VW Golf GTI Excessive a Adidas detailněji

Nabízíme vám více podrobností ke dvěma speciálním sériím odvozeným od Golfu GTI. K verzi i Excessive i její první foto.

Obě specifická „gétéíčka” se představila minulý víkend na tunerském setkání Wörthersee 2010, jež opět proběhlo v rakouském Reifnitzu. Zatímco červený vůz Excessive zůstane pouhým stylistickým cvičením, bílý model Adidas se začne prodávat, a to již v červnu.

GTI Adidas bude dostupný ve tří i pětidveřovém provedení, na karoserii nese decentní loga značky Adidas, ale zvláště interiér má odpovídat současným módním trendům raženým touto oděvní firmou s typickými třemi pruhy ve znaku. Na první pohled se od ostatních Golfů GTI novinka vyznačuje standardně dodávanými adaptivními bi-xenonovými světlomety a zadními svítilnami složenými z LED a sdruženými pod zatmavenými kryty.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek
Volkswagen Golf GTI Adidas

Povšimneme si rovněž osmnáctipalcových litých ráfků Serron, přičemž Golf GTI Adidas nabízí i paket Light & Sight, dvouzónovou klimatizaci, kontrolou tlaku v pneumatikách a varianta s dvouspojkovou převodovkou DSG i madlo voliče připomínající golfový míček.

K mání jsou čtyři odstíny lakování karoserie Black Uni, Candy White, Tornado Red a nejdražší Oryx White. Pro pořádek dodejme, že pod kapotou se nachází známý dvoulitr TFSI s výkonem 210 koní (155 kW), jenž zaručuje dosažení nejvyšší rychlosti 250 km/h. Golfy z řady Adidas budou exportovány i do Austrálie a Spojených států.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Volkswagen Golf GTI Excessive

Jak bylo řečeno výše, Golf GTI Excessive pro sériovou výrobu určen není a podle svých tvůrců má pouze ukázat „velký designérský potenciál Golfu GTI“.

Za povšimnutí stojí nový, agresivně tvarovaný přední spoiler, jenž opticky navazuje na o 30 mm rozšířené blatníky. Nástavce jsou propojeny skrze prahové spoilery, zadní nárazník nese vestavěný difuzor (při brždění se zbarví do ruda) s koncovkami výfukové soustavy Akrapovic. Posílená brzdová soustava dostala větší kotouče s průměrem 370 mm vpředu a 310 mm vzadu, jež se skrývají za devatenáctipalcovými ráfky BBS. Interiér se vyznačuje černočerveným koženým čalouněním, karoserie je lakována odstínem Firespark.

Pokud se vám tento stroj líbí, možná vás potěší, že představitelé Volkswagenu slíbili zařadit některé jeho prvky do nabídky originálního příslušenství.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázekVolkswagen Golf GTI Adidas
Je třetí kolo k něčemu? Test skútru Yamaha Tricity 125

Je třetí kolo k něčemu? Test skútru Yamaha Tricity 125

Yamaha Tricity je v podstatě běžný městský skútr, který ale díky své koncepci nabízí řadu výhod. Můžete ho řídit i s běžným béčkem nebo řidičákem A1, nabízí extra porci stability navíc a může ho tak řídit i naprostý začátečník. Navíc, ze semaforů odjedete vždy jako první a ve finále nabízí i nejnižší cenu ze všech tříkolových skútrů.

dnes | Michal Žďárský | 1 příspěvek
Kia je podruhé vítězem testu počáteční kvality

Kia je podruhé vítězem testu počáteční kvality

J.D. Power každoročně pořádá anketu o kvalitě vozů na trhu v USA. Už druhý rok z něho nejlépe vyšla Kia se svým výsledkem 72 PP100.

včera | Daniel Havlina | 15 příspěvků
Test: Který nosič na kola koupit? Vyhněte se upevnění na víko zavazadelníku

Test: Který nosič na kola koupit? Vyhněte se upevnění na víko zavazadelníku

Na dovolenou si velká část motoristů bere i své bicykly. Pokud je nechcete převážet na střešním nosiči, zbývá řešení v podobě upevnění nosiče na víko zavazadelníku či na tažné zařízení. Švýcarský autoklub otestoval obě varianty na různých modelech.

18.  6.  2017 | Milan Lažanský | 32 příspěvků