www.cozaauto.cz ...
fakt dobrý, stejně jako na ExtraPC
To je fakt, pekne vysoke ceny :-DTo se radsi mrknete na www.pneunet.cz B-]
Chtělo by to každopádně větší nádrž :-) Nicméně i když si dovedu představit tohle autíčko jako druhý vůz pro radost (zhodnocení motoru mne skutečně velice příjemně překvapilo), přiznám se, že v téhle cenové relaci bych se poohlédnul jinde. Pro radost je možnost zvolit nějaký vůz se sklápějící střechou (a tolikrát zmíněný "vítr ve vlasech" má opravdu něco do sebe), nebo nějaké auto s kvalitní 4x4 (Subaru ?) - pro radost na technické trati, či prostě jen malou zadokolku s top motorem (BMW 130i ?) pro ultra radost ze řízení ... A v ceně kolem 850.000 je hodně možných kandidátů ze všech kategorií
co takhle Seat Leon FR, 660 tis. , 2.0 TFSI - 200PS ? ;-)
No ten rozdíl v ceně je každopádně hodně znát - přece jen 200.000 .- - to je malé auto pro manželku
Asi jsem jinej, ale za ty peníze bych tohle auto nechtěl ani omylem. Za půl mega bych si koupil Fiestu ST nebo rovnou Focuse ST:-P
hahaha... :-))ze "2 držáky nápojů vzadu (6 400)" , tak to je uuuplne uzasneeee. Uz mi je jasne ako dosli k tej cene 900000.....
Loketní opěrka vpředu s odkládacím boxem, 2 držáky nápojů vzadu 6 400 KčUž je to lepší?
V sobotu toto auticko ukazali v AMR na CT1, a medzi nevyhodami povedali i toto: neda sa brzdit motorom kvoli velkemu turboduchadlu? Nerozumiem tomu, prosim vysvetlite mi to.
Motor 1,4 FSI sám o sobě (technicky) hodnotím jako celkem dobrý pokus o propojení zajímavých technologií se snahou zvýšit litrový výkon a někam "posunout" benzínové motory, které v poslední době začínaly být trochu ve stínu turbochrochtů.Zasadím-li ho však do kontextu mrňavého automobilu, který chodí po rukách a s rozumnou výbavou stojí nechutných 900 tis Kč, jak tu někdo výše uvedl, pak je můj dojem podstatně slabší. A vezmu-li nakonec v úvahu i uváděnou spotřebu paliva (třeba na dálnici si o litr a půl více než zmiňovaných 7,5 l/100 km vezme můj 4,6V8 s automatem v autě, které je o půl tuny těžší), pak je to naprostá tragedie. Od "moderního" motoru s objemem s bídou jedné PET lahve bych čekal zřetelný posun zejména v oblasti spotřeby. To se však evidentně nestalo.VW prostě dokázal, že umí zvládnout všechny technické problémy související s konstrukcí super/turbochargeru a přímovstřikem. Tím to hasne. Možná bohužel.Peace, Pája
cituji "Nevím, zda má TSI nějak omezen točivý moment na první převodový stupeň, ale pokud stojíte na místě, máte zařazený neutrál, nebo i jedničku, nevytočíte motor přes 4 000 otáček,"Taky sem se s tim setkal u VW ... fungovalo to pri seslapnute spojce a tusim ze do 7km/h ... Je to proste kravina .. ale pomaha pri normalnim rozjizdeni ...Tak sem vzal magnet prilepil ho na snimac spojky a bylo hotovo :) Akurat je u toho problem ze motor nepozna kdy je seslapnuta spojka a pri seslapnuti spojky otacky padaji strasne pomalu ... proste jako dyby motor jel naprazdno se zarazenou rychlosti ... Chce to jinej software do motoru... Jinak 3,2l V6 maji tusim soundgenerator privedeny z klapky sani do kabiny ... aby to melo krasnej zvuk ... :)podobna 1,4 bude i u Suprba .. jinde ho nehledejte :(
Myslim ze zivotnost nebude nic moc, ale tu Nemci neresi u Golfu tu resi jenom cesi kdzy tahaj vozy EU :-D
Na tenhle test jsem byl velmi zvědavý a nemýlil jsem se, když jsem očekával, že budete mít opět úplně jiné názory než já :-)).Takže jak to auto vidím já, čtenáři nechť si udělají vlasní názor ;-).Sedadla - myslím, že si vás ani nebudu raději moc znepřítelovat, protože jestli vám byla sedadla akorát a dobře vedla, tak jste teda sakra hora masa (nebo čeho). Mám 182, vážím 92 a lítal jsem v nich jako nudle v bandasce... Taktéž jsem byl u nového motoru pln očekávání, ale redakční odvaření nesdílím. Po celou dobu, co jsem s TSI jezdil jsem přemýšlel, k čemu tam ten kompresor je, když nic nedělá. Nenechte se opít rohlíkem, kompresorová dynamika v nízkých otáčkách je mizerná. Jasně, přeplňování je znát, ale dynamika se blíží lepší šestnáctistovce, takže žádné terno. Tak jsem došel k názoru, že je tam kompresor jen proto, aby zabránil kopnutí při nástupu turba, protože musí foukat sakra hodně na to, aby z 1.4ky dostalo 125 kW. Takže ne pomocík, ale berlička... 3-[ Ovšem turbosféra je fantastická, to souhlasím. :-DAutor také úplně zapomněl na děsivé VW řazení s brutálním odporem na neutrálu, které degraduje rychlou změnu kvaltů a jedním dechem se zmíním o řízení. Že nemá zpětnou vazbu, to nepočítám, tu už dnes nemá vůbec nidko, ale není aní strmé, ani přímé 3-[. Na ostrý hatch docela zásadní problém. GTI je v tomto ohledu o poznání lepší...Taky by nebylo špatné podívat se do technických údajů, než se začnete rozplývat nad lehkým autem. TSI váží nejméně 1271 kg což ale asi nebyl případ tohoto auta, vzhledem k výbavě navíc. To je jen o nějakých 55 kg méně než má výbavou výrazně více našlapané GTI a mimochodem více, než má mnohem lépe vybavený Civic 5d 1.8 i-VTEC. Takže on ten čumák zas tak extra lehký nebude, že? Nehledě na to, že se GT naklání mnohem více než GTI, takže na příď působí vetší neplechu dělající síly. Prostě GT je na to, že má pod kapotou čtrnáctku, nedotáčivý víc, než by se dalo čekat a rozhodně víc než GTI. A aby nebylo podvozku málo - nevyprecizované nastavení GT způsobuje, že se sice naklání a kolébá, ale zároveň dostávají záda posádky kruté rázy od kol. Záď je opravdu přetáčivá při ubrání plynu v zatáčce, a to víc, než by bylo zdrávo. 3-[Ale celkově musím říci, že se mi také jako celek docela líbilo, ovšem pouze do chvíle, než jsem viděl ceník. Přidejte 50 000 a máte mnohem, mnohem lepší GTI - naladění podvozku, síla motoru, řazení, trochu i řízení, sedadla, volant, vzhled. Jen spotřeba je větší, ale tu asi řešit nikdo nebude. :-PTož tak :-D
Fakt jste s tím autem jel?Já ho měl na chvíli půjčený a (podotýkám že nemám s hot-hatchi zkušenosti)1) měřím 178/77kg, pravda v zádech jsem lehce nadstandardní, ale sedačky mi přišly akorát a rozhodně jsem v nich lítal. 2) náklony? to auto mělo náklony dost možná menší než 330d v M-packetu na 18".. slovo náklon mi při jízdě s ním vůbec nepřišlo na rozum. (měl jsem ho na trati, kde se jezdí závody do vrchu). O naklánění a kolébání bych vůbec nemluvil. POdvozek je tvrdší, ale rázy se nekonají3) ano, u neutrálu je odpor4) řízení - nemá zpětnou vazbu, ale přímost je IMHO vyhovující. ROzhodně je velmi přesné.5) motor... od 1000 otáček táhne jako ďas, řeči o nějaké 1,4 jsou směšné... Problém jsem zaznamenal někde kolem 2000, kde byla určitá prodleva způsobená zřejmě kombinací náběhu turba a el. plynem.Jednalo se o totožné auto, jaké měl Radek Ondrašík v testu.
Pokud nemáte s HH zkušenosti, může to být zrovna ten problém :-). 1/ Záleží dost na tom, jaká sedadla znáte. Tahle prostě v ramenní oblasti, která je při jízdě velmi důležitá, nedrží.2/Asi jste nejel po klasické boulovité a děravé české okresce, mluvil byste jinak...4/Přímost vyhovující není, což je dáno tím, že je to standardní golf. Velmi přesné? V tom případě by mě zajímalo, co byste říkal na Focus, Mazdu3, Civic, nebo BMW1. Nebo, abych nechodil daleko od stromu, na Leona.5/ Od 1000 táhne jako ďas? Mohu doporučit jen jedno - vyzkoušet víc aut ;-)
1) důležitá je bederní oblast . nejdůležitější2) představte si , že jel. Navíc co mají náklony karoserie společného s kvalitou cesty? buď se naklání nebo ne a je jedno kde jedete. Nepletete si to s Civicem? Ten má vskutku schizofrenní podvozek.4) jel jsem 118d, 120i, Civic 2,2i-CTDi. Pro oboje a zejména pak Civic platí, že u něho je přesnost/přímost řízení dána hlavně malým průměrem volantu. Pokud si odmyslím, pidi průměr Civicu, pak Golf GT má strmější a přímější řízení.5) jak jsem napsal 120i je lenivější, 2,2i-CTDi (ač vynikající diesel) na 1,4TSI se opravdu nechytají ani z povzdálí
Myslim ze spotreba je take dulezita ale neverim ze 1,4 s turbem a kopresorem bude najaky sporilek, jinak s tebou souhlasim podle mne VW neumi delat sportovni auta ono narvat do stredni tridy 200 PS jeste neznamena sportovni auto.
To je obsah na nic, to bych vzhledem k našim sazbám pov. ruč. nechválil. Takových 1349 to by bylo. Takhle je úplně jedno, jestli 1390 vzhledem k sazbě pov.ruč, či třeba 1849cm3. Furt se plati stejně a 1.8 zní rozhodně líp:-P
Kdyby do toho dali raději VTEC, udělali by lépe. Tipuju že tohle auto toho moc nevydrží, od pístních kroužků po kompresor a výfukové svody. Také by mě zajímalo zda má adekvátně nadimenzované brzdy aby člověk na nějakém delším sjezdu v Alpách neskončil ve strži.
Moc nemeckych aut jsem s rozsypanou klikou nespravoval....tak 4ks za 8let co v tomhle delam.Zato japonskych Toyot a Hond pozehnane.Jenom za minuly rok 2krat Celica,1krat Corolla,3krat H-CRX,Accord a Prelude;-)U nekterych z nich uz trcela venku z bloku i ojnice a zbytek aut pridrity na klice.Tak nehusti tady nesmysly:-OMimochodem,podivej se na nove modely Hond a jejich vykony...kde se podela ta jejich utocena sila?:-D
Co kus to original, u nas ve firme Accord 2.0 93" najeto 500 tisic, Accord 2.3 92" najeto 700 tisic, zadne podstatne problemy nebyly, ale uz par let ve firme nejsou...Jinak ta utocena sila se ztratila v emisnich normach, kde jinde? (spis neztratila... porad tu je CTR, S2000, RSX atd...). Pokud jsi ale videl vysledky mereni emisi, tak napr. novy 1.8i-VTEC ma 2,5x nizsi emise CO nez Fordi 2.0 16V, 3,1x nizsi emise HC, 6,7x nizsi emise oxidu dusiku, 1,2x nizsi emise CO2 atd. pri vyssim litrovem vykonu... (a to i ten Ford splnuje Euro 4). Honda odpovida zlomkum Euro 5...
pravda. vykony hondich motoru ve vysokych otackach uz nejsou co byvaly, ale podivej se na hodnoty emisi u Hondy a u napr. Fordu. Honda plati za nejcistsi motory obecne a vykony jsou porad lepsi nez u konkurence.
No ta cena za takove auto, to radeji 6-ti valec, myslim ze se ztraci duvod ke koupi takoveho auta z motorem 1.4 a pri takove cene se ta spotreba taky neda brat jako duvod, fakt nevim pro koho to muze byt. Muj odhad 500tisic
Tu je vidiet, ze nevedia robi motory... dostat z 1.4ky s pomocou turba a kompresoru len 170 koni, ked konkurencia spravi na liter bezne 100 koni s atmosferickym motorom ... sak to je vysmech. Nehovoric o tom, ze jak turbo tak kompresor su veci navyse (cena, vaha, kazivost). Auto s takym motorom si kupi len blbec.
ať počítám, jak počítámj, vychází mi 121 koní na litr...
Mohl byste mi napsat, ty "běžné" motory s litrovým výkonem 100 koní?
Motor z Hondy S2000, z Type-R a tak...Aj ked to asi nesplna podmienky Bezneho Motoru (tm:)).Bezny motor ma napr. 110-115 koni z 1.6 za pouzitia variabilneho casovania ventilov.150-160 koni sa dostava z nepreplnovanych dvojlitrov. (145 koni Ford Focus 2, 160 koni Subaru Impreza napr.)Takze ta 1.4 TSI je to maly zazrak, ale jeho potencial kazi ten obal :)RRK
Proč sem porád taháte vysokootáčkové japonce? :-DAch joooooooooo :-P.
BTW, jel jsi někdy s toyoťáckým 1.6? Možná bys přestal plácat takové hlouposti.
jel sem s honďáckým 1.6, byl rok 95.A ze by nejak oslnil to ne, ale pěkný dravý zvuk
No nevím, malý zázrak?VW je sto let za opicema (a asi tak 20 za Japoncema :-D)třeba Toyota1.6 16V kompresor, vyráběný od roku 1986 do roku 1995 - 145 hp, od 1991 170 hp.1.6 20V atmosférický, od 1992 až do 1998 - 165 hptyhle motory bez problémů najezdí 300kkm a víc.
přesně jak psal již kolega dříve, motory té doby neplnily téměř žádné emisní limity. Věřte tomu, že pokud by automobilky nemusely plnit Euro4, měly by dnešní běžné dvoulitry atmosférických 200 koní levou zadní. Jinak i VW nabízel velmi solidní výkony a motory, mj. 1,8 8V (G60) a jeho 118 kW, nebo 1,8 16V se 102 kW taky z konce osmdesátých a začátku devadesátých let. Neříkám, že je to lepší výkon, než jaký mají jmenovaní Japonci, ale žádný propastný rozdíl to není.Takže pokud srovávat, pak tedy motory ze stejné doby, ve stejných emisních třídách, jinak to nemá smysl. A navíc srovávat běžné sériovky a ne sériovku s nějakým ostrým modelem. Pak taky můžeme říci, že 1,8T od VW se prodávalo i ve verzi s výkonem přes 170 kW....
To je ten první motor o kterém píšu. Supercharger=kompresor. Nemyslel jsem si, že by zkratka 4A-GZE tady někomu něco ríkala. ;-)
Sorry, asi som necital dost poriadne :)
No pochybuju, že ta 1.4ka od VW se bude dávat do "běžných sériovek" což ten Golf GT rozhodně není, jinak ty motory od Toyoty se taky dávaly do Coroll.Emise, všechny tyhle motory splňovaly americké normy, které jsou tvrdší než Euro 2, takže ten rozdíl zas tak velký nebude.
Tento motor se dává do běžných sériovek jako je Touran, Golf a Golf Plus.
No u Volkswagenu platí jedna věc, značení GT a GTI je hlavně o stupni výbavy, většinou se u ni pak nabízí i nejsilnější a jediný motor. GT je v podstatě běžná sériovka a nijak se mimo tyto dvě písmena a dva motory, které jsou o něco silnější nez základ neliší, takže zhruba takto.Co se týká norem, rozdíl mezi jednotlivými Euro normami je pro konstruktéry velký, je to sice na pohled pár gramů a miligramů jednotlivých složek výfukových plynů, ale rozdíl je to skutečně velký. Ono se stačí podívat, jaké problémy s tím jednotlivé automobilky mají. Kouknětě se na nynější Corollu, Toyota také byla nucena ukončit prodeje ostré verze, protože motor neplnil normy a neměli ho jak upravit. Z evropské produkce to bylo dobře vidět v devadesátých u Opelu a motoru 2,0 16V. Emisní norma ubrala 14 koní výkonu a tak se dá pokračovat dále.Prostě to, že dnešní motory mají výkony zhruba na úrovni motorů z první poloviny devadesátých let je hlavně o tom, že musí plnit opravdu velmi přísné emisní limity, k tomu jsou motory dnes odladěny daleko komfortněji, tzn. proti minulé době postrádají i běžné motory větší výkonové špičky, na to, jakou váhu musí utáhnout mají výborné spotřeby...A co se týká motoru 1,4 TSI, ono těch 120 koní z litru, co to má je prostě skvělá hodnota, kterou běžně pokořuje pouze pár opravdu odladěných vozů, jinak nemá konkurenci ani v atmosférických, ani v turbomotorech.
Dobre, znizim sa na tu uroven, ked hodim do eteru, ze tie japonske motory z 80 rokov nemuseli splnat iste emisne limity. Let the flame continue.A ked uz hadzes toyotu, preco rovno nedas 4A-GZE, ktore malo "len" supercharger a tiez davalo 170 koniRRK
Vychází mi že Japonci jsou 80 let za opicema. Je to tak správně ?
správně, protože opice už dávno pochopili o čem ten život je a věnujou se tomu:obzvlášť šimpanzi bonobo jsou ještě o mnoho napřed :-Dhttp://cs.wikipedia.org/wiki/%C5%A0impanz_bonobo
:-D:-D:-D
Např. Honda S2000 - 2.0 240 koní, Honda Inetgra - 1.8 190 koní. Nehledě na to, že Honda dostává 100 koní na litr ze zvých motorů už hezkých pár let...
Ano, nebo třeba Clio Sport a jeho 2,0 147 kW atd.. ale s prominutím, to nejsou nijak běžné motory, ale vymazlené vysokootáčkové agregáty, které mají své uplatnění v ostrých vozech, ale ne v běžných produkčních. Ono 100 koní z litru je už poměrně solidní výkon i pro přeplňované motory a 120 koní to je už opravdu ojedinělý výkon...
sorry ale golf gti je rovnako bezny produkcny voz ako honda integra alebo clio sport
Tak to byl vtip dne... :-DNehodlam nijak zasahovt do diskuze o tom, jaky litrovy vykon je dost. Ta je totiz uplne mimo, protoze u tehle turbo motoru jde predevsim o to, aby s tim mohli jezdit bezni lide, jinak neni ani 1000 koni z 1.4 nemoznych... ALE oznacit Integru za bezne auto jako Golf GTI je vazne LoL. Integra ma, pokud se nemylim, samosvor, rad si poslechnu, jake dalsi auto s nahonem na predek ho ma... Ja vim jeste o Focusu RS a japonske verzi Civicu Type-R. A predohrab se samosvorem je auto pro opravdove ridice a nocni mura pro typickeho zakaznika VW (a nejen VW)... I to Clio je o dost ostrejsi nacini nez GTI (teda alespon predchozi generace byla).
"rad si poslechnu, jake dalsi auto s nahonem na predek ho ma" - napr. Accord Type R. A proc by to mela byt nocni mura?
Ale no tak, Golf je hatchback, nerad bych ho srovnával s Integrou, ale raději s Civicem když už. A GTI bych určitě nesrovnával s Type-R a jiný Civic vůči GTI postavit nejde. Dá se říci, že je trojí třída "hot hatchů". Takové ty "běžné" ala Golf GTI, Astra GTC 2,0T, tedy vozy, které jsou ostřeji naladěné, ale pořád takové komfortní a klidně se hodí pro celou rodinu na běžné cesty. Pak je tu ostrá třída - Astra OPC, Megane Sport, svým způsobem Focus ST, který je ale mezi těmito dvěma třídami a z minulosti třeba zmíněný Type-R Civic, tedy vozy, svým způsobem již jednoúčelovky. A pak je taky hot-hatch V6 třída ala R32 a 147 GTA. Jistě, jsou tu ještě takové C4 VTS, zmíněné Clio, ale ty si netroufám nikam zařadit, nevím kam s nimi :)GTI je tedy výkonější verze běžného Golfu, nehraje si na okruhový lámač rekordů a nemá ani takové ambice. Ani svým naladěním, ani svým výkonem a charakterem. Golf GT je ještě o krok blíže k úplně běžným Golfům, než je GTI, je to prostě takové "turbo pro všední den" ala Octavia RS, ovšem s menším výkonem a bez velkého kufru.
no to zrychleni 0-100 za 8s nic moc, se zprevodovanim se asi moc nepohrali. Cekal bych tak 6,5 s maximalne.
8 s je v dnešní době těžkých aut velmi dobrá hodnota. Vždyť i takové GTI s výkonem 200 koní, ale i otatní hatche s výkony 200-240 koní dávají stovku nad 6,5s, většinou však kolem 7 sekund. Takže ten čas odpovídá výkonu a také zaměření vozu
Prave vzhledem k zamereni vozu bych cekal vic. Ja mam velmi civilni 525i ktera ma 0-100 za 7.5s. Vim ze je to jina kategorie ale GT ma sportovni hatch.
Já považuji dynamické schopnosti GT za nadprůměrné. V otázce 0-100 se to může zdát slabé, ale kouknětě se na hatch s výkony okolo 200-240 koní, prostě těch 7,8 papírových a 8 naměřených je adekvátní hodnota. Navíc celková dynamika je na 170 koňové auto výborná, koukněte se na 0-200 ten čas je jednoznačně skvělý.Jinak nevím jaké BMW máte, ale byly zde doby, kdy 7s na stovku dávaly auta o stejném výkonu a váze, byly doby, kdy 0-100 okolo 7s dávaly auta se 140 koníkama, ale to vážily méně, měly jiné zpřevodování atd. A ještě bych dodal, a to jsem i v článku zmínil, že se mi zdala jednička nějak umrtvená. Prostě netáhla jako dvojka, nebo trojka. Připadalo mi to jako u Astry 2,0T (147 kW), která má také omezení na první převodový stupeň, aby se zlepšila trakce a ovladatelnost i u nezkušených řidičů.
Ja to nechci prilis resit. Jen mi prislo ze kdybych si kupoval novy GTI cekal bych ze bude z 0 na 100 rychlejsi. Novou 525i mam asi 3 mesice a nekupoval jsem ji jako sportovni auto. To ze je rychlejsi nez GTI je pro me dost prekvapive.
Tenhle článek není o hothatchi GTI ale o GT, což je, i jak se píše v článku, pouze sportovně laděná verze civilního golfu, navíc jen se 125kW. Pokud máš novou 525i tj. 160kW pak věz, že máš sice zrychlení 0-100 lepší, ale na silnici bys měl velký problém (i v přímém směru) při zrychlování Golfu GT ujet. Kvůli váze a menšímu krouťáku. Rozdíl ve prospěch 525i by byl znát až v rychlostech nad 200 km/h.
10 let nebo 200kkm (GO motoru pri 120kkm)
Dvoulitrový atm. motor je "držák" a natočí při dobrém zacházení několik set tisíc km.... kolik tato "nahoněná" 1.4 ?:-/:-)
tohle a nejen tohle auto od 1.7.2006 je?B-]
Stačí pořádný kopec mimo obec, tzn. 90 km/h max a v takové trati GT rychlost nepřekoná, přesto rozdá kopec radosti. Nebo i klikatá silnice, hodně technicky náročná mimo obec atd... tratí kde se dá "blbnout" aniž řidič poručí Vmax je mnoho. A pak se nabízí i uzavřené trati atd.. nebál bych se, že by se to nedalo využít...A pak když už nic, alespoň se stím dá ujet policii B-] Pokud tedy nenasadí Fiestu ST ;-)
BRAVO VW, BRAVO GT, BRAVO REDAKCE AUTOREVUE!!!
GT se mi moc líbí! Už jsem ho byl prubnout, motor má užasnej, to jo, zbytek dobrej nebo výbornej, ale jeho cena je totálně ulítlá. Nevím jak vám, ale mě se prostě příčí dát za lidový vůz téměř 900tis kč. Čím dál víc jsem rozhodnut něco přihodit a jít do 120i anebo ubrat na výbavě a koupit rovnou pekelníka v podání 130i.
Ono nejde jenom o "lidovy vuz". Mne by se docela pricilo dat za byt povedeny vuz nizsi stredni tridy castku o 200.000Kc vyssi nez se dneska plati za slusne vybavenou stredni tridu.
myslim, ze ta cena je marketingovy tah.Vyrobca zo zaciatku urcite nechce aby sa zacalo vyrabat a predavat velke mnozstvo - predsa len je to este velka novinka, ktora ma vela neznamych a bude treba este co-to doriesit.A potom - keby ten motor bol lacnejsi, tak by asi dost utocil na TDI a to VW tiez urcite nechce :)
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.