VW Golf R36? Můžete zapomenout

Uběhl již nějaký ten pátek od doby, kdy Volkswagen uvedl na trh nejostřejší verzi svého modelu Golf s označením R32. Posledního půl roku se však začaly šířit různé spekulace o tom, že objevit by se měla i verze s označením R36. Ta by se od R32-ky lišila tím, že autu by přibyl pod kapotou šestiválec objemu 3,6 l a výkonu něco přes 300 koní. Vozy z této série by se tak staly nejrychlejšími Golfy všech dob.

Automobilka však po delším mlčení tyto spekulace rázně odmítla a veřejnost ubezpečila, že žádný Golf R36 nechystá. Spekulace teda mohly vyplynout z představení sportovní verze Passatu R36, který v sebe ukrývá agregát o výkonu 300 koní. Mimochodem, zahájení prodejů tohoto vozu se přesune na listopad, kvůli blíže nespecifikovaným technickým problémům.

Vypadá to tedy zatím tak, že 250koňová verze R32 se z postu nejsilnějšího sériově vyráběného Golfu bude těšit ještě dlouho. Ovšem, pokud se nenaplní sny některých optimistů, myslících si, že do sériové výroby půjdou i Golfy GTI W12. Což je ale prakticky vyloučeno...

Test ojetiny Mini One: Britské retro úžasně jezdí, trápí jej ale motory

Ojetina: Mini One

Druhá generace hatchbacku mini se začala nabízet před jedenácti roky. Dnes ji v nabídce bazarů naleznete za ceny od 120 tisíc korun. Na co si dát pozor?

21.  10.  2017 | David Rusol
Test Hondy CB650F: Slušná dávka adrenalinu pro každý den

Honda CB650F

Výkon vyčtený z technických tabulek vás neuchvátí, ale nenechte se vysmát. S touhle motorkou se vyřádíte jako s málokterou jinou. Vypadá skvěle, je dokonale ovladatelná, je za rozumný peníz a vhodná i pro začátečníky. A pokud chcete, pojede s vámi tak, že vám adrenalin bude stříkat z uší ještě hodně dlouho po tom, co ji zaparkujete doma v garáži.

17.  10.  2017 | Michal Žďárský | 4 příspěvky
Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků