VW Golf Plus VI: stačí jen pár změn

Na autosalonu v Bologni debutoval další přírůstek do rodiny Golfů VI. generace. Ohňostrojem nápadů jeho vzhled podle očekávaní není.

Novou generaci rodinného modelu Golf bychom klidně mohli označit pouze za jemný facelift té předešlé, nezměnilo se totiž nic zásadního a automobilka dopřála tomuto modelu pouze jemné stylingové úpravy po vzoru jeho menšího sourozence. Změny jsou viditelné zejména na mírně zaoblené přední části, masce a protaženějších světlometech. Úprav se dočkala i záď, kterou zvýrazňují inovovaná koncová LED světla a dynamicky působící nárazník. Navíc, k této novince bude dostupných hned několik typů litých kol, z nichž většinu připravila divize VW Individual.

Další změny zaregistrujeme i uvnitř vozu, ovšem také až po delším zkoumání. Zatímco palubní deska si zachovala své základní rysy, přibylo pár prvků z kokpitu nového Golfu a to zejména tlačítka a další ovládací prvky. Další změny pak najdeme už jenom v katalogu a to v podobě nových potahů. Zejména něžnější pohlaví pak potěší, že Volkswagen poprvé k tomuto vozu nabízí i systém ParkAssist, který umí zaparkovat mezi stojící vozidla, ve volitelné nabídce pak nechybí ani zadní kamera a parkovací senzory.

V moentě představení automobilka nezveřejnila kompletní nabídku agregátů, ovšem ta by se od hatchbacku příliš lišit neměla. Základem bude 1,4 litrový čtyřválec s výkonem 59 kW a vrcholem nabídky by měl být přeplňovaný 1,4 TSI s výkonem 118 kW. Očekávat můžeme i sadu vznětových agregátu s výkonnostními parametry od 81 kW do 103 kW.

Bližší informace a ceny se dozvíme těsně před spuštěním prodejů, které je naplánováno na jaro příštího roku.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
VW Golf Plus VI

Volkswagen Golf

Volkswagen Golf je dlouholetým bestsellerem nižší střední třídy v Evropě. Oblibu si získal širokou nabídkou verzí, přívětivou ergonomií a solidními jízdními vlastnostmi. V současnosti je na trhu osmá generace Golfu.

Ceny, výbava, data • Test VW Golf 1.5 eTSI • Minitest VW Golf 2.0 TDI • VW Golf GTI První jízda • VW Golf Variant a Alltrack • VW Golf GTI vs. GTE

TEST Audi Q5 Sportback 40 TDI quattro: Stylu hodně, válců málo? Ne tak docela

Audi Q5 SB 40 TDI quattro

Stylovější souputník klasické Q5 útočí na city, ale použitelnost bere smrtelně vážně. Kompromisů má opravdu málo.

včera | Richard Herbich | 11 příspěvků
Nový VW Golf R Variant je pořád božsky všestranný a je s ním sranda. I na dráze!

VW Golf R Variant

Novou generaci Volkswagenu Golf R Variant jste si mohli prohlédnout už na konci prázdnin na výstavě Světa motorů Auta na náplavce. My jsme se však poprvé svezli až o měsíc později v Německu a dalo nám to víc, než jsme si vůbec dokázali představit.

15.  10.  2021 | Jan Mička | 24 příspěvků
TEST SsangYong Musso Grand Premium 2.2 e-XDI: Fachman za cenu brigádníka

SsangYong Musso Grand

Korejský pick-up prošel omlazením, které poznáte na první pohled. Pod novou tváří se toho ale moc nezměnilo. Stačí to k udržení kroku s ostatními?

14.  10.  2021 | Vladimír Kadera | 4 příspěvky