VW Golf BlueMotion TSI jede s litrovým tříválcem až 204 km/h

Volkswagen obohatil nabídku modelu Golf o provedení TSI BlueMotion. Nová verze má pod kapotou litrový benzinový tříválec, který si v kombinovaném cyklu řekne pouze o 4,3 l/100 km, ale zároveň je vůz schopný jet až 204 km/h. Kromě základního hatchbacku si budete moci pořídit tuto novinku také v kombinaci s karoserií kombi i modelem Golf Sportsvan.

Dvojtest Volkswagen Golf Sportsvan 1.2 TSI a 1.4 TSI DSG: Zlý sen

Dvojtest Volkswagen Golf Sportsvan 1.2 TSI a 1.4 TSI DSG: Zlý sen

Přeplňovaný tříválec má objem 999 cm3 a výkon 85 kW (115 koní). Automobilka ale ve své tiskové zprávě vyzdvihuje především točivý moment, který vrcholí na hodnotě 200 Nm, což je vzhledem k pouze litrovému objemu opravdu zajímavé číslo. Benzinový tříválcový Golf vyprodukuje 99 gramů emisí CO2 na kilometr jízdy a v kombinovaném cyklu si řekne o 4,3 l/100 km.

Kdo vymění základní šestistupňový manuál za sedmistupňový automat, ten bude mít spotřebu horší o 0,2 l/100 km. To samé platí také o Golfu Variant osazeném touto technikou, Sportsvan TSI BlueMotion si pak vystačí s přídělem 4,5 l/100 km u manuálu a 4,6 l/100 km v případě DSG.

VW připravuje motory 1.0 TSI (272 k), 6.0 TSI (608 k) a 2.0 TDI (300 k)

VW připravuje motory 1.0 TSI (272 k), 6.0 TSI (608 k) a 2.0 TDI (300 k)

Zájemci mohou vybírat mezi výbavami Trendline a Comfortline. Vždy dostanete klimatizaci, sedm airbagů, systém XDS, nižší podvozek, patnáctipalcová kola BlueMotion nebo upravený přední nárazník. Cena na německém trhu startuje částkou 20 450 euro. 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

TEST Subaru XV 1,6i Lineartronic: Kompromis, ale ten nejlepší!

Subaru XV 1,6i Lineartronic

Subaru XV se na přelomu roku dostalo na trh v druhé generaci. Od té minulé se vizuálně moc neliší, ale japonští technici vůz vyladili téměř k dokonalosti.

20.  2.  2018 | Radek Pecák | 78 příspěvků
TEST Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi: Galerie moderního designu

Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi

Nové městské SUV francouzské automobilky obsahuje tolik designérských nápadů, že by to vystačilo hned na několik aut. C3 Aircross jsme vyzkoušeli s motorem 1.6 BlueHDi.

17.  2.  2018 | Radek Pecák | 15 příspěvků
Minitest Ford Fiesta Vignale 1.0 EcoBoost: V čem je ta prémie?

Ford Fiesta 1.0 EB Vignale (minitest)

Vyplatí se koupě té nejvíce vyšňořené Fiesty? Vyzkoušeli jsme ji s litrovým motorem EcoBoost o výkonu 103 kW.

15.  2.  2018 | Milan Lažanský | 25 příspěvků