VW Golf míří na závodní okruhy. V ostrém startu se představí už tento víkend

Volkswagen rozšiřuje své sportovní aktivity. Kromě seriálu WRC budeme moci vídat speciály německého koncernu také na závodních okruzích v rámci TCR International Series. Stát by se tak mělo příští sezónu, nicméně už tento víkend se první dva exempláře upraveného Golfu ukážou v ostrém startu na Red Bull Ringu.

VW Golf GTI Clubsport na dalších fotografiích. Jak se vám líbí?  

VW Golf GTI Clubsport na dalších fotografiích. Jak se vám líbí?  

Volkswagen Golf R TCR používá dvoulitrový benzinový motor TSI naladěný na 243 kW (330 koní) a 410 Nm. Ten spolupracuje se šestistupňovou převodovkou DSG a pohání pouze kola přední nápravy.

Auto má podvozek rozšířený o 40 cm, stojí na osmnáctipalcových kolech a nechybí ani nezbytné úpravy aerodynamiky. V interiéru pak nenajdeme nic jiného než volant, sportovní sedačku a bezpečnostní klec.

Golf R s výkonem 400 koní je tady. Zatím ale ne od Volkswagenu

Golf R s výkonem 400 koní je tady. Zatím ale ne od Volkswagenu

Ostrý soutěžní start čeká na nový Golf R TCR již tento víkend. V rámci přípravy automobilu nasadí tým Engstler do zbývajících závodů sezóny dva exempláře. Mimochodem, s vývojem údajně pomáhali také lidé od Seatu, který má okruhový speciál už delší dobu

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST Renault Mégane Grandtour GT dCi: Ekonomická nerovnice

Renault Mégane Grandtour GT dCi

Úsporných vozů s vizáží ostrých verzí se na českém trhu najde spousta. Zkoušený Mégane GT dCi je jedním z nich, jedna věc nám na něm ale nesedí. A motor to není.

včera | Jan Mička | 32 příspěvků
TEST Citroën Spacetourer XL 2.0 BlueHDi: Maximální pohodlí pro sedm

Citroën Spacetourer XL

Citroën v nové generaci svého užitkového vozu změnil partnera a zvelebil osobní verzi. Vyzkoušeli jsme to nejlepší, co nabídne Spacetourer.

21.  11.  2017 | Milan Lažanský | 12 příspěvků
Test ojetiny BMW řady 1: Bazarový průšvihář s dokonalým podvozkem

Test ojetiny BMW řady 1

Ceny jedničkových BMW už klesly pod stotisícovou metu. Vybírejte ale pečlivě.

19.  11.  2017 | David Rusol | 17 příspěvků