VW Golf GTI Clubsport: Historicky nejvýkonnější GTI stojí 789 900 Kč

Volkswagen slaví čtyřicáté výročí svého legendárního modelu Golf GTI. K této příležitosti automobilka nachystala historicky vůbec nejsilnější GTI. Pokud máte zájem, určitě vás potěší zpráva, že si tohle auto můžete objednat už také na českém trhu.

Volkswagen Golf GTI Clubsport nakonec dostal až 290 koní  

Volkswagen Golf GTI Clubsport nakonec dostal až 290 koní  

České zastoupení začalo přijímat na Golf GTI Clubsport objednávky. Základní cena vrcholné verze řady GTI byla stanovena na 789 900 Kč. V sériové výbavě najdeme osmnáctipalcová kola, sportovní podvozek snížený o 15 mm, bi-xenonové světlomety, automatickou klimatizaci a sadu prvků unikátních pro verzi Clubsport. Jmenovitě jde o nový nárazník, boční prahy, zadní difuzor a větší spoiler.

VW Golf R Variant: Jak vysoký má reálný výkon a o kolik je Cupra slabší?

VW Golf R Variant: Jak vysoký má reálný výkon a o kolik je Cupra slabší?

Hlavním rozdílem je ale vyšší výkon motoru. Díky funkci „boost“ lze krátkodobě zvýšit maximum až na 213 kW (290 k), přičemž standardem má být 195 kW (265 k). Clubsport bude dostupný s manuální převodovkou i automatickou dvouspojkou DSG. S manuálem umí ostré GTI zrychlení na 100 km/h za 5,9 s, v případě DSG to je o desetinu sekundy více. 

Zobrazit tiskovou zprávu

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

TEST BMW M140i: Dokonalost odsouzená k záhubě

TEST BMW M140i

Pokud toužíte po nejlepším ostrém hatchbacku na trhu, zapomeňte na Civic Type-R nebo Golf R. Chtějte M140i s manuálem a samosvorem a peněz nelitujte. Tohle je poslední příležitost k nákupu.

včera | Miro Mihálik | 20 příspěvků
Minitest Volvo S90 T8: Je vrcholná motorizace skutečně nejlepší?

Volvo S90 T8 AWD Polestar (minitest)

Tentokrát jsme vyzkoušeli Volvo S90 se vším, co mu je možné nadělit. Jak funguje hybridní provedení?

18.  9.  2018 | Milan Lažanský | 26 příspěvků
Minitest Honda Civic Sedan 1.6 i-DTEC: Hravý asketa

Honda Civic Sedan 1.6 i-DTEC (minitest)

Dieselové motory jsou v kurzu především díky své efektivitě, co když chce ale auto s nízkou spotřebou třeba nadšený řidič a netouží zrovna po starší mnichovské ojetině v naftě?

16.  9.  2018 | Miro Mihálik | 44 příspěvků