VW experimentuje s novou technologií světel. Chce na silnice promítat zprávy

bzzz  |  18. 10. 2018 11:22

VW at se stara o motory/pohon. Auta maji davno parkovat sama, neni potreba nic nikam promitat a zahlcovat ridice dalsimi informacemi, ktere nezkusenemu nebo drevaku stejne nic nepovi.

Odpovědět  |   | 
kari  |  18. 10. 2018 12:34

Pokud si myslíš, že auta mají parkovat sama (že by to asi řidič nezvládl) tak jsi dřevák nejspíše ty. Jestli někdo neumí zaparkovat sám, tak je tebou zmiňovaný dřevák. Hlavě že se všichni ohánějí asistenčními systémy, ale aby se nejprve naučili sami řídit a pak jen využívali možnosti asistenčních systémů, to ne. radši bude spoléhat, že mu to zaparkuje, že mu to v kopci nesjede při rozjíždění, že to za něj zatočí, když bude čumět do mobilu, že to samo zabrzdí před překážkou když bude čumět do mobilu....

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  18. 10. 2018 13:36

Parkovani a dalsi situace maji natrenovat a otestovat v Autoskole a pri zkouskach. Svet ale neni ideal, auta se 'nafukuji' a kazde parkovaci stani nenabizi stejne moznosti a dostatecnou rezervu. Pokud pravidelne neparkujes na limit nebo nejsi talent, tak v urcitych situacich asistenta rad pouzijes.

Odpovědět  |   | 
kari  |  18. 10. 2018 15:18

Pokud dokážeš zaparkovat hůř, než asistent, tak nemáš na silnici co dělat. V podélném stání ti asistent nezaparkuje, pokud na to nemá dost místa, ale ručně se tam vejdeš, byť ne třeba na poprvé, ale "porovnáš" to aby jsi tam byl. V autoškole se toho moc nenaučíš, ta by musela být podstatně delší a to hlavně na praxi. Chtělo by to něco jako řidičák na zkoušku. Takže "rád použít" asistenta může jen člověk, co je na to s řízením dost špatně. Nováčkům po autoškole bych asistenty rovnou zakázal, jinak se to nikdy nenaučí. Bude parkovat delší dobu, ale nedá se nic dělat, učený z nebe nespadne.
Jsem přesvědčený, že čím více podobných asistentů budou lidé používat, tím více zdegenerují a na silnicích to bude podle toho vypadat. Už dnes jsou některé jízdní kreace, co jsou lidé na silnicích schopni předvádět, za hranou. Spoléhají na to, že nemusí umět nic. Auto zabrzdí, drží vzdálenost, zaparkuje, vyparkuje, zacouvá dokonce s vozíkem, samo řídí. Spousta toho může být užitečných věcí a pomoci při případné nehodě, ale to by člověk nesměl být člověkem. Oni vědí, že to tam je, že jim to zaparkuje, že to udělá pomalu i kafe, tak proč by se věnovali plně řízení a nenaučili se ovládat auto sami. Místo aby to bylo jen poslední řešení v případě potřeby, tak na to lidé spoléhají.

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  18. 10. 2018 16:12

A jak resi ridicak na zkousku parkovani?

Odpovědět  |   | 
kari  |  19. 10. 2018 10:31

Třeba tak, že člověk musí jezdit opatrně, včetně parkování, ab yo něj nepřišel?

Odpovědět  |   | 
Joe Doe  |  19. 10. 2018 12:40

Otocim to... ludia nevedia jazdit ANI napriek tomu, ze im to asistencne systemy ulahcuju.

Je kniha napisana na pocitaci horsia ako kniha napisana na pisacom stroji? Je Vojna a Mier menej hodnotna, ked ju citas v Kindle a nie v tucnej knihe?

Odpovědět  |   | 
tomáš  |  18. 10. 2018 11:29

měli by vymyslet systém který dopředu zjistí co auto/řidič udělá aby to věděli i ostatní když před nima jede řidič který neví na co je ta páčka pod volantem!!!!

Odpovědět  |   | 
eliška  |  18. 10. 2018 12:21

Systém, který to řeší alespoň na křižovatkách, je vymyšlený dávno. Jen nejdou dořešeny právní důsledky. Pokud by se řidič držel pokynů online navigace, tak za něj bude blinkry dávat sama. Ale když se jí neudrží, kdo ponese právní zodpovědnost za to, že auto jede jinam, než bliká? Hlavně prosím nechci vyvolat flame ve stylu, že by úkon navigace mohl řidič zrušit. Protože takové, s odpuštěním tele, která nedává blinkr, nebude schopné ani tohoto.

Odpovědět  |   | 
pan Michaelidis  |  18. 10. 2018 11:42

Diky za brilantni a vycerpavajici koncernove zpravodajstvi!

Odpovědět  |   | 
pirate  |  18. 10. 2018 12:17

Drž držku.

Odpovědět  |   | 
martin  |  18. 10. 2018 12:52

Nazdarek Kvicalo, sice pises p/coviny, ale za vytrvaly boj proti folcvagenu som ti dal plusku A teraz bez k doktorovi po nove lieky.

Odpovědět  |   | 
jirka  |  18. 10. 2018 14:05

a až se mi někdo opře do čumáku, jsem tam za čtvrt mega. Nebo místo abych sledoval značky, a dění o kolo, budu před sebe pár metrů čumět, a někoho zabiju. auto by mělo mít co nejmín rušivých vlivů, pro bezpečnou jízdu.

Odpovědět  |   | 
AnGeor  |  18. 10. 2018 16:04

kdyz uz o tom pisete, bylo by hezke se zminit o MB, od ktereho to vw obslehnul ;)

Odpovědět  |   | 
peca  |  18. 10. 2018 16:34

To asi tezko! VW je prece vzdy prukopnikem,a pro veskere jeho pociny lze bez obav pouzit oznaceni "milnik"!

Odpovědět  |   | 
puk123  |  19. 10. 2018 10:39

Kdyby dřívější velkoplošné blinkry neredukovali na bludné žárovičky utopené v hlavních světlech, nemuseli dneska přemýšlet nad takovými blbostmi. Podobně se postupně ztrácejí brzdová světla v kolotočářských zadních svítilnách.

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

TEST Lexus ES 300h Luxury: Jiný pohled na svět. Změní ten váš?

Lexus ES 300h

Přicházím k pětimetrové japonské limuzíně za necelé dva miliony korun. V nabídce má pouze jeden motor a jednu převodovku. Má Lexus ES 300h ve své třídě co nabídnout?

včera | Vladimír Kadera | 56 příspěvků
Minitest VW Amarok 3.0 TDI V6 4Motion Aventura: Všech pick-upů král

VW Amarok 3.0 TDI/190 kW 4M (minitest)

Volkswagen, nikoli bez souvislosti s novým emisním měřícím cyklem WLPT, pozměnil motorovou nabídku svého již deset let sloužícího pick-upu Amarok, který nyní nabízí v podstatě jediný motor. Nebojte se, jsou to dobré zprávy.

21.  3.  2019 | Petr Schnagl | 47 příspěvků
Minitest Renault Kadjar 1.3 TCe: Malé srdce, velké odhodlání

Renault Kadjar 1.3 TCe (minitest)

Kadjar se v přívalu nových crossoverů možná poněkud ztrácí. O to více ale zaujme, když začnete zkoumat, co je za tou nenápadnou fasádu. A to i malé třináctistovce navzdory, protože funguje pozoruhodně dobře.

19.  3.  2019 | Miro Mihálik | 13 příspěvků

Nejčtenější články

Policie opět nasadila do akce šmírovací autobusy. Natáčela přestupky řidičů

Policie opět nasadila do akce šmírovací aut…

Policie opět vytáhla do akce autobusy, ze kterých v rámci speciální akce natáčela přestupky řidičů.

20.  3.  2019 | | 91 N/A
Z nabídky Škody Fabia už moc nezbylo. Nejsilnější TSI s manuálem končí

Z nabídky Škody Fabia už moc nezbylo. Nejsi…

Nejdříve na Slovensku, nyní už i v Česku. Škoda omezila nabídku modelu Fabia a motor 1.0 TSI s výkonem 81 kW je už možné kombinovat pouze s převodovkou DSG. To se odráží na základní ceně.

2.  3.  2019 | | 223 N/A
Nový Hyundai Sonata je krásný a určený pro celý svět. Zatopí Passatu a Superbu?

Nový Hyundai Sonata je krásný a určený pro …

V Ženevě se Hyundai neukázal, to ovšem neznamená, že neměl pro svět přichystanou nějakou novinku. Poprvé tak odhaluje podobu nové generace modelu Sonata.

7.  3.  2019 | | 146 N/A
Škoda našla způsob, jak projet Evropu elektromobilem zcela bez starostí

Škoda našla způsob, jak projet Evropu elekt…

Se šéfem českého zastoupení Škodovky jsme si v Ženevě povídali o dalším rozvoji elektromobility v České republice. A má poměrně jasná sdělení.

7.  3.  2019 | | 102 N/A
Soutěžní Škody 1000 a 1100 MB: Od skromného litru po monstrum B6

Soutěžní Škody 1000 a 1100 MB: Od skromného…

Navzdory „špatné“ koncepci posbíraly mladoboleslavské vozy s motorem vzadu a pohonem zadních docela hodně vítězství. Pojďme si připomenout, co stálo na počátku této sportovní kapitoly.

11.  3.  2019 | | 15 N/A