VW Golf GTI Clubsport S je nově nejrychlejší předokolkou Nürburgringu

Volkswagen oslavil 40. narozeniny modelu Golf GTI opravdu stylově. Jako dárek nadělil sobě i svým fanouškům nový rekord Nürburgringu v kategorii předokolek. Golf GTI Clubsport S navíc zajel lepší čas než třeba BMW M4 nebo Dodge Challenger SRT Hellcat. 

VW ukáže u Wörthersee Golf GTI Clubsport s výkonem 310 koní

VW ukáže u Wörthersee Golf GTI Clubsport s výkonem 310 koní

Nový rekord Nürburgringu mezi předokolkami má hodnotu 7:49,21, přičemž stávající rekord, který držela Honda Civic Type R, byl 7:50,63. Rekordní jízdu VW Golf GTI Clubsport S si můžete prohlédnout na přiloženém videu. 

Golf GTI Clubsport S dostal motor o výkonu 228 kW (310 k) a s točivým momentem 380 Nm, ovšem další důležitou změnou je nižší hmotnost. Ta celkově klesla o 30 kg, když inženýři například z auta odstranili zadní sedačky a přidali menší a lehčí akumulátor. Změny se odehrály i na podvozku . 

Připravujeme: Peugeot 308 GTi vs. Leon Cupra vs. Honda Civic Type R

Připravujeme: Peugeot 308 GTi vs. Leon Cupra vs. Honda Civic Type R

Jak asi tušíte, Clubsport S bude opět limitovanou edicí. Automobilka vyrobí celkem 400 exemplářů, kdy ale stovka zamíří na německý trh a dalších 150 kusů dostane anglický trh. Naopak do Ameriky nepůjde ani jeden kus z této edice. 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
TEST Škoda Fabia edition R5: Lehká ochutnávka možností

Škoda Fabia edition R5

Civilní edice sportovní Fabie R5 v mnohém naznačuje, jak dobrá by mohla být sériová malá ostrá škodovka. Přesto se nedá zcela vyhnout myšlence, že tohle je tak trochu promarněná příležitost.

včera | Miro Mihálik | 14 příspěvků
Minitest Mazda MX-5 RF: Řidičská bohyně s kovovou čepicí

Mazda MX-5 RF (minitest)

Není to zdaleka poprvé, co Mazda pro legendární roadster MX-5 nabízí alternativu s pevnou střechou. Aktuální generace na to jde dost odlišně než předchůdci.

12.  7.  2018 | Milan Lažanský | 21 příspěvků
TEST Lada Vesta SW Cross: Mnohem lepší, než by měla být!

Lada Vesta SW Cross

Přestože jsou vozy Lada na českých silnicích jako doma už celá desetiletí, potkat, nebo ještě lépe řídit nejnovější modely, není zase tak snadné. A víte co? Je to velká škoda…

10.  7.  2018 | Jan Mička | 207 příspěvků