VW: Filtr pevných částic pro benzinové motory nasadí časem i Škoda

19 komentářů

Hlinda
6. srpna • 21:37

Přímovstřikové benzíny taky možná kouří, ale na nafťáky to nemá:
https://www.youtube.com/watch... :-O

FFire
5. srpna • 19:39

A pak je tu Toyota se svými nepřímovstřikovými Atkinsony, který se hlouposti evropských výrobců směje. Toyota HSD je neuvěřitelně nadčasové řešení. 1,5 a 1,8l forever!!!

honza
5. srpna • 17:47

Citace z dílenské učební příručky pro EA888: " Zatímco se vznětové motory s přímým vstřikováním vyznačují nízkými emisemi CO2 , stále produkují velké množství emisí v oblasti pevných částic. Benzínový motor s přímým vstřikováním může dokonce produkovat více sazí než srovnatelný dieselový agregát. Architektura motoru 1,8 TFSI byla proto s ohledem na nižší emise navržena s dvojím systémem vstřikování." Na konci je datum Srpen 2013... Vypadá to, že už ani dvojí vstřikování nestačí. MPI patrně dají pryč, když to dostane filtr. EA888 nemá EGR, pokud se nepletu, takže v rámci dalšího pokračování boje s CO2 ještě ho zavést a cesta k zalepeným sacím ventilům bude zcela volná.

rákos
5. srpna • 14:49

A on říká: "Chceš s filtrem nebo bez filtru?"
Já říkám: "Kurva kde máš čepici, vole?!" :D

Antiautomat
5. srpna • 13:30

...aaaa, tandem eurobrusel a banda vyrobcov potrebuju zase prachy. No, jasne, ovcana eurosajuzu treba dojit a sklbat kde a ako sa len da. Takato investicia je uplne super, o jej navratnosti vobec nepochybujem, existenciu maju zabezpecenu. No a tom cirkuse s benzinom a bioliehom sa uz snad nema vyznam ani rozpisovat.Ono to skonci tak, ze tie auta uz nik chciet nebude. Co potom? Povinne nariadime kvotu, len aby nebodaj uradnik a vyrobca nehladoval? A povinne si to pojdes kupit a povinne to, ktore urcime a na kolko a za kolko takisto urcime a v takej a onakej farbe, pretoze my to vieme najlepsie? A k tomu registracie, xyz dotaznikov kde bude pozadovany aj priemer hajleldekla a nie ze nebude z nami nariadeneho recyklatu, ktory sa bude musiet kazdy rok kupovat nanovo. Cim skor prec z tejto EU fasomasinerie, tym lepsie

honza
5. srpna • 18:06

Pokud mne paměť neklame, s tebou, Antiautomate, jsem vedl při o tom, zda mají podvedení TDIčkaři dostat bolestné za emisní podvod, i když si vozí zadky nadále. Jak přiznala Škoda, viz. citace z příručky níže, TSI dokáže smradit někdy i víc než srovnatelné TDI. A dokonce legálně. Dal by si jim odškodné? Koupili si přeci nové auto a doufali, že mimo jiné bude čistší...

Antiautomat
7. srpna • 12:30

To, ci maju podvedeni TDI-ckari (Fantomas verim ze pochopi tento moj gramaticky patvar:-) dostat ´bolestne´, to pre mna nie je vobec otazka. Boli jednoznacne a_d-o-k-a-z-a-t-e-l-n-e podvedeni. Bol im predany produkt, ktory deklarovane vlastnosti nesplna, navyse cielene za ucelom predaja vyrobca zamlcoval skutocnosti, ktore deklarovanym vlastnostiam vyrobku odporuju. Maju narok na ODSTUPENIE od kupnej zmluvy a komplet nahradu. Ktorykolvek stat, ktory toto ignoruje, jedna PROTIZAKONNE. No a ak by sa nebodaj riesilo to, ci vyrobca odstranil poruchu (ako posledna slamka, ktorej sa chyta topiaci sa), n-e-b-o-l-o splnene ani to, kedze, ak ma pamat neklame, lehota na reklamaciu je jeden mesiac. Po nej ma ZASA a ZNOVA zakaznik horeuvedene pravo. Nie je mi znamy ani JEDEN predpis, vyhlaska, zakon, hocico, co by im v tomto branilo. Brani im v tom NEVEDOMOST, NEDOVERA no a hlavne prepojenie EU-VYROBCA, symbioticky parazit, ktoreho existencia je doslova vysmech a tragicka vizitka dnesnej spolocnosti.
To su *hodnoty*, na ktorých cely tento podvodny ekobiznis aj s celou poj.banou EU stoji, ale aj pada. Ostatne toho *pada* sme sa uz dockali. Uz sa len dockat toho *padlo*, nech je uz konecne svaty pokoj a vyvoj sa moze uberat prirodzenym smerom. Tym sa dostavam k odpovedi na otazku hore. Zadky nech si vozia, ale VSETKY nasledne postihy ma niest VYROBCA. Dovolil si masovo a vedome pustit von nieco a podvodne na tom zarobil. Spravili by to mne, skakal by som im po hlave az kym by negrcali krv. Stal sa problem? Ok, viem to pochopit. Vypustili sme xyz rozpadavajucich sa motorov? Ok, viem to pochopit. Vedome Vas, vazeny zakaznik a OBCAN, podvadzame? Ano? No skuste tu srandu.....Vykuchany DPF /ak pride debata na toto/, je o niecom inom. A aj v tomto je stanovisko nemenne- nakladacka na mesacnu PN-ku je tu plne namieste. No a priamy vstrek a filter....Takze, ak tomu dobre rozumiem, volime take riesenie, ktore nam z motora, hnaneho na hranice materialu, zabrzdi ten sajrajt a zabezpeci dalsi kseft. Co tak zvolit riesenie, ktore tento problem eliminuje hned v zarodku a ktore je zname uz xyz rokov? Asi predstava, pri ktorej EU uradnik bledne strachom o svoj nepodstatny plat a nepodstatnu existenciu, ze.

honza
8. srpna • 16:19

Antiautomate: jak vysvětlíš prvnímu sousedovi, co nemá auto, jezdí na kole a MHD, že druhý soused s nevyhovujícím TDI smradí i tomu prvnímu, ale odškodnění má dostat jen jeden z nich? Smyslem Euro je ochrana zdraví všech a tedy i nemajitelů TDI. Kromě emisí, které škodí všem, majitelům nepovedených TDI žádná dodatečná újma způsobena nebyla, tedy ani nevidím důvod jim poskytovat odškodnění vyšší než nemajitelům TDI. Tvá argumentace a lhostejnost k faktu, že TDI-čkáři vesele jezdí dál vědomi si problému, působí na mne dojmem velkého nactiutrhání a uražené ješitnosti, zatímco podstata problému - ochrana zdraví - nehraje prim.

LOL
8. srpna • 21:54

Odškodnění ale není za smradění, ale za podvod, ztrátu hodnoty auta a ztracený čas za pobyt v servise.
Pokud jde o to smradění ostatním lidem, měla automobilka dostat flastr.Realita je ovšem taková, že VW coby chlebodárce v EU žádný flastr nedostane.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
honza
9. srpna • 21:37

Za podvod na cti stačí omluva, ztrátu hodnoty vozu, pokud vůbec nějaká nastala, lze vykompenzovat opcí na odkup samotnou automobilkou a čas za pobyt v servise je marginálie, protože auta stejně do něj zajíždějí v rámci záruk, garanček a dalších oprav. Celé je to jenom o velké uraženosti a příležitosti automobilku podojit. Mimoto, možná se časem najde odvážlivec, který zažaluje vlastníky dotčených TDI za to, že o problému ví a přesto s nimi nadále smradí. Kdybych byl právník, na uražených vlastnících TDI bych možná vydělal majlant.

Honza
8. srpna • 8:10

Výrobci jsou si dobře vědomí toho, že technická složitost zvyšuje cenu jejich výrobku ale součastně si také uvědomují jaké následky na zdraví obyvatel mají zplodiny ze stále rostoucí dopravy. Uvědomují si to také lékaři, zákonodárci, ...
Někteří lidé si to však neuvědomí nikdy, protože co nevídím a co mě nebolí neexistuje...

USA
5. srpna • 14:31

jen dobre, ze aut bude litat ještě min cmoudu nez dnes

DaveP
5. srpna • 8:19

Když už odstranili problémy s řetězy a napínáky tak je potřeba integrovat kurvítko, které fakticky u benzinového motoru nebude mít valný efekt, ale o způsob více, kudy inkasovat i po záruce.

Adolf
5. srpna • 8:47

Ještě ,že mám MPI a ne přímé vstřikování:-D

ACE
5. srpna • 11:35

Ještě že nemám koncern.....

tom
5. srpna • 12:17

Neboj, nasadi to vsichni, jinak nejdou splnit limity EU

k22
5. srpna • 12:53

Liity jsou flotilové, takže když nevyrábíš 3litrové 6ti válce apod, tak jsii v pohodě i s atmosférou. viz. H/K.
prostě plebs msuí jezdit v 3bitech aby se mohl bankéř vozid zadek v 3 litru..

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
USA
5. srpna • 14:30

flotilove limity jsou na neskodny CO2, ne PM zpusobujici rakovinu

tom
5. srpna • 14:12

Dobre, tak si to v roce 2020, kdy bude za kazde auto, co prekroci 95 g CO2 pokuta za kazdy gram, povime. A vstadim se, ze v te uz ani H K nebude mit v nabidce vice jak jednu nebo dve atmosfery

Doporučujeme

Články odjinud