VW experimentuje s novou technologií světel. Chce na silnice promítat zprávy

16 komentářů

puk123
19. října • 10:39

Kdyby dřívější velkoplošné blinkry neredukovali na bludné žárovičky utopené v hlavních světlech, nemuseli dneska přemýšlet nad takovými blbostmi. Podobně se postupně ztrácejí brzdová světla v kolotočářských zadních svítilnách.

AnGeor
18. října • 16:04

kdyz uz o tom pisete, bylo by hezke se zminit o MB, od ktereho to vw obslehnul ;)

peca
18. října • 16:34

To asi tezko! VW je prece vzdy prukopnikem,a pro veskere jeho pociny lze bez obav pouzit oznaceni "milnik"!

jirka
18. října • 14:05

a až se mi někdo opře do čumáku, jsem tam za čtvrt mega. Nebo místo abych sledoval značky, a dění o kolo, budu před sebe pár metrů čumět, a někoho zabiju. auto by mělo mít co nejmín rušivých vlivů, pro bezpečnou jízdu.

pan Michaelidis
18. října • 11:42

Diky za brilantni a vycerpavajici koncernove zpravodajstvi!

martin
18. října • 12:52

Nazdarek Kvicalo, sice pises p/coviny, ale za vytrvaly boj proti folcvagenu som ti dal plusku:-D A teraz bez k doktorovi po nove lieky.

pirate
18. října • 12:17

Drž držku.

tomáš
18. října • 11:29

měli by vymyslet systém který dopředu zjistí co auto/řidič udělá aby to věděli i ostatní když před nima jede řidič který neví na co je ta páčka pod volantem!!!!

eliška
18. října • 12:21

Systém, který to řeší alespoň na křižovatkách, je vymyšlený dávno. Jen nejdou dořešeny právní důsledky. Pokud by se řidič držel pokynů online navigace, tak za něj bude blinkry dávat sama. Ale když se jí neudrží, kdo ponese právní zodpovědnost za to, že auto jede jinam, než bliká? Hlavně prosím nechci vyvolat flame ve stylu, že by úkon navigace mohl řidič zrušit. Protože takové, s odpuštěním tele, která nedává blinkr, nebude schopné ani tohoto.

bzzz
18. října • 11:22

VW at se stara o motory/pohon. Auta maji davno parkovat sama, neni potreba nic nikam promitat a zahlcovat ridice dalsimi informacemi, ktere nezkusenemu nebo drevaku stejne nic nepovi.

kari
18. října • 12:34

Pokud si myslíš, že auta mají parkovat sama (že by to asi řidič nezvládl) tak jsi dřevák nejspíše ty. Jestli někdo neumí zaparkovat sám, tak je tebou zmiňovaný dřevák. Hlavě že se všichni ohánějí asistenčními systémy, ale aby se nejprve naučili sami řídit a pak jen využívali možnosti asistenčních systémů, to ne. radši bude spoléhat, že mu to zaparkuje, že mu to v kopci nesjede při rozjíždění, že to za něj zatočí, když bude čumět do mobilu, že to samo zabrzdí před překážkou když bude čumět do mobilu....

bzzz
18. října • 13:36

Parkovani a dalsi situace maji natrenovat a otestovat v Autoskole a pri zkouskach. Svet ale neni ideal, auta se 'nafukuji' a kazde parkovaci stani nenabizi stejne moznosti a dostatecnou rezervu. Pokud pravidelne neparkujes na limit nebo nejsi talent, tak v urcitych situacich asistenta rad pouzijes.

kari
18. října • 15:18

Pokud dokážeš zaparkovat hůř, než asistent, tak nemáš na silnici co dělat. V podélném stání ti asistent nezaparkuje, pokud na to nemá dost místa, ale ručně se tam vejdeš, byť ne třeba na poprvé, ale "porovnáš" to aby jsi tam byl. V autoškole se toho moc nenaučíš, ta by musela být podstatně delší a to hlavně na praxi. Chtělo by to něco jako řidičák na zkoušku. Takže "rád použít" asistenta může jen člověk, co je na to s řízením dost špatně. Nováčkům po autoškole bych asistenty rovnou zakázal, jinak se to nikdy nenaučí. Bude parkovat delší dobu, ale nedá se nic dělat, učený z nebe nespadne.
Jsem přesvědčený, že čím více podobných asistentů budou lidé používat, tím více zdegenerují a na silnicích to bude podle toho vypadat. Už dnes jsou některé jízdní kreace, co jsou lidé na silnicích schopni předvádět, za hranou. Spoléhají na to, že nemusí umět nic. Auto zabrzdí, drží vzdálenost, zaparkuje, vyparkuje, zacouvá dokonce s vozíkem, samo řídí. Spousta toho může být užitečných věcí a pomoci při případné nehodě, ale to by člověk nesměl být člověkem. Oni vědí, že to tam je, že jim to zaparkuje, že to udělá pomalu i kafe, tak proč by se věnovali plně řízení a nenaučili se ovládat auto sami. Místo aby to bylo jen poslední řešení v případě potřeby, tak na to lidé spoléhají.

Joe Doe
19. října • 12:40

Otocim to... ludia nevedia jazdit ANI napriek tomu, ze im to asistencne systemy ulahcuju.Je kniha napisana na pocitaci horsia ako kniha napisana na pisacom stroji? Je Vojna a Mier menej hodnotna, ked ju citas v Kindle a nie v tucnej knihe?

bzzz
18. října • 16:12

A jak resi ridicak na zkousku parkovani? ;-)

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
kari
19. října • 10:31

Třeba tak, že člověk musí jezdit opatrně, včetně parkování, ab yo něj nepřišel?

Doporučujeme

Články odjinud