VW: Filtr pevných částic pro benzinové motory nasadí časem i Škoda

VW: Filtr pevných částic pro benzinové motory nasadí časem i Škoda

Automobilka Volkswagen oficiálně oznámila příchod filtru pevných částic pro benzinové motory s přímým vstřikem paliva. První sériová auta dostanou tuto technologii už příští rok, ta se pak bude postupně rozšiřovat napříč nabídkou celého koncernu. 

Tvorba karbonu je nový strašák moderních benzínových ojetin

Tvorba karbonu je nový strašák moderních benzínových ojetin

Jako první dostanou filtr pevných částic pro benzinové motory (Gasoline Particulate Filter - GPF) modely Volkswagen Tiguan s motorem 1.4 TSI a nové Audi A5 osazené motorem 2.0 TFSI. Stane se tak v červnu 2017. GPF má snížit produkci pevných částic o devadesát procent. 

Audi A5 Coupé: Spojka místo diferenciálu a dalších 7 zajímavých věcí

Audi A5 Coupé: Spojka místo diferenciálu a dalších 7 zajímavých věcí

Červen příštího roku ale bude pouze začátek procesu, který povede k postupnému osazení filtrem pevných částic pro všechny benzinové modely (TSI a TFSI) všech značek spadajících do koncernu a Škoda nebude výjimkou.

Škoda na některých trzích úplně opustí diesely v menších modelech

Škoda na některých trzích úplně opustí diesely v menších modelech

Kromě GPF Volkswagen ve své nedávné tiskové zprávě slibuje také důkladnou péči o naftové jednotky. V budoucnu údajně budou mít všechny koncernové diesely nejmodernější a nejúčinnější systém SCR, tedy vstřikování močoviny. 

Za volantem nového Audi A4: S4 TDI má neskutečnou sílu, TDI Evo zase spotřebu

Audi A4 2.0 TDI Evo a S4 TDI (první svezení)

Nejúspěšnější model automobilky Audi, A4, slaví v letošním roce 25 let od začátku výroby. Facelift je ideálním dárkem, obzvláště když se nezaměřil pouze na změnu vzhledu.

dnes | Jan Mička | 54 příspěvků
TEST Mazda 3 Skyactiv-D (85 kW): Válka proti mainstreamu

Mazda 3 Skyactiv-D

Vpředu nijak zvlášť výkonný diesel, vzadu torzní příčka, mezigeneračně vyšší hmotnost a základní cena téměř 600 tisíc. Skoro se chce říct, že tohle už nezachrání ani ta hezká tvářička. Až na to, že nová trojka je něčím víc než jen neobyčejně vypadajícím hatchbackem.

včera | Miro Mihálik | 48 příspěvků
Minitest Hyundai i30 N Performance: Váš vstup do světa rychlých aut

Hyundai i30 N Performance (minitest)

Najděte mi auto s výkonem přes dvě stě sedmdesát koní, samosvorným diferenciálem a manuální převodovkou za sedm set tisíc.

11.  7.  2019 | Vladimír Kadera | 51 příspěvků