VW Golf GTE je ostrý hatchback se spotřebou 1,5 l/100 km

12 komentářů

Minima
27. července • 14:30

Toyota HSD to zládá bez spojky a tyhle trapáci musejí mít tři.

MK
12. listopadu • 7:48

Taky mám pocit, že tři spojky jsou moc. Víc spojek, víc problémů. A teď si jen vybrat. Toyota HSD, nebo Volkswagen GTE??

Jen smutek
23. února • 21:53

Zelená pičovina

Diamant
21. února • 21:30

Ale konecne sa niekto vydal spravnym smerom. Cisty elektromobil je pre extremne vysoku cenu, mizerny dojazd a dlhe nabijanie uplna hlupost.Naopak doterajsie hybridy s dojazdom 2 km na baterky jednak neslo nabijat a kapacita baterii bola taka mala, ze v polovici dlhsieho klesania nebolo kam ukladat energiu a na prejazd dlhsou dedinou to bolo tiez malo.50 km na baterky je dostatocny dojazd. To sa da vyuzit na kazdodenne dochadzanie do prace, na nakupy a pritom clovek nepotrebuje dalsie auto, ked chce ist na dovolenku ci sluzobnu cestu. Taketo auta by tiez podporovali rozvoj dobijacej infrastruktury. V buducnosti, ked niekto vyvinie novy sposob ukladania elektriny, pride vhod.

Bob
4. března • 8:43

Dokud budou všechna tahle zelená autíčka výrazně dražší než jejich prožraní kolegové, tak nemají šanci na slušnou prodejnost. Rád bych si ho koupil - kdyby stál podobně jako běžný Golf.

Alois
21. února • 12:08

Jak můžou takhle klamat zákazníky. Hyundai to zkusil v USA a přišlo ho to na 400 milionů dolarů. Nevím jestli se dá něco vysoudit tady,ale vzhledem k tomu jaký je EU zlodějský a přiblblý spolek tak asi ne.

Mino
22. února • 15:50

Má to jeden problém. Pokud si dobře pamatuju, Hyundai opravdu klamal zákazníky. Podle normy naměřil spotřebu a uvedl příznivější číslo. Tady u GTE je problém jiný. Naměřili spotřebu a tu uvedli (snad :-)) To, že naše evropská norma neodpovídá reálnému provozu, je věc jiná. Pokud s tím GTE pojedeš tak, jak velí norma, tak by ses také měl dostat na 1,5l/100km (ona ta norma se měří jen na vzdálenosti 11km, takže se není čemu divit, že plug-in hybridy na tak krátké vzdálenosti dávají tak šílená čísla). Ale to není chyba výrobců, ale normy, podle které se to musí měřit. V podstatě bys je mohl žalovat, kdyby uvedli pravdivější vyšší číslo (1,6 a výše), protože to by bylo klamání zákazníka, neodpovídalo by totiž normě :-)

Vana666
23. února • 7:39

Pokud zkouška měří jen 11km, pak nechápu proč při ní hybrid s elektrickým dojezdem 50km nemá spotřebu zcela nulovou

Mino
23. února • 12:05

To by mě také zajímalo. Je ale možné, že např. při mimoměstském cyklu se už zapíná i spalovací motor, byť by na elektrický mělo být možné jet až 130 km/h. Nevím jak to přesně funguje a zda čistě elektrický mód je "vynucený uživatelem" a v běžném režimu se spalovací motor zapíná dříve a v tom to měřili... Nevím.

mex
21. února • 9:41

Jako technicke cviceni je to pomerne hezke. nicmene se trochu obavam o spolehlivost a kvalitu, prece jenom je to VW a ten v posledni dobe se spolehlivosti docela zapasi. Tady je to kombinace TSI (ikdyz s rozvodovym remenem), DSG a nikdy nevyzkouseneho elektormotoru. Vzhledem k tomu, ze VW sve vyrobky testuje teprve na lidech, tak se budou majitele maji na co tesit :-(.

jirka
21. února • 9:34

už vidím v realu jak vyrazím z jižních čech do ostravy pak do prahy a dom za 1.5 litru spotřeby kdy budu dodržovat rychlostní limity. Pokud ne hned bych je žaloval a chtěl doplácet palivo. Když slibujou nesmysly měli by dávat k novým vozům návod jak dosáhnout takové a takové spotřeby v provozu.

ronyhandbrake
21. února • 13:04

Tá spotreba je reálna ale len prvých 100 km čo bude batéria plne dobitá a za ideálnych laboratórnych podmienok. EÚ by konečne mala zmeniť metodiku merania spotreby pri hybridoch, resp. plugin hybridoch,

Doporučujeme

Články odjinud