to jsou moc hezká autíčka. Nevím, které bych si vybral. Je pravda, že šestiválec předchozí generace má asi sytější zvuk a nesyčí tam turbo, ale zase si říkám, že ten čtyřválec bude lehčí, takže celý auto by mohlo bejt vyváženější. Nevim jestli se s temi hmotnostmi nepletu. Máte někdo přesnější informace? Je mi jasné, že nová generace bude asi těžší, než stará, protože tak to bývá. Já myslim čistou váhu motoru.
Osobně bych z týhle dvojky vůbec neváhal a šel do Scirocca. On ani ten Golfík R32 při všech svých kvalitách nebyl tak dobrej (byl prostě na ten rozvor těžkej) a sympatičtější mi bylo GTIčko.
Pekne auticka, dobry zvuk....hodnoty pretazenia su sice LOL:) ale dobre video..
Jen škoda toho pohonu všech kol - těžký, zbytečný a navíc je to haldex. To ´rocco je jiný kafe.
Auta od VAG jsou prostě skvělá
Díky tomu 4x4 má to auto potenciál :)
No já ti nevím, samozřejmě jsem s tím nejel, ale ta váha navíc tomu nepřidá. Chápu, že se nejdná o žadnej okruhovej speciál, ale na druhou stranu to asi taky není určený především pro lidi, co s tím budou jezdit v zimě na chalupy, žejo. A pokud si chceš zajezdit, tak 4x4 je u takovýho auta prostě zbytečnej kompromis. Kdyby to mělo pohon na předek a mechanickej samosvor, tak by to v zatáčkách na suchý silnici určitě předvádělo jiný kouzla. A že se i samosvor na přední nápravě dá odladit tak, že se to chová slušně, to dokazuje třeba předchozí Megane R26, nebo částečně i Mazda 3 MPS.
Konečně zase benzínovej golf s pohonem všech kol, škoda šestiválce.
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.