VW Golf Plus BlueMotion podruhé: rodinný Golf s pohádkovou spotřebou

V souvislosti s podzimním zahájením prodejů nových verzí modelu Golf s přívlastkem BlueMotion  zveřejnil Volkswagen informace o nejnovějším přírůstku do této šetrné rodiny. Tou je samozřejmě větší verze s přívlastkem Plus, která si za toto označení ještě připíše ještě BlueMotion, což je neklamným znakem toho, že mu postačí méně paliva než ostatním „sourozencům“.

Novinka z dílen VW tentokrát pod kapotou už ukrývá inovovaný 1,6 litrový vznětový čtyřválec s výkonem 105 koní, který díky úpravám dosahuje velice příznivé spotřeby nafty. Ta v kombinovaném cyklu činí pouze 4,3 l/100 km, což je na vůz těchto rozměrů vskutku úctyhodné. Samotné modifikace nejsou už v dnešní době nijak výjimečné, vůz disponuje technologií stop and start, pneumatikami s nižším valivým odporem a upraveným stálým převodem.


Závěrem pouze zmiňme, že podle oficiálních údajů automobilky, je nový Golf Plus BlueMotion od svého předchůdce úspornější až o 11 procent. Předchozí verze přitom byla vybavena velmi populární dieselovou jednotkou 1,9 TDi se zhruba stejným výkonem.

Klepněte pro větší obrázek
VW Golf Plus BlueMotion
Test Kia Stonic 1.0 T-GDI: Hřebíček trefený na hlavičku

Kia Stonic 1,0 T-GDI

Značka Kia letos zažívá velkou produktovou ofenzívu, což se nakonec projevilo i v počtu nominaci do ankety Světové auto roku. Zcela nový model Stonic má ambice stát se jedním z nejdůležitějších v její nabídce.

16.  11.  2017 | Radek Pecák | 8 příspěvků
TEST Fiat 124 Spider - Miata po italsku je víc než jen víkendovka...

Fiat 124 Spider

Oproti Mazdě MX-5 je větší, těžší a chybí mu atmosférický motor. To zní jako cesta do pekel, ale jaká je "Fiata" doopravdy?

14.  11.  2017 | Milan Lažanský | 2 příspěvky
Minitest Škoda Karoq 2.0 TDI 4x4: Potvrdila i u nás, že je dobře postavena?

Minitest Škoda Karoq 2.0 TDI 4x4

Škodu Karoq v provedení s turbodieselem 2,0 TDI, manuální převodovkou a pohonem všech kol získala redakce Autorevue.cz na test jako jeden z prvních tuzemských sdělovacích prostředků. Jak funguje na českých silnicích?

10.  11.  2017 | Radek Pecák | 83 příspěvků