VW Golf R Variant oficiálně představen. Do Evropy dorazí na jaře

O Volkswagenu Golf R Variant se spekulovalo delší dobu. Dnes je ale vše definitivní, neboť automobilka tuto verzi oficiálně představila. Mimochodem, je to vůbec poprvé v historii, co vrchol řady Golf přichází také s karoserií kombi.

Test Volkswagen Golf R: Nadgolf

Test Volkswagen Golf R: Nadgolf

Golf R s karoserií kombi se liší oproti standardní verzi úplně stejně, jako tomu je u základního hatchbacku. Jiný je tedy nárazník, difuzor, na autě jsou dvě dvojité koncovky výfuku, jiná kola a tak dále. To samé pak platí rovněž o interiéru, kde najdete sportovní sedadla, loga R, čalounění Alcantarou a případně kůži.

Test: Volkswagen Golf R – šest versus čtyři

Test: Volkswagen Golf R – šest versus čtyři

O pohon se stará dvoulitr TSI s výkonem 221 kW (300 k) a točivým momentem 380 Nm. Ani v tomto se tedy Variant od hatchbacku neliší. Nechybí samozřejmě pohon všech kol a šestistupňová převodovka DSG. Stovku zvládne R Variant za 5,1 s, což je o 0,2 s horší čas než u hatchbacku. Maximální rychlost dosahuje na 250 km/h, přičemž samozřejmě jde o číslo dané omezovačem.

Na evropské trhy se tato novinka dostane na jaře příštího roku.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST Renault Mégane Grandtour GT dCi: Ekonomická nerovnice

Renault Mégane Grandtour GT dCi

Úsporných vozů s vizáží ostrých verzí se na českém trhu najde spousta. Zkoušený Mégane GT dCi je jedním z nich, jedna věc nám na něm ale nesedí. A motor to není.

dnes | Jan Mička | 11 příspěvků
TEST Citroën Spacetourer XL 2.0 BlueHDi: Maximální pohodlí pro sedm

Citroën Spacetourer XL

Citroën v nové generaci svého užitkového vozu změnil partnera a zvelebil osobní verzi. Vyzkoušeli jsme to nejlepší, co nabídne Spacetourer.

21.  11.  2017 | Milan Lažanský | 12 příspěvků
Test ojetiny BMW řady 1: Bazarový průšvihář s dokonalým podvozkem

Test ojetiny BMW řady 1

Ceny jedničkových BMW už klesly pod stotisícovou metu. Vybírejte ale pečlivě.

19.  11.  2017 | David Rusol | 17 příspěvků