VW Golf GTI Clubsport: Historicky nejvýkonnější GTI stojí 789 900 Kč

Volkswagen slaví čtyřicáté výročí svého legendárního modelu Golf GTI. K této příležitosti automobilka nachystala historicky vůbec nejsilnější GTI. Pokud máte zájem, určitě vás potěší zpráva, že si tohle auto můžete objednat už také na českém trhu.

Volkswagen Golf GTI Clubsport nakonec dostal až 290 koní  

Volkswagen Golf GTI Clubsport nakonec dostal až 290 koní  

České zastoupení začalo přijímat na Golf GTI Clubsport objednávky. Základní cena vrcholné verze řady GTI byla stanovena na 789 900 Kč. V sériové výbavě najdeme osmnáctipalcová kola, sportovní podvozek snížený o 15 mm, bi-xenonové světlomety, automatickou klimatizaci a sadu prvků unikátních pro verzi Clubsport. Jmenovitě jde o nový nárazník, boční prahy, zadní difuzor a větší spoiler.

VW Golf R Variant: Jak vysoký má reálný výkon a o kolik je Cupra slabší?

VW Golf R Variant: Jak vysoký má reálný výkon a o kolik je Cupra slabší?

Hlavním rozdílem je ale vyšší výkon motoru. Díky funkci „boost“ lze krátkodobě zvýšit maximum až na 213 kW (290 k), přičemž standardem má být 195 kW (265 k). Clubsport bude dostupný s manuální převodovkou i automatickou dvouspojkou DSG. S manuálem umí ostré GTI zrychlení na 100 km/h za 5,9 s, v případě DSG to je o desetinu sekundy více. 

Zobrazit tiskovou zprávu

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

TEST Citroën C4 Cactus 1.2 PureTech 110: Lehká krize identity

Citroën C4 Cactus 1.2 PureTech 110

Nejdříve to měl být crossover pro masy, teď si to v Citroënu rozmysleli a tvrdí, že jde o normální hatchback. Takže jsme společně s Cactusem vyrazili na cestu poznání, najít jeho místo pod sluncem.

24.  5.  2018 | Miro Mihálik | 19 příspěvků
TEST Lexus LS 500h: Měl být dokonalý. Jenže...

Lexus LS 500h

Nový Lexus LS mi ze všech testovacích aut způsobil největší pomatení mysli. V některých ohledech tak neuvěřitelně fascinuje, jinde ale může i zklamat. Nebo jej prostě jen nechápu?

22.  5.  2018 | Milan Lažanský | 27 příspěvků
TEST Citroën C3 Aircross 110 PureTech EAT6: Váš městský obývák

Citroën C3 Aircross 110 PT EAT6

Tentokrát jsme C3 Aircross vyzkoušeli v silnější z benzinových dvanáctistovek. Jaký je tento extrovertní crossover?

15.  5.  2018 | Milan Lažanský | 10 příspěvků