VW Golf míří na závodní okruhy. V ostrém startu se představí už tento víkend

Volkswagen rozšiřuje své sportovní aktivity. Kromě seriálu WRC budeme moci vídat speciály německého koncernu také na závodních okruzích v rámci TCR International Series. Stát by se tak mělo příští sezónu, nicméně už tento víkend se první dva exempláře upraveného Golfu ukážou v ostrém startu na Red Bull Ringu.

VW Golf GTI Clubsport na dalších fotografiích. Jak se vám líbí?  

VW Golf GTI Clubsport na dalších fotografiích. Jak se vám líbí?  

Volkswagen Golf R TCR používá dvoulitrový benzinový motor TSI naladěný na 243 kW (330 koní) a 410 Nm. Ten spolupracuje se šestistupňovou převodovkou DSG a pohání pouze kola přední nápravy.

Auto má podvozek rozšířený o 40 cm, stojí na osmnáctipalcových kolech a nechybí ani nezbytné úpravy aerodynamiky. V interiéru pak nenajdeme nic jiného než volant, sportovní sedačku a bezpečnostní klec.

Golf R s výkonem 400 koní je tady. Zatím ale ne od Volkswagenu

Golf R s výkonem 400 koní je tady. Zatím ale ne od Volkswagenu

Ostrý soutěžní start čeká na nový Golf R TCR již tento víkend. V rámci přípravy automobilu nasadí tým Engstler do zbývajících závodů sezóny dva exempláře. Mimochodem, s vývojem údajně pomáhali také lidé od Seatu, který má okruhový speciál už delší dobu

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST BMW X5 M50d: Tohle je další SUV, které zaujme i řidiče!

BMW X5 M50d

BMW v případě modelové řady X5 konečně dohání samo sebe. Tedy sprint, který poslední roky nasadili nejen v oblasti pojetí interiéru a technologií, ale překvapivě i jízdních vlastností. A v lecčem je právě X5 u Bavorů průkopníkem!

včera | Milan Lažanský | 19 příspěvků
TEST Mercedes-Benz A 180 d: Opravdu potřebujete naftu?

Mercedes-Benz A 180 d

Nová generace Mercedesu třídy A dostala svěží vnější tvary a doslova revoluční interiér. Otestovali jsme jedinou vznětovou verzi nabídky a příjemně překvapila nejenom reálnou spotřebou.

16.  12.  2018 | Jan Mička | 49 příspěvků
Minitest Suzuki Vitara 1.4 BoosterJet 4×4: Pořád jako pírko!

Suzuki Vitara 1.4 BoosterJet 4×4 (minitest)

Aktuální Vitara už nějakou dobu spoléhá výlučně na benzínové turbomotory a nedávno k nim nově přibylo i více bezpečnostních systémů. Jak jezdí se čtrnáctistovkou, manuálem a pohonem všech kol?

13.  12.  2018 | Miro Mihálik | 22 příspěvků