VW Golf GTI JE Design: skoro jako Golf R

Ani společnost JE Design neodolala lákání obchodního fenoménu Volkswagenu Golf GTI. Přidala mu něco na vzhledu i na výkonu.

Je to teprve několik dní, co jsme vám na tomto místě představili velké SUV Audi Q7 S-Line, jež prošlo vylepšovacím procesem společnosti JE Design, ale již nyní můžeme konstatovat, že v této německé firmě myslí i na „běžný plebs”. Po ingolstadtském bitevníku s na 285 koní (210 kW) posíleným vznětovým motorem 3,0 TDI a škálou nových karosářských dílů vyjíždí z dílen JE Designu přepracované provedení populárního Volskwagenu Golf vycházející z jeho verze GTI. Jde o jeden z mnoha příspěvků na toto téma, o nichž vás přesto průběžně informujeme.

Vylepšení Golfu GTI z JE Designu se týkají karoserie i pohonné jednotky. Zážehový, přeplňovaný čtyřválec s objemem dvou litrů dává ve svém standardním odladění 211 koní (155 kW), ale u JE Designu tuto cifru navýšili na 271 koní (199 kW), tedy do míst, kde se shodou okolností pohybuje i tovární provedení Golf R. Špička točivého momentu poskočila z výchozích 280 na konečných 370 Nm a úpravy se podepsaly na hodnotě zrychlení z klidu na 100 km/h vyjádřené údajem 6,4 s, což je o dobré půl sekundy lepší výsledek než u standardního Golfu GTI. Také nejvyšší rychlost 257 km/h je o něco vyšší.

Na první pohled si u tohoto vozu všimneme aerodynamické sady sestávající z nového předního spoileru s decentním lízátkem vzhledem připomínajícím uhlíkový kompozit, prahových obkladů a upraveného zadního nárazníku s vložkou naznačující difuzor. Pro zlepšení stability jízdy byla snížena světlá výška vozu o 35 mm a podběhy hostí matově lakované ráfky 8x19 palců nazouvající pneumatiky s rozměry 225/35. Všechny zmíněné díly a úpravy jsou certifikovány TÜV a firma JE Desing vám je pošle poštou, nebo nechá ve svých dílnách přímo nainstalovat.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek
VW Golf GTI od JE Designu
Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

bazar

VW Touareg 3
Rok výroby: 2010
Stav: 241 592 km
Cena: 300 000 Kč
VW Golf Plus 2
Rok výroby: 2011
Stav: 142 596 km
Cena: 240 000 Kč
VW Passat 2
Rok výroby: 2012
Stav: 161 359 km
Cena: 252 000 Kč
VW Golf 1,6
Rok výroby: 2014
Stav: 84 159 km
Cena: 300 000 Kč
VW Touran 1,6
Rok výroby: 2014
Stav: 128 565 km
Cena: 309 000 Kč
VW Lupo 1,7
Rok výroby: 2000
Stav: 186 955 km
Cena: 36 000 Kč
Nabídka dalších vozů
Test Renaultu Koleos: Druhý pokus je o dost lepší, ale není ozdob moc?

Renault Koleos

Tentokrát jsme se v naší recenzi zaměřili na druhou generaci Renaultu Koleos. Od předchůdce se vzdálil mílovými kroky.

dnes | Milan Lažanský | 1 příspěvek
Test Suzuki Ignis: Nejlevnější čtyřkolka boduje i tam, kde byste nečekali!

Suzuki Ignis

Naší recenzí tentokrát prošlo Suzuki Ignis - nejlevnější čtyřkolka na českém trhu.

13.  8.  2017 | Milan Lažanský | 33 příspěvků
Test ojetiny BMW Z4 (E85): Divoký design, ale také poctivá mechanika

Ojetina: BMW Z4

Příchod BMW Z4 způsobil po uhlazeném Z3 docela šok. Pod rozbouřenou karoserií se ale skrývá osvědčená technika. Na co si dát pozor?

12.  8.  2017 | David Rusol | 7 příspěvků