VW Golf GTI Clubsport S je nově nejrychlejší předokolkou Nürburgringu

VW Golf GTI Clubsport S je nově nejrychlejší předokolkou Nürburgringu

Volkswagen oslavil 40. narozeniny modelu Golf GTI opravdu stylově. Jako dárek nadělil sobě i svým fanouškům nový rekord Nürburgringu v kategorii předokolek. Golf GTI Clubsport S navíc zajel lepší čas než třeba BMW M4 nebo Dodge Challenger SRT Hellcat. 

VW ukáže u Wörthersee Golf GTI Clubsport s výkonem 310 koní

VW ukáže u Wörthersee Golf GTI Clubsport s výkonem 310 koní

Nový rekord Nürburgringu mezi předokolkami má hodnotu 7:49,21, přičemž stávající rekord, který držela Honda Civic Type R, byl 7:50,63. Rekordní jízdu VW Golf GTI Clubsport S si můžete prohlédnout na přiloženém videu. 

Golf GTI Clubsport S dostal motor o výkonu 228 kW (310 k) a s točivým momentem 380 Nm, ovšem další důležitou změnou je nižší hmotnost. Ta celkově klesla o 30 kg, když inženýři například z auta odstranili zadní sedačky a přidali menší a lehčí akumulátor. Změny se odehrály i na podvozku . 

Připravujeme: Peugeot 308 GTi vs. Leon Cupra vs. Honda Civic Type R

Připravujeme: Peugeot 308 GTi vs. Leon Cupra vs. Honda Civic Type R

Jak asi tušíte, Clubsport S bude opět limitovanou edicí. Automobilka vyrobí celkem 400 exemplářů, kdy ale stovka zamíří na německý trh a dalších 150 kusů dostane anglický trh. Naopak do Ameriky nepůjde ani jeden kus z této edice. 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Test: Volkswagen Arteon nechce být Passatem. Obhájí ale svoji cenovku?

Volkswagen Arteon

Volkswagen Arteon do třídních škatulí nezapadá. Na trh manažerských sedanů vstupuje jako černý kůň. Je dobré se rozhodnout právě pro tento model?

21.  7.  2017 | Milan Lažanský | 23 příspěvků
Test: Nissan Micra zpět na vrcholu své třídy! Má ale jednu zásadní vadu

Nissan Micra

Po předchozí nevýrazné generaci je Nissan Micra zpátky v plné síle. Vyzkoušeli jsme jej s motorem 0,9 I-GT.

13.  7.  2017 | Milan Lažanský | 15 příspěvků
Test Alfy Romeo 4C Spider: Osudová přitažlivost

Alfa Romeo 4C Spider

Alfa Romeo 4C je autem, do kterého se na první pohled zamilujete. Ale víte, jak to se vzletnými láskami bývá. Dost často z nich bývá slušná kocovina…

8.  7.  2017 | Jiří Švamberk | 9 příspěvků