VW Golf Plus VI: stačí jen pár změn

Na autosalonu v Bologni debutoval další přírůstek do rodiny Golfů VI. generace. Ohňostrojem nápadů jeho vzhled podle očekávaní není.

Novou generaci rodinného modelu Golf bychom klidně mohli označit pouze za jemný facelift té předešlé, nezměnilo se totiž nic zásadního a automobilka dopřála tomuto modelu pouze jemné stylingové úpravy po vzoru jeho menšího sourozence. Změny jsou viditelné zejména na mírně zaoblené přední části, masce a protaženějších světlometech. Úprav se dočkala i záď, kterou zvýrazňují inovovaná koncová LED světla a dynamicky působící nárazník. Navíc, k této novince bude dostupných hned několik typů litých kol, z nichž většinu připravila divize VW Individual.

Další změny zaregistrujeme i uvnitř vozu, ovšem také až po delším zkoumání. Zatímco palubní deska si zachovala své základní rysy, přibylo pár prvků z kokpitu nového Golfu a to zejména tlačítka a další ovládací prvky. Další změny pak najdeme už jenom v katalogu a to v podobě nových potahů. Zejména něžnější pohlaví pak potěší, že Volkswagen poprvé k tomuto vozu nabízí i systém ParkAssist, který umí zaparkovat mezi stojící vozidla, ve volitelné nabídce pak nechybí ani zadní kamera a parkovací senzory.

V moentě představení automobilka nezveřejnila kompletní nabídku agregátů, ovšem ta by se od hatchbacku příliš lišit neměla. Základem bude 1,4 litrový čtyřválec s výkonem 59 kW a vrcholem nabídky by měl být přeplňovaný 1,4 TSI s výkonem 118 kW. Očekávat můžeme i sadu vznětových agregátu s výkonnostními parametry od 81 kW do 103 kW.

Bližší informace a ceny se dozvíme těsně před spuštěním prodejů, které je naplánováno na jaro příštího roku.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
VW Golf Plus VI
TEST Fiat 500 1.2 8v Collezione: Jen mu zkuste odolat!

Fiat 500 1.2 8v Collezione

Pětistovka oslavila v loňském roce šedesátiny. Fiat se ale výrobou nejrůznějších speciálních a limitovaných verzí vytrvale stará o to, aby novodobá generace nezestárla ani o den.

včera | Jan Mička | 11 příspěvků
TEST BMW M140i: Dokonalost odsouzená k záhubě

BMW M140i

Pokud toužíte po nejlepším ostrém hatchbacku na trhu, zapomeňte na Civic Type-R nebo Golf R. Chtějte M140i s manuálem a samosvorem a peněz nelitujte. Tohle je poslední příležitost k nákupu.

23.  9.  2018 | Miro Mihálik | 31 příspěvků
Minitest Volvo S90 T8: Je vrcholná motorizace skutečně nejlepší?

Volvo S90 T8 AWD Polestar (minitest)

Tentokrát jsme vyzkoušeli Volvo S90 se vším, co mu je možné nadělit. Jak funguje hybridní provedení?

18.  9.  2018 | Milan Lažanský | 26 příspěvků