VW Golf GTI Clubsport S je nově nejrychlejší předokolkou Nürburgringu

13 komentářů

pacho
5. května • 20:44

až na to, že medzičasom bola trať upravená, čiže čas Hondy a tohto VW priamo porovnávať nemôžme. Ale čo už, to že VW klame a zavádza, je jej systém práce, a marketing.

Karel
4. května • 9:01

Honda naslibovala, že zajede NS se sériovým CTR, ale to nikdy neudělala. A dokud to neudělá, tak je to souboj MRS - Cupra - Clubsport S.

Bubaak
4. května • 15:05

Bylo by hezký, kdyby seriová MRs byla tak rychlá, škoda že už se nedělá :-/

Clanek
4. května • 9:08

No honda to zajela s seriovym CTR asi tak jako cupra, kde az postupne zacalo z koncernu vypadavat jake dalsi upravy ona "seriova cupra" mela. Celkove ale = hra bez pravidel = i bez viteze. Verit temhle casum, ktere si zverejnuji automobilky samotne a zajete autama o kterych nevime zhola nic, muze leda blazen.

Karel
4. května • 9:21

Měla takové úpravy jaké si můžeš koupit u dealera Seatu, stejně jako u MRS. Naproti tomu CTR si s úpravami Hondy pro NS koupit nemůžeš.

Clanek
4. května • 9:39

A to jake mela upravy vis jak, byl jsi u toho (nebo kdokoliv nestranny), nebo sis to nechal nakukat a protoze tomu chces verit, tak tomu veris?
Tobe to mozna staci, pro me to neznamena nic.

Karel
4. května • 10:29

Existují přímé srovnávací testy novinářů, kde jsou auta tak, jak se prodávají. Třeba Sport Auto na Hockenheimu, kde byl nejrychlejší MRS, druhá Cupra a CTR poslední.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Clanek
4. května • 10:33

Tohle beru. I ja povazuju takove srovnavacky (treba anglicke EVO) jako to nejsmerodatnejsi.
Vtip je v tom, ze ty auta budou tak dobra, jak bude dobry malokdo z nas (ja urcite ne) a proto cele handrkovani co je nejlepsi (zvlast kdyz co okruh, to klidne jiny vysledek) postrada smysl. Clovek by si mel vybrat co mu sedne nejvic, kde se zabavi nejvic a zbytek neresit protoze schopnostma bude stejne pod onou technikou a je jedno z ktere staje. ;-)

Karel
4. května • 15:08

Ano s tím souhlas. Konec konců celá bitva o nejrychlejší hot hatch je nesmysl, CTR, Clubsport i MRS které mají skvělé časy z NS jsou v podstatě nesmyslná auta, na běžné praktické ježdění nepoužitelná (tvrdá, bez zadních sedaček, prostě s úpravami s cílem dobrého času, ale za cenu praktické nepoužitelnosti). A na skutečné okruhové speciály samozřejmě ztrácí několik levelů. Takže taková automatická pračka, co jí vybičovali k super výkonům na okruhu, ovšem za cenu, že vyprat už moc neumí, ale pořád je to automatická pračka z které nikdo plnokrevný okruhový speciál neudělá. Snad jedině Cupra se drží někde na limitu použitelnosti v praktickém životě.

seladon
4. května • 9:38

Jakym zpusobem si mohu koupit Cupru bez klimy, s prelepenymi sparami izolepou apod?

ObiWanKenobi
4. května • 9:59

v UK sa predava aj balicek Ultimate Sub8 bez klimy

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
seladon
4. května • 10:09

No je to takove polovicni, ale budiz. Co ty prelepene spary?

Clanek
4. května • 10:12

Ty clovek koupi v kazdem Obi a jako spravny fanda si takovou "seriovou cupru" dodela sam (teda alespon vizualne, co bylo/nebylo pod kapotou nevime).

Doporučujeme

Články odjinud