až na to, že medzičasom bola trať upravená, čiže čas Hondy a tohto VW priamo porovnávať nemôžme. Ale čo už, to že VW klame a zavádza, je jej systém práce, a marketing.
Honda naslibovala, že zajede NS se sériovým CTR, ale to nikdy neudělala. A dokud to neudělá, tak je to souboj MRS - Cupra - Clubsport S.
Bylo by hezký, kdyby seriová MRs byla tak rychlá, škoda že už se nedělá :-/
No honda to zajela s seriovym CTR asi tak jako cupra, kde az postupne zacalo z koncernu vypadavat jake dalsi upravy ona "seriova cupra" mela. Celkove ale = hra bez pravidel = i bez viteze. Verit temhle casum, ktere si zverejnuji automobilky samotne a zajete autama o kterych nevime zhola nic, muze leda blazen.
Měla takové úpravy jaké si můžeš koupit u dealera Seatu, stejně jako u MRS. Naproti tomu CTR si s úpravami Hondy pro NS koupit nemůžeš.
A to jake mela upravy vis jak, byl jsi u toho (nebo kdokoliv nestranny), nebo sis to nechal nakukat a protoze tomu chces verit, tak tomu veris?Tobe to mozna staci, pro me to neznamena nic.
Existují přímé srovnávací testy novinářů, kde jsou auta tak, jak se prodávají. Třeba Sport Auto na Hockenheimu, kde byl nejrychlejší MRS, druhá Cupra a CTR poslední.
Tohle beru. I ja povazuju takove srovnavacky (treba anglicke EVO) jako to nejsmerodatnejsi.Vtip je v tom, ze ty auta budou tak dobra, jak bude dobry malokdo z nas (ja urcite ne) a proto cele handrkovani co je nejlepsi (zvlast kdyz co okruh, to klidne jiny vysledek) postrada smysl. Clovek by si mel vybrat co mu sedne nejvic, kde se zabavi nejvic a zbytek neresit protoze schopnostma bude stejne pod onou technikou a je jedno z ktere staje. ;-)
Ano s tím souhlas. Konec konců celá bitva o nejrychlejší hot hatch je nesmysl, CTR, Clubsport i MRS které mají skvělé časy z NS jsou v podstatě nesmyslná auta, na běžné praktické ježdění nepoužitelná (tvrdá, bez zadních sedaček, prostě s úpravami s cílem dobrého času, ale za cenu praktické nepoužitelnosti). A na skutečné okruhové speciály samozřejmě ztrácí několik levelů. Takže taková automatická pračka, co jí vybičovali k super výkonům na okruhu, ovšem za cenu, že vyprat už moc neumí, ale pořád je to automatická pračka z které nikdo plnokrevný okruhový speciál neudělá. Snad jedině Cupra se drží někde na limitu použitelnosti v praktickém životě.
Jakym zpusobem si mohu koupit Cupru bez klimy, s prelepenymi sparami izolepou apod?
v UK sa predava aj balicek Ultimate Sub8 bez klimy
No je to takove polovicni, ale budiz. Co ty prelepene spary?
Ty clovek koupi v kazdem Obi a jako spravny fanda si takovou "seriovou cupru" dodela sam (teda alespon vizualne, co bylo/nebylo pod kapotou nevime).
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.