VW Golf R32: česká cena překvapila

George_Couser  |  13. 12. 2005 03:13

Zajimave, ze na strankach ceskeho VW ma R32 jine predni sedadla

Odpovědět  |   | 
Honza  |  13. 12. 2005 08:47

Tyto sedadla jsou za příplatek. U sedadel mate 2 moznosti priplatku.
Sportovní skořepinová sedadla vpředu  35 900 Kč     Jdou pouze k 5 dveřovému modelu (jsou to ty na obrazku)
Sportovní Top sedadla vpředu, sedadlo řidiče elektricky nastavitelné ve 8 směrech, sedadlo spolujezdce manuálně nastavitelné, bederní opěrky vpředu elektricky nastavitelné ve 4 směrech, odkládací zásuvka pod sedadlem spolujezdce   13 600 Kč   Jde i pro 3 dveřový model

Odpovědět  |   | 
Honza  |  13. 12. 2005 08:49

Omlouvám se druhá možnost je také pouze pro 5 dveří. Pro 3 dvéřové provedení jsou vepředu Top sedadla ale s manuálním nastavením.

Odpovědět  |   | 
Flavio  |  13. 12. 2005 09:42

Moment, tomu nerozumím! "Sportovní skořepinová sedadla vpředu  35 900 Kč. Jdou pouze k 5 dveřovému modelu." Ale na fotce jsou evidentně v kombinaci s 3dveřovým provedením.

Odpovědět  |   | 
Honza  |  13. 12. 2005 08:39

Cena je super. Verze s DSG bude stat zakladu 985 400 Kc.

Odpovědět  |   | 
snbheel  |  13. 12. 2005 09:11

focus ST bude pro nej urcite velka konkurence a tipoval bych ze bude i rychlejsi mate nekdo data na srovnani? A hlavne focus je za super cenu

Odpovědět  |   | 
Honza  |  13. 12. 2005 09:31

Odpovědět  |   | 
oidar  |  13. 12. 2005 10:30

HALDEX nebí čtyřkolka !!! Minulá verze Focusu RS (přední náhon) minulou verzi R32 (haldex) v jízdních vlastnostech strčila do kapsy a tak si doufám tvrdit, že to bude opět, samozřejmě musíme počkat na testy a osobní vyzkoušení, ale sázím na ten Focus ST

Odpovědět  |   | 
jogurt  |  14. 12. 2005 13:54

Minulá verze Focusu měla o generaci lepší zadní nápravu než minulá verze golfu, s tím nemá Hladex nic společného. Teď se podvozky přibližně vyrovnaly, haldex nebude mít u golfu žádný velký pozitivní ani negativní vliv na trakci v zatáčkách na suchu ale při rozjezdu a za snížené adheze na tom R32 bude o poznání lépe než Focus ST

Odpovědět  |   | 
dochtor  |  13. 12. 2005 11:58

...mať tie prachy , tak idem do BMW. Viac ako 10% rozdiel výkonu je v absolútnej hodnote už naozaj celkom dosť a tých "pár koruniek" navyše pre toho, kto to dokáže uplatiť nehrá rolu.

Odpovědět  |   | 
Iceman_21  |  13. 12. 2005 12:59

oidar: jsi me teda pobavil Haldex neni ctyrkolka? HAHAHA

Odpovědět  |   | 
ajajaj  |  13. 12. 2005 13:57

ne, haldex neni 4kolka

Odpovědět  |   | 
freak  |  13. 12. 2005 13:51

Za ty prachy bych radši sáhnul po WRX.

Odpovědět  |   | 
dochtor  |  13. 12. 2005 14:37

áno, na rozdiel od Haldexu je Subaru štvorkolka

Odpovědět  |   | 
Mates  |  13. 12. 2005 15:02

Myslim si, ze takovy Focus ST, ktery ma nejlepsi podvozek ve tride a diky tomu, ze netaha v kufru nahon na zadek poskytne podstatne lepsi svezeni. A rozdil 15 koniku v jeho neprospech nebude hrat roli.

Odpovědět  |   | 
Pepa Fical  |  14. 12. 2005 07:52

Tak to myslis spatne

Odpovědět  |   | 
Honza  |  13. 12. 2005 15:41

A je je, to se teda tady zase sesly reakce  Holt nadpis VW a  klasicky kolovratek. Focus ST, WRX, Haldex neni pohon 4 kol (i kdyz to je castecne pravda, protoze 4motion je alternativni pohon 4 kol). Za chvily cekam na - to je drahy, Fiat je levnejsi, zadna vybava, atd. Super chlapy, jen tak dal.

Odpovědět  |   | 
Mates  |  13. 12. 2005 15:59

Co se divis. Vsechno je pravda. VW se snazi dohnat chybejici sportovni historii, ale jde casto na kompromisy. Bude dobry, ale nejlepsi urcite ne a nema nic navic cim by upoutal. A co se tyka Haldexu: je to super pocit, kdyz Ti to na snehu uklouzne a teprve po kontra volantem Ti sepnou zadni kola. Pak se muzes pos.r.at. 240 koniku neni tolik, aby si s nima neporadila jedna naprava. Radsi bych tam nechal nahon na predek, ale marketing je asi silnejsi.

Odpovědět  |   | 
Honza  |  13. 12. 2005 21:27

Jeste jsem s haldexem na snehu takhle nezavodil, ale Haldex II generace zabira pri protoceni prednich kol asi o 15 stupnu. Coz je jak asi sam uznas minimalni ztrata casu. Takze bych to nevidel tak cerne. Samozrejme se s tim musis naucit jezdit, chovani auta v techto situacich bude naprosto odlisne od dvoukolky nebo napr. od torsenu.

Odpovědět  |   | 
wolff  |  13. 12. 2005 22:29

No Honzo je smutný, že ty jsi větší fanda VW než já Fiatu. Problém je v tom, že VW hold neumí udělat auto a schovává to za berličky (4motion, DSG, Tiptronic a jiný serepatičky)... Je mi tě líto. Sorry. Už vím kam celý ten tvůj diskuzní příspěvek u Brery směřoval. Promiň si pro mě out. Neb nejsi naprosto objektivní.
Nicméně, tohle není špatné auto...Ale je mnoho lepších... Opel Astra OPC, BMW 1, Alfa Romeo GT, Impreza WRX (všechny jsou rychlejší, s lepším podvozkem a na sportovní auto si nehrají, ačkoliv, každé z nich je silné v něčem jiném, ale každopádně všechny jsou hezčí).
P.S. Nevěřím tomu, že by měl Golf i přes Haldex lepší jízdní schopnosti než výše zméněné.
P.S.II ANo enmám rád VW, ale myslím, že mi to nyní na objektivitě neubralo... Třeba GTI je už lepší volba. Tam schopnosti VW ještě stačí. Konkurence pro Korejce a pro Číňany. i když ti korejci už dnes dělají asi lepší sportovní auta než VW.

Odpovědět  |   | 
mida  |  13. 12. 2005 22:55

velmi OBJEKTIVNÍ

Odpovědět  |   | 
Pepe  |  14. 12. 2005 06:57

Precti si clanek v poslednim autocaru(carautu) a mozna pochopis ze R32 je auto ktery vsechny ty tvojr "konkurenty" hrave strci do kapsy a to i s Astrou OPC.

Odpovědět  |   | 
Skyline  |  14. 12. 2005 08:08

Tak to jsem zvedav. Minula R32 na okruhu nestacila ani na predokolku Integru Type-R s 2.0/220 k a ujela ji i 147 GTA. A jestli R32 strci to kapsy STi, tak to v carautu asi vypnuli turbo

Odpovědět  |   | 
Honza  |  14. 12. 2005 11:36

citace:
No Honzo je smutný, že ty jsi větší fanda VW než já Fiatu. Je mi tě líto. Sorry. Už vím kam celý ten tvůj diskuzní příspěvek u Brery směřoval. Promiň si pro mě out. Neb nejsi naprosto objektivní.

Wolffe nechovej se jako primitiv. Radsi si precti co jsem tady psal, nejsou to zadne nekriticke chvaly. Pouze jsem zminil ze cena je dobra a uvedl jsem cenu priplatkovych sedadel. To te tak vytocilo?
Problém je v tom, že VW hold neumí udělat auto a schovává to za berličky (4motion, DSG, Tiptronic a jiný serepatičky)
Tak tohle je perla. To ani nema cenu komentovat.

Odpovědět  |   | 
Mates  |  14. 12. 2005 09:12

Kecy, kecy, kecy. Bud je to ctyrkolka nebo neni a zadne uceni se s tim jezdit. Je to hybrid. Volkswagen proste miluje polovicate reseni za plnou cenu .

Odpovědět  |   | 
Honza  |  14. 12. 2005 11:52

Diky za odpoved

Odpovědět  |   | 
Jogurt  |  14. 12. 2005 15:53

Chyba. Tohle platilo o haldexu 1. Tam skutečně rozdíl 15° kola jedné nápravy proti témuž u druhé znamenalo plné sepnutí. Úplně stejné to bylo a je u Volva, které už také používá Haldex a podobné je to u BMW, které používá principiálně totéž, tedy elektronicky řízenou vícelamelovou spojku v olejové lázni, jen s odlišnou regulací.
U Haldexu 2 je to trochu jinak, používá jej zatím pouze VW Golf 5G 4M, Passat 4M, Transporter T5 4M/Audi A3Q 2G/O2 4x4.
Haldex2 je v klidovém stavu nastaven na rozdělení točivého momentu 90%dopředu a 10%dozadu, k plnému sepnutí, t.j. 100%dozadu dochází při rozdílu otáček P/Z kola o necelých 10°, má výrazně zlepšenou rychlost reakce, proporcionální řízení rozdělení momentu, trvalý olejový filtr a dvojnásobnou lhůtu výměny oleje.
Haldex 1 byl zcela dostatečným řešením pro potřeby zvýšené trakce na sněhu apod., u lehkých aut byl ale výrazně znát okamžik sepnutí spojky. U těžkých - například Volvo XC90, Sharan 4M žádné problémy patrné nebyly. Haldex 2 je v tomhle směru velkým krokem dopředu a neduhy první generace eliminuje. Díky dobře udělané elektronice se chová v řadě situací lépe než centrální diferenciály bez uzávěrky resp. než Torsen, který díky šnekovému soukolí má poměrně velké ztráty.
Volvo převádí postupně celou škálu modelů AWD ze synchronní spojky na Haldex.

Odpovědět  |   | 
DAWEED  |  13. 12. 2005 23:36

po precitani prispevkov mam pocit ze toto je server ziakov zakl. skoly ktori si iba myslia ze o autach nieco vedia. predtym nez sa do mna opriete si radsej zistite poriadne vsetko o com chcete pisat lebo su tam popisane skutocne blbosti jedna cez druhu.

Odpovědět  |   | 
No importa  |  13. 12. 2005 23:56

Juj, ty si nam toho teda povedal.

Odpovědět  |   | 
wolff  |  14. 12. 2005 01:03

Až sem se lekl... Za Hatch byť s rozumným motorem dát téměř 1,0 mil Kč je dle mého soudu oslovina na entou, zvlášť pokud je to VW. A to není blbost, to je můj názor. A znovu opakuji. Cpát Golfa tam, kde má koncern A3 je nebetyčný nesmysl. opět z mého pohledu. no ale oni vědí nejlépe co dělají, že...
P.S. Haldex není plnohodnotný náhon 4x4 a FSI není plnohodnotný přímovstřikový motor jako má Mišizbuši, Toyota, či Fiat. Jediné co za něco v  tom autě stojí je DSG!!! Ale bohužel ty výše zmíněné vozy umí řadit stejně rychle i bez DSG (tudíž při nižší nižší cenné a  hmotnosti, o což nám jde v populárním automobilismu především).

Odpovědět  |   | 
Jogurt  |  14. 12. 2005 15:56

Umíš u cumbajšpíl fiatu přeřadit za 0,2s?

Odpovědět  |   | 
smudliky budliky  |  14. 12. 2005 10:52

vsak on tady je prumerny vek asi 17 let... vetsina lidi na autorevue.cz zna pekny auto leda z internetu nebo v podobe 12 let stare ojetiny, kterou jim laskave prepustil jejich papinek, majitel venkovskeho bazaru...

Odpovědět  |   | 
Nekdo  |  14. 12. 2005 17:48

Aby ses nedivil chlapecku...

Odpovědět  |   | 
Flavio  |  14. 12. 2005 12:25

Wolff je ten největší kecal v internetových dizkuzích. Před nedávnem na konkurenčním serveru psal pochybné soudy o novém Civicu, ještě před tím než jej viděl na vlastní oči a měl možnost se do něj posadit, které se následně ukázaly jako mylné. A teď tady předvádí něco podobného, ale v bledě modrém.
Wolffe, přečti si pár testů o novém Golfu GTI/R32 a už si nehraj na prognostika. Tato role ti moc nejde.

Odpovědět  |   | 
wolff  |  14. 12. 2005 16:08

V čem jako mylné? Jako, že se nebude moc prodávat? A to se jich už jako prodalo 1000 ks aspoň, nebo jsou objednávky (na silnici sem neviděl ani jednoho)? Nevím o tom... A nebo, že je tam do zadu prd vidět a že tam trpím klaustrofobií (to je trochu přehnané,ale není to daleko od pravdy) Nech si svoje názory...
A co se týká Golfa, tak mám zase pravdu. Co sem jako napsal, co není pravda. Je to hodnocení skutečnosti. Viz úsměvný dnešní příspěvek Audi TDI v Le Mans... Jsou fakt paka... TDi Golf už atdy jednou byl - v relý - propadák, jak kráva...
P.S. Jo ta převodovka DSG je super, to vím, neříkám nic...Jen jde o praktické využití a vzití více faktorů do úvahy...hmotnost,cena... Jestli i pak je to výhodné. Nemám čas, fičím pryč,a le mrkněte někdo na net, co má lepší zrychlení jestli 147 , 1, nebo Golf?...Pak se ukáže je-li ta převodovka k něčemu dobrá...P. S. převodovka u Ferrari to umí řádově rychleji...., ale to uznávám, že je jiná kategorie...Ale opět sem u toho...Je to k něčemu? Nevím. Ciao

Odpovědět  |   | 
mida  |  15. 12. 2005 07:54

opět velmi OBJEKTIVNÍ folwův příspěvek, který není nijak zaujatý a je všem diskutujícím zářným příkladem toho, jak se chová malej smrad nad rozšláplou bábovičkou.
V jednom starším českém filmu se odehrává tento dialog: "alé né" - "ale jó" - "alé né" - "ale jó" - "alé né" - "ale jó" - "alé né" - "ale jó"
Schválně folwe, ukaž, že nejsi takovej v*l, jakýho tady ze sebe děláš - jak se ten film jmenuje?

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

TEST Toyota Corolla TS 2.0 Hybrid: Dost dobrá i pro Lexus

Toyota Corolla TS 2.0 Hybrid

Nová Toyota Corolla se přiřítila na český trh hned ve třech karosářských verzích. Pro první test jsme zvolili tu nejpraktičtější, navíc s nejvýkonnějším hybridním pohonem. Dokáže opodstatnit vyšší cenu? A bavíme se vůbec ještě o mainstreamovém modelu?

včera | Jan Mička | 58 příspěvků
TEST Honda GL1800 Gold Wing DCT: Motorka za mega! Skoro...

Honda GL1800 Gold Wing DCT

Šestiválcový cestovní křižník s unikátní podvozkovou konstrukcí je to nejrozmařilejší, co Honda v jedné stopě nabízí. Gold Wing je ale zároveň také s velkou rezervou tou nejdražší dvoukolovou Hondou. Má vrcholné provedení šesté generace zlatokřídlé legendy čím opodstatnit cenovku zvící bezmála 900.000 Kč?

16.  6.  2019 | Petr Schnagl | 13 příspěvků
TEST Volkswagen T-Cross 1.0 TSI DSG R-Line: Důležitá módní záležitost

VW T-Cross 1.0 TSI DSG

Volkswagen rozštěpil Polo na dva samostatné modely. Oplastované CrossPolo je minulostí a jeho pozici zastoupila novinka jménem T-Cross. Nabízí kromě zvýšené stavby karoserie ještě něco?

15.  6.  2019 | Miro Mihálik | 64 příspěvků

Nejčtenější články

Levná Škoda Octavia Tour je zpátky. Za 440.000 Kč vybavenější nekoupíte

Levná Škoda Octavia Tour je zpátky. Za 440.…

Verze Tour má v historii Škody Octavia tradici. Nyní se vrací i ve třetí generaci a opět kombinuje bohatou výbavu s atraktivní cenou.

29.  5.  2019 | | 193 N/A
Podívejte se, jak vypadá nejlevnější Škoda Kamiq. Má plechová kola a poklice

Podívejte se, jak vypadá nejlevnější Škoda …

Škoda včera zveřejnila ceny nového crossoveru Kamiq. Vůz láká na bohatou bezpečnostní a komfortní výbavu, v základu to ale po vizuální stránce není žádná hitparáda.

12.  6.  2019 | | 117 N/A
Řídili jsme Škodu budoucnosti za 90 milionů. Vision iV hlava prostě nepobere!

Řídili jsme Škodu budoucnosti za 90 milionů…

Výstavní koncepty rozhodně nejsou určeny k tomu, aby se s nimi jezdilo. Přesto se s vámi už poněkolikáté můžeme podělit o jízdy dojmy, tentokrát se Škodou Vision iV. A ta rozhodně není pouhý výstřel do tmy.

2.  6.  2019 | | 93 N/A
Nová Škoda Octavia na dosud nejlepších ilustracích. Takhle by se vám líbila?

Nová Škoda Octavia na dosud nejlepších ilus…

Čtvrtá generace Škody Octavia by se měla poprvé ukázat ještě před koncem letošního roku. Ruský grafik při tvorbě přiložených ilustrací vycházel z dosud zveřejněných špionážních snímků.

3.  6.  2019 | | 51 N/A
Motorkářský gang na skútrech? Před Mods otcové zamykali hlavně své dcery

Motorkářský gang na skútrech? Před Mods otc…

Jak si představujete motorkářský gang? Určitě ne takhle. A to šlo o jeden z nejnebezpečnějších!

26.  5.  2019 | | 11 N/A