VW Golf GTI Clubsport S je nově nejrychlejší předokolkou Nürburgringu

Volkswagen oslavil 40. narozeniny modelu Golf GTI opravdu stylově. Jako dárek nadělil sobě i svým fanouškům nový rekord Nürburgringu v kategorii předokolek. Golf GTI Clubsport S navíc zajel lepší čas než třeba BMW M4 nebo Dodge Challenger SRT Hellcat. 

VW ukáže u Wörthersee Golf GTI Clubsport s výkonem 310 koní

VW ukáže u Wörthersee Golf GTI Clubsport s výkonem 310 koní

Nový rekord Nürburgringu mezi předokolkami má hodnotu 7:49,21, přičemž stávající rekord, který držela Honda Civic Type R, byl 7:50,63. Rekordní jízdu VW Golf GTI Clubsport S si můžete prohlédnout na přiloženém videu. 

Golf GTI Clubsport S dostal motor o výkonu 228 kW (310 k) a s točivým momentem 380 Nm, ovšem další důležitou změnou je nižší hmotnost. Ta celkově klesla o 30 kg, když inženýři například z auta odstranili zadní sedačky a přidali menší a lehčí akumulátor. Změny se odehrály i na podvozku . 

Připravujeme: Peugeot 308 GTi vs. Leon Cupra vs. Honda Civic Type R

Připravujeme: Peugeot 308 GTi vs. Leon Cupra vs. Honda Civic Type R

Jak asi tušíte, Clubsport S bude opět limitovanou edicí. Automobilka vyrobí celkem 400 exemplářů, kdy ale stovka zamíří na německý trh a dalších 150 kusů dostane anglický trh. Naopak do Ameriky nepůjde ani jeden kus z této edice. 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Test ojetiny Mini One: Britské retro úžasně jezdí, trápí jej ale motory

Ojetina: Mini One

Druhá generace hatchbacku mini se začala nabízet před jedenácti roky. Dnes ji v nabídce bazarů naleznete za ceny od 120 tisíc korun. Na co si dát pozor?

21.  10.  2017 | David Rusol
Test Hondy CB650F: Slušná dávka adrenalinu pro každý den

Honda CB650F

Výkon vyčtený z technických tabulek vás neuchvátí, ale nenechte se vysmát. S touhle motorkou se vyřádíte jako s málokterou jinou. Vypadá skvěle, je dokonale ovladatelná, je za rozumný peníz a vhodná i pro začátečníky. A pokud chcete, pojede s vámi tak, že vám adrenalin bude stříkat z uší ještě hodně dlouho po tom, co ji zaparkujete doma v garáži.

17.  10.  2017 | Michal Žďárský | 4 příspěvky
Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků