VW Golf GTI Clubsport S je nově nejrychlejší předokolkou Nürburgringu

Volkswagen oslavil 40. narozeniny modelu Golf GTI opravdu stylově. Jako dárek nadělil sobě i svým fanouškům nový rekord Nürburgringu v kategorii předokolek. Golf GTI Clubsport S navíc zajel lepší čas než třeba BMW M4 nebo Dodge Challenger SRT Hellcat. 

VW ukáže u Wörthersee Golf GTI Clubsport s výkonem 310 koní

VW ukáže u Wörthersee Golf GTI Clubsport s výkonem 310 koní

Nový rekord Nürburgringu mezi předokolkami má hodnotu 7:49,21, přičemž stávající rekord, který držela Honda Civic Type R, byl 7:50,63. Rekordní jízdu VW Golf GTI Clubsport S si můžete prohlédnout na přiloženém videu. 

Golf GTI Clubsport S dostal motor o výkonu 228 kW (310 k) a s točivým momentem 380 Nm, ovšem další důležitou změnou je nižší hmotnost. Ta celkově klesla o 30 kg, když inženýři například z auta odstranili zadní sedačky a přidali menší a lehčí akumulátor. Změny se odehrály i na podvozku . 

Připravujeme: Peugeot 308 GTi vs. Leon Cupra vs. Honda Civic Type R

Připravujeme: Peugeot 308 GTi vs. Leon Cupra vs. Honda Civic Type R

Jak asi tušíte, Clubsport S bude opět limitovanou edicí. Automobilka vyrobí celkem 400 exemplářů, kdy ale stovka zamíří na německý trh a dalších 150 kusů dostane anglický trh. Naopak do Ameriky nepůjde ani jeden kus z této edice. 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Minitest Fiat Tipo kombi 1.6 Multijet DDCT: Přepísknutý budget

Fiat Tipo kombi 1.6 Multijet DDCT (minitest)

Pokud potřebujete levný kombík, důvod vynechat z výběru Tipo vážně nemáte. Fiat ho prodává za slušné peníze. Co když ale chcete diesel, automat a lepší výbavu? Bude Ital pořád ještě takové terno?

včera | Miro Mihálik | 32 příspěvků
TEST BMW M5: Supersport ve smokingu. Může tohle fungovat?

BMW M5

Ano, nová M5 je čtyřkolka, s přepňovaným motorem a masážními sedačkami. Je nejtěžší a nejvýkonnější z modelů M. A takové parametry já osobně neupřednostňuji. Jenže nic není tak, jak se zdá.

18.  10.  2018 | Milan Lažanský | 51 příspěvků
Minitest Kia Stinger 2.2 CRDi GT Line: Potěšení s vůní nafty

Kia Stinger 2.2 CRDi GT Line (minitest)

Z nafty se stalo politické téma a zdá se, že její dny jsou sečteny. To je ideální moment dát si špetku nekorektnosti v podobě úsporného dieselu, který navíc hrabe těmi správnými koly a… je z Koreje.

16.  10.  2018 | Miro Mihálik | 28 příspěvků