VW: Filtr pevných částic pro benzinové motory nasadí časem i Škoda

VW: Filtr pevných částic pro benzinové motory nasadí časem i Škoda

Automobilka Volkswagen oficiálně oznámila příchod filtru pevných částic pro benzinové motory s přímým vstřikem paliva. První sériová auta dostanou tuto technologii už příští rok, ta se pak bude postupně rozšiřovat napříč nabídkou celého koncernu. 

Tvorba karbonu je nový strašák moderních benzínových ojetin

Tvorba karbonu je nový strašák moderních benzínových ojetin

Jako první dostanou filtr pevných částic pro benzinové motory (Gasoline Particulate Filter - GPF) modely Volkswagen Tiguan s motorem 1.4 TSI a nové Audi A5 osazené motorem 2.0 TFSI. Stane se tak v červnu 2017. GPF má snížit produkci pevných částic o devadesát procent. 

Audi A5 Coupé: Spojka místo diferenciálu a dalších 7 zajímavých věcí

Audi A5 Coupé: Spojka místo diferenciálu a dalších 7 zajímavých věcí

Červen příštího roku ale bude pouze začátek procesu, který povede k postupnému osazení filtrem pevných částic pro všechny benzinové modely (TSI a TFSI) všech značek spadajících do koncernu a Škoda nebude výjimkou.

Škoda na některých trzích úplně opustí diesely v menších modelech

Škoda na některých trzích úplně opustí diesely v menších modelech

Kromě GPF Volkswagen ve své nedávné tiskové zprávě slibuje také důkladnou péči o naftové jednotky. V budoucnu údajně budou mít všechny koncernové diesely nejmodernější a nejúčinnější systém SCR, tedy vstřikování močoviny. 

TEST DS 3 Crossback 1.2 PureTech 155: Odvážní Francouzi jsou zpátky!

DS 3 Crossback 1.2 PureTech 155

Luxusní divize automobilky Citroën se stala samostatnou značkou v roce 2014. Jako první to s modelem DS 7 zkusila s karoserií SUV a nyní nastal čas jít dál. Asi vás nepřekvapí, že jde taktéž o SUV. Proč ne, když je lidé chtějí?

16.  9.  2019 | Vladimír Kadera | 24 příspěvků
Vodíkovým Hyundaiem Nexo z Bruselu do Prahy: Není brzo, to Česko je pozadu

Hyundai Nexo na vodík (první svezení)

Hyundai jako jedna z mála automobilek vodíkový pohon nejen testuje, ale nabízí i ve svém sériovém modelu Nexo. Ten se na vybraných trzích už prodává. Měli jsme exkluzivní možnost vyzkoušet si vůz v reálném provozu při cestě napříč Evropou.

12.  9.  2019 | Svět motorů | 38 příspěvků
TEST Suzuki Swift Sport: Kluci se baví, holky budou čumět!

Suzuki Swift Sport

Kdo říká, že musí mít sportovní auto stovky koní, nemluví pravdu. Novému Suzuki Swift Sport jich stačí 140 a stejně se budete usmívat do ucha k uchu.

4.  9.  2019 | Jan Mička | 29 příspěvků