VW Golf BlueMotion TSI jede s litrovým tříválcem až 204 km/h

Volkswagen obohatil nabídku modelu Golf o provedení TSI BlueMotion. Nová verze má pod kapotou litrový benzinový tříválec, který si v kombinovaném cyklu řekne pouze o 4,3 l/100 km, ale zároveň je vůz schopný jet až 204 km/h. Kromě základního hatchbacku si budete moci pořídit tuto novinku také v kombinaci s karoserií kombi i modelem Golf Sportsvan.

Dvojtest Volkswagen Golf Sportsvan 1.2 TSI a 1.4 TSI DSG: Zlý sen

Dvojtest Volkswagen Golf Sportsvan 1.2 TSI a 1.4 TSI DSG: Zlý sen

Přeplňovaný tříválec má objem 999 cm3 a výkon 85 kW (115 koní). Automobilka ale ve své tiskové zprávě vyzdvihuje především točivý moment, který vrcholí na hodnotě 200 Nm, což je vzhledem k pouze litrovému objemu opravdu zajímavé číslo. Benzinový tříválcový Golf vyprodukuje 99 gramů emisí CO2 na kilometr jízdy a v kombinovaném cyklu si řekne o 4,3 l/100 km.

Kdo vymění základní šestistupňový manuál za sedmistupňový automat, ten bude mít spotřebu horší o 0,2 l/100 km. To samé platí také o Golfu Variant osazeném touto technikou, Sportsvan TSI BlueMotion si pak vystačí s přídělem 4,5 l/100 km u manuálu a 4,6 l/100 km v případě DSG.

VW připravuje motory 1.0 TSI (272 k), 6.0 TSI (608 k) a 2.0 TDI (300 k)

VW připravuje motory 1.0 TSI (272 k), 6.0 TSI (608 k) a 2.0 TDI (300 k)

Zájemci mohou vybírat mezi výbavami Trendline a Comfortline. Vždy dostanete klimatizaci, sedm airbagů, systém XDS, nižší podvozek, patnáctipalcová kola BlueMotion nebo upravený přední nárazník. Cena na německém trhu startuje částkou 20 450 euro. 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Je třetí kolo k něčemu? Test skútru Yamaha Tricity 125

Yamaha Tricity 125

Yamaha Tricity je v podstatě běžný městský skútr, který ale díky své koncepci nabízí řadu výhod. Můžete ho řídit i s běžným béčkem nebo řidičákem A1, nabízí extra porci stability navíc a může ho tak řídit i naprostý začátečník. Navíc, ze semaforů odjedete vždy jako první a ve finále nabízí i nejnižší cenu ze všech tříkolových skútrů.

25.  6.  2017 | Michal Žďárský | 10 příspěvků
Test: Který nosič na kola koupit? Vyhněte se upevnění na víko zavazadelníku

Test: Který nosič na kola koupit? Vyhněte se upevnění na víko zavazadelníku

Na dovolenou si velká část motoristů bere i své bicykly. Pokud je nechcete převážet na střešním nosiči, zbývá řešení v podobě upevnění nosiče na víko zavazadelníku či na tažné zařízení. Švýcarský autoklub otestoval obě varianty na různých modelech.

18.  6.  2017 | Milan Lažanský | 33 příspěvků
Test: VW Golf GTI je i po faceliftu nejlepším hot-hatchem všedních dnů...

Volkswagen Golf GTI (2017)

Nedávný facelift Volkswagenu Golf se dotkl i verze GTI. Vyzkoušeli jsme základní variantu s manuální převodovkou.

15.  6.  2017 | Milan Lažanský | 44 příspěvků