VW Golf BlueMotion TSI jede s litrovým tříválcem až 204 km/h

Volkswagen obohatil nabídku modelu Golf o provedení TSI BlueMotion. Nová verze má pod kapotou litrový benzinový tříválec, který si v kombinovaném cyklu řekne pouze o 4,3 l/100 km, ale zároveň je vůz schopný jet až 204 km/h. Kromě základního hatchbacku si budete moci pořídit tuto novinku také v kombinaci s karoserií kombi i modelem Golf Sportsvan.

Dvojtest Volkswagen Golf Sportsvan 1.2 TSI a 1.4 TSI DSG: Zlý sen

Dvojtest Volkswagen Golf Sportsvan 1.2 TSI a 1.4 TSI DSG: Zlý sen

Přeplňovaný tříválec má objem 999 cm3 a výkon 85 kW (115 koní). Automobilka ale ve své tiskové zprávě vyzdvihuje především točivý moment, který vrcholí na hodnotě 200 Nm, což je vzhledem k pouze litrovému objemu opravdu zajímavé číslo. Benzinový tříválcový Golf vyprodukuje 99 gramů emisí CO2 na kilometr jízdy a v kombinovaném cyklu si řekne o 4,3 l/100 km.

Kdo vymění základní šestistupňový manuál za sedmistupňový automat, ten bude mít spotřebu horší o 0,2 l/100 km. To samé platí také o Golfu Variant osazeném touto technikou, Sportsvan TSI BlueMotion si pak vystačí s přídělem 4,5 l/100 km u manuálu a 4,6 l/100 km v případě DSG.

VW připravuje motory 1.0 TSI (272 k), 6.0 TSI (608 k) a 2.0 TDI (300 k)

VW připravuje motory 1.0 TSI (272 k), 6.0 TSI (608 k) a 2.0 TDI (300 k)

Zájemci mohou vybírat mezi výbavami Trendline a Comfortline. Vždy dostanete klimatizaci, sedm airbagů, systém XDS, nižší podvozek, patnáctipalcová kola BlueMotion nebo upravený přední nárazník. Cena na německém trhu startuje částkou 20 450 euro. 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Minitest Volkswagen Caddy Maxi 1.4 TGI: Spořivému plyn nesmrdí

VW Caddy Maxi 1.4 TGI (minitest)

VW láká na model Caddy poháněný zemním plynem nízkými provozními náklady. Stačí ale ceny CNG na to, aby se do německé dodávky zamilovali nejen zapřisáhlí skrblíci?

14.  8.  2018 | Miro Mihálik | 9 příspěvků
TEST Renault Mégane R.S.: Hraboš přetáčivý

Renault Mégane R.S.

Renault Sport si s novým Méganem vyhrál docela jinak než u předchozích generací. Kvůli tomu jej ale ještě netřeba zatracovat.

9.  8.  2018 | Milan Lažanský | 28 příspěvků
TEST Ford Focus 1.5 EcoBoost ST-Line: Konečně zase baví!

Ford Focus 1.5 EcoBoost ST-Line

Nejnovější Ford Focus přichází dvacet let po uvedení modelu jako takového. Pro první test jsme zvolili nejsilnější, nejsportovnější, ale nikoliv nejdražší provedení ST-Line. Výkon 182 koní přitom produkuje pouze tříválcový motor!

7.  8.  2018 | Jan Mička | 140 příspěvků