l a výkonu něco přes 300 koní. Vozy z této série by se tak staly nejrychlejšími Golfy všech dob.

Automobilka však po delším mlčení tyto spekulace rázně odmítla a veřejnost ubezpečila, že žádný Golf R36 nechystá. Spekulace teda mohly vyplynout z představení sportovní verze Passatu R36, který v sebe ukrývá agregát o výkonu 300 koní. Mimochodem, zahájení prodejů tohoto vozu se přesune na listopad, kvůli blíže nespecifikovaným technickým problémům.

Vypadá to tedy zatím tak, že 250koňová verze R32 se z postu nejsilnějšího sériově vyráběného Golfu bude těšit ještě dlouho. Ovšem, pokud se nenaplní sny některých optimistů, myslících si, že do sériové výroby půjdou i Golfy GTI W12. Což je ale prakticky vyloučeno...

Minitest Audi Q5 3.0 TDI quattro: Náskok díky šesti válcům?

Audi Q5 3.0 TDI quattro (minitest)

Obligátní třílitrový turbodiesel obohatil nabídku Audi Q5 na českém trhu teprve nedávno. Jde o druhý nejdražší a zároveň druhý nejsilnější agregát nabídky, otázkou ale zůstává, jestli je ho vůbec potřeba.

včera | Jan Mička | 13 příspěvků
TEST Mercedes-Benz X 250d 4Matic: Hvězda dělnické třídy?

Mercedes X 250d 4Matic

Někdy je snaha konkurovat soupeřům tak velká, že neváháte sáhnout po snadném a levném řešení, což se ale nemusí vyplatit. Může se Navara s hvězdou na přídi postavit Amaroku?

24.  4.  2018 | Miro Mihálik | 19 příspěvků
TEST VW Arteon 2.0 TSI DSG 4Motion: Poslední funkční období

VW Arteon 2.0 TSI DSG 4Motion

Nebude trvat dlouho a Arteon přenechá „funkci“ vlajkové lodi Volkswagenu nové generaci SUV Touareg. Než se tak stane, pojďme si něco říci o nejvýkonnějším provedení nabídky.

19.  4.  2018 | Jan Mička | 44 příspěvků