VW Golf GTD: návrat ušlechtilého dieselu

19 komentářů

Fantomas
27. března • 17:59

Tak to se mi líbí - ušlechtilý diesel :-) Nerad jezdím za dieselovýma autama, velice nepříjemně smrdí. A když vidím, jak to každý honí a šlape na to, až z výfuku lítají černý mraky.... fuj!
A ještě něco - naprosto nechápu, proč majítelé dieselů tak rádi nechávají běžet motory na volnoběh, když někde stojí delší dobu. Tomu teda nerozumím vůbec.

ooo
27. března • 20:19

protoze VW TDi blbe startuje ;-)

Pavel
27. března • 20:45

Já se startováním dieslu nemám problém ani v zimě. A spousta lidí s benzínem při tužších mrazech šaškovala s baterkama na sídlišti. Jestli ti diesel smrdí, tak se mu nelep na prdel, nebo ho předjeď, pokud na to máš. No smoke no fun.

Composite
28. března • 14:30

:D :D :D
umrem, pekný dríst
chlapček, ak vyrastieš tak sa ozvy ;)
Prečo potom čerpačky nabádajú ľudí, aby cez zimu tankovali Alpine Diesel,... okrem marketingu.
Prečo sa hovorí o problémoch s dieslom v zime,...-15°C BMW 525 d (ročník 08) nešľa nakopnúť, ford focus 1.6 V16 chytil na prvý šup a to bol týždeň zazimovaný pod snehom :DNie vždy majú diesle problém, ale väčšinou

Composite
29. března • 23:37

ozvi

Fantomas
28. března • 8:46

bezva rada, hlavně ve městě.

josé
27. března • 22:35

No brain.

Maverick_cz
27. března • 20:16

chladíme turbo z ostřejší jízdy ;o)

Fantomas
28. března • 9:16

Houby. Všichni si myslí, že to na volnoběh vůbec nic nežere. Ve skutečnosti to žere naprosto stejně jako benzín (zajímavé, benzín nikdo na volnoběh bežet nenechává, proč???) a jen to zasmrdí okolí.

Niemand
27. března • 15:56

...nato, aby vůz sprintoval...
...zejména tým, kteří touží....:-/

simson
27. března • 12:05

Zkusím si trochu zaspekulovat, možná se motor 2.0 TDI se 150kW objeví v Golfu GTI. V minulosti už GTI diesel měl a vedle něho existovala slabší verze GTD, uvidíme.... Já bych každopádně raději viděl GTI jen v benzínu a GTD rovnou se 150kW, ale to už se evidentně nestane.

PepaK
27. března • 1:11

By mě zajímalo, kdy se konečně objeví dávno prezentovaná 150kW verze toho motoru...

Jogurt
27. března • 6:56

Už je. Za dvacet tisíc u tradičních úpravců SW.

Zelí
27. března • 7:26

A když nejsi škudlil a přisypeš ještě nějaký tisíc, máš 180kw. A to se vyplatí.

simson
27. března • 8:10

Přesně tak a můžeš si verzi TDI 180kW užívat celý dlouhý měsíc její životnosti...:-D

Zelí
27. března • 8:20

To víš CR je CR, s tím teď už nic nenaděláš, tak dlouho všichni řvali že nechtějí PD, že jim načipovaný CR vydrží jen měsíc. Hlavně, že jim to neduní a nemá to kopanec. A to se vyplatí, jak říká Horst Fuchs.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
RedBaron
27. března • 8:26

Pro PD tady brečet nemusíš, pokud se auto načipuje pak snížení životnosti pocítí hlavně turbo a střeva motoru, vstřikovače trpí hlavně kvalitou paliva.

koffr
27. března • 12:04

no co, auto co ma turbo si nic jinyho nezaslouzi B-]

Niemand
27. března • 16:00

To je nazor, cloveku se z toho zveda koffr, pardon kufr. ;-)

Doporučujeme

Články odjinud