VW Golf GTI Clubsport S je nově nejrychlejší předokolkou Nürburgringu

VW Golf GTI Clubsport S je nově nejrychlejší předokolkou Nürburgringu

Volkswagen oslavil 40. narozeniny modelu Golf GTI opravdu stylově. Jako dárek nadělil sobě i svým fanouškům nový rekord Nürburgringu v kategorii předokolek. Golf GTI Clubsport S navíc zajel lepší čas než třeba BMW M4 nebo Dodge Challenger SRT Hellcat. 

Volkswagen | Sportovní auta | Premiéry | Hatchbacky | Volkswagen Golf

VW ukáže u Wörthersee Golf GTI Clubsport s výkonem 310 koní

Nový rekord Nürburgringu mezi předokolkami má hodnotu 7:49,21, přičemž stávající rekord, který držela Honda Civic Type R, byl 7:50,63. Rekordní jízdu VW Golf GTI Clubsport S si můžete prohlédnout na přiloženém videu. 

Golf GTI Clubsport S dostal motor o výkonu 228 kW (310 k) a s točivým momentem 380 Nm, ovšem další důležitou změnou je nižší hmotnost. Ta celkově klesla o 30 kg, když inženýři například z auta odstranili zadní sedačky a přidali menší a lehčí akumulátor. Změny se odehrály i na podvozku . 

Testy | Sportovní auta | Honda Civic | Hatchbacky | Srovnávací testy | Honda | Peugeot | Seat

Připravujeme: Peugeot 308 GTi vs. Leon Cupra vs. Honda Civic Type R

Jak asi tušíte, Clubsport S bude opět limitovanou edicí. Automobilka vyrobí celkem 400 exemplářů, kdy ale stovka zamíří na německý trh a dalších 150 kusů dostane anglický trh. Naopak do Ameriky nepůjde ani jeden kus z této edice. 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Test: Audi A5 Coupé je moderní a vyspělé GT. Pár výhrad ale máme...

Audi A5 Coupé

Vyzkoušeli jsme nejnovější kupé od Audi. Nová A5 jde opět proti Mercedesu třídy C a BMW řady 4. Jakého zákazníka může zaujmout?

18.  5.  2017 | Milan Lažanský | 45 příspěvků
Návrat Fiatu do nižší střední třídy. Čím při testu zaujalo vrcholné Tipo?

Fiat Tipo 1.6 MultiJet (6M)

Fiat Tipo ve variantě hatchback jsme otestovali s motorem 1.6 MultiJet a šestistupňovým manuálem. Čím překvapil a kde jsou jeho slabá místa?

13.  5.  2017 | Stanislav Kolman | 17 příspěvků
Test Citroënu Grand C4 Picasso: Pro rodinu stále lepší volba než SUV

Citroën Grand C4 Picasso

Proti módním SUV jde Citroën s modernizovaným Grand C4 Picasso. Vyzkoušeli jsme jej s netradiční benzinovou motorizací 1,6 THP a automatickou převodovkou.

4.  5.  2017 | Milan Lažanský | 73 příspěvků