VW Golf R a Scirocco R jdou do prodeje, za zajímavou cenu

Dva nejsilnější modely v rámci své řady s označením R zazářily jen nedávno na frankfurtském autosalonu a nyní jsou už k dispozici v cenících německých prodejců Volkswagenu. Oba modely označeny písmenem za názvem představují vozy vhodné nejen na každodenní jezdění ale i občasnou zábavu, přeplňovaný dvoulitr dodávající Golfu 265 a Sciroccu 260 koní by toho měl být zárukou. Za Golf R přitom zaplatíte 36 400 eur (cca 940 000 Kč), dvoudveřové Scirocco R vás vyjde o celé tři tisícovky levněji (tedy 33 400 eur, což je přibližně 860 000 Kč). Ceny u nás jsou s těmi německými obvykle celkem podobné, takže nějaké značné cenové rozdíly nás určitě nečekají.

Máme za to, že ani jeden z těchto modelů si nemusíme nějak zvlášť představovat, na první pohled odlišná eRka se můžou pochlubit nižší papírovou spotřebou (u Golfu až o 21 procent nižší oproti předchozí R32), dále se vyznačují agresivním stylingem a upravenými světlomety. Standardní výbava navíc zahrnuje 17-ti palcová kola, sportovní sedadla s výraznějším bočným vedením, hliníkové pedaly a multifunkční sportovní volant. Klíčovým rozdílem mezi oběma vozy je to, že Scirocco R má poháněnou jen přední nápravu, zatímco Golf R obě, což vysvětluje i to, proč je stylovější Scirocco levnější než „obyčejný” Golf.
Silná dvojice by se na našem trhu měla objevit ještě před koncem letošního roku.
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek 
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
VW Golf R a Scirocco R
Test Hondy CB650F: Slušná dávka adrenalinu pro každý den

Honda CB650F

Výkon vyčtený z technických tabulek vás neuchvátí, ale nenechte se vysmát. S touhle motorkou se vyřádíte jako s málokterou jinou. Vypadá skvěle, je dokonale ovladatelná, je za rozumný peníz a vhodná i pro začátečníky. A pokud chcete, pojede s vámi tak, že vám adrenalin bude stříkat z uší ještě hodně dlouho po tom, co ji zaparkujete doma v garáži.

17.  10.  2017 | Michal Žďárský | 4 příspěvky
Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků
Test Suzuki Swift SHVS: Tady elektromotor rozhodně dává smysl!

Suzuki Swift SHVS

Naší recenzí prošla nová generace Suzuki Swift. Vyzkoušeli jsme ji v mild-hybridní variantě.

4.  10.  2017 | Milan Lažanský | 17 příspěvků