VW Golf BlueMotion TSI jede s litrovým tříválcem až 204 km/h

Volkswagen obohatil nabídku modelu Golf o provedení TSI BlueMotion. Nová verze má pod kapotou litrový benzinový tříválec, který si v kombinovaném cyklu řekne pouze o 4,3 l/100 km, ale zároveň je vůz schopný jet až 204 km/h. Kromě základního hatchbacku si budete moci pořídit tuto novinku také v kombinaci s karoserií kombi i modelem Golf Sportsvan.

Dvojtest Volkswagen Golf Sportsvan 1.2 TSI a 1.4 TSI DSG: Zlý sen

Dvojtest Volkswagen Golf Sportsvan 1.2 TSI a 1.4 TSI DSG: Zlý sen

Přeplňovaný tříválec má objem 999 cm3 a výkon 85 kW (115 koní). Automobilka ale ve své tiskové zprávě vyzdvihuje především točivý moment, který vrcholí na hodnotě 200 Nm, což je vzhledem k pouze litrovému objemu opravdu zajímavé číslo. Benzinový tříválcový Golf vyprodukuje 99 gramů emisí CO2 na kilometr jízdy a v kombinovaném cyklu si řekne o 4,3 l/100 km.

Kdo vymění základní šestistupňový manuál za sedmistupňový automat, ten bude mít spotřebu horší o 0,2 l/100 km. To samé platí také o Golfu Variant osazeném touto technikou, Sportsvan TSI BlueMotion si pak vystačí s přídělem 4,5 l/100 km u manuálu a 4,6 l/100 km v případě DSG.

VW připravuje motory 1.0 TSI (272 k), 6.0 TSI (608 k) a 2.0 TDI (300 k)

VW připravuje motory 1.0 TSI (272 k), 6.0 TSI (608 k) a 2.0 TDI (300 k)

Zájemci mohou vybírat mezi výbavami Trendline a Comfortline. Vždy dostanete klimatizaci, sedm airbagů, systém XDS, nižší podvozek, patnáctipalcová kola BlueMotion nebo upravený přední nárazník. Cena na německém trhu startuje částkou 20 450 euro. 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

TEST Ford Mustang Bullitt: Všechno nejlepší, Franku!

Ford Mustang Bullitt

Bylo by fajn se v testu Fordu Mustang vyhnout otřepaným frázím o amerických svalech a podobně. Obávám se ale, že dnes to nevyjde. Obzvláště, když tady máme ikonický Bullitt!

15.  11.  2018 | Jan Mička | 62 příspěvků
TEST Peugeot 508 GT PureTech 225 : Nejlepší obranou střední třídy je útok!

Peugeot 508 GT PureTech 225

Peugeot se ve střední třídě rozhodl k opravdu radikálnímu kroku. Je to lék na umírající segment, nebo už zašli příliš daleko?

10.  11.  2018 | Milan Lažanský | 51 příspěvků
TEST Mercedes-Benz S 560 kabrio: Bez střechy až do posledních paprsků

Mercedes-Benz S 560 kabrio

S faceliftem Mercedesu třídy S přišly na řadu i verze kupé a kabriolet. Testování sice připadlo na říjen, nemáte ale jediný důvod k obavám.

6.  11.  2018 | Milan Lažanský | 15 příspěvků