VW experimentuje s novou technologií světel. Chce na silnice promítat zprávy

bzzz  |  18. 10. 2018 11:22

VW at se stara o motory/pohon. Auta maji davno parkovat sama, neni potreba nic nikam promitat a zahlcovat ridice dalsimi informacemi, ktere nezkusenemu nebo drevaku stejne nic nepovi.

Odpovědět  |   | 
kari  |  18. 10. 2018 12:34

Pokud si myslíš, že auta mají parkovat sama (že by to asi řidič nezvládl) tak jsi dřevák nejspíše ty. Jestli někdo neumí zaparkovat sám, tak je tebou zmiňovaný dřevák. Hlavě že se všichni ohánějí asistenčními systémy, ale aby se nejprve naučili sami řídit a pak jen využívali možnosti asistenčních systémů, to ne. radši bude spoléhat, že mu to zaparkuje, že mu to v kopci nesjede při rozjíždění, že to za něj zatočí, když bude čumět do mobilu, že to samo zabrzdí před překážkou když bude čumět do mobilu....

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  18. 10. 2018 13:36

Parkovani a dalsi situace maji natrenovat a otestovat v Autoskole a pri zkouskach. Svet ale neni ideal, auta se 'nafukuji' a kazde parkovaci stani nenabizi stejne moznosti a dostatecnou rezervu. Pokud pravidelne neparkujes na limit nebo nejsi talent, tak v urcitych situacich asistenta rad pouzijes.

Odpovědět  |   | 
kari  |  18. 10. 2018 15:18

Pokud dokážeš zaparkovat hůř, než asistent, tak nemáš na silnici co dělat. V podélném stání ti asistent nezaparkuje, pokud na to nemá dost místa, ale ručně se tam vejdeš, byť ne třeba na poprvé, ale "porovnáš" to aby jsi tam byl. V autoškole se toho moc nenaučíš, ta by musela být podstatně delší a to hlavně na praxi. Chtělo by to něco jako řidičák na zkoušku. Takže "rád použít" asistenta může jen člověk, co je na to s řízením dost špatně. Nováčkům po autoškole bych asistenty rovnou zakázal, jinak se to nikdy nenaučí. Bude parkovat delší dobu, ale nedá se nic dělat, učený z nebe nespadne.
Jsem přesvědčený, že čím více podobných asistentů budou lidé používat, tím více zdegenerují a na silnicích to bude podle toho vypadat. Už dnes jsou některé jízdní kreace, co jsou lidé na silnicích schopni předvádět, za hranou. Spoléhají na to, že nemusí umět nic. Auto zabrzdí, drží vzdálenost, zaparkuje, vyparkuje, zacouvá dokonce s vozíkem, samo řídí. Spousta toho může být užitečných věcí a pomoci při případné nehodě, ale to by člověk nesměl být člověkem. Oni vědí, že to tam je, že jim to zaparkuje, že to udělá pomalu i kafe, tak proč by se věnovali plně řízení a nenaučili se ovládat auto sami. Místo aby to bylo jen poslední řešení v případě potřeby, tak na to lidé spoléhají.

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  18. 10. 2018 16:12

A jak resi ridicak na zkousku parkovani?

Odpovědět  |   | 
kari  |  19. 10. 2018 10:31

Třeba tak, že člověk musí jezdit opatrně, včetně parkování, ab yo něj nepřišel?

Odpovědět  |   | 
Joe Doe  |  19. 10. 2018 12:40

Otocim to... ludia nevedia jazdit ANI napriek tomu, ze im to asistencne systemy ulahcuju.

Je kniha napisana na pocitaci horsia ako kniha napisana na pisacom stroji? Je Vojna a Mier menej hodnotna, ked ju citas v Kindle a nie v tucnej knihe?

Odpovědět  |   | 
tomáš  |  18. 10. 2018 11:29

měli by vymyslet systém který dopředu zjistí co auto/řidič udělá aby to věděli i ostatní když před nima jede řidič který neví na co je ta páčka pod volantem!!!!

Odpovědět  |   | 
eliška  |  18. 10. 2018 12:21

Systém, který to řeší alespoň na křižovatkách, je vymyšlený dávno. Jen nejdou dořešeny právní důsledky. Pokud by se řidič držel pokynů online navigace, tak za něj bude blinkry dávat sama. Ale když se jí neudrží, kdo ponese právní zodpovědnost za to, že auto jede jinam, než bliká? Hlavně prosím nechci vyvolat flame ve stylu, že by úkon navigace mohl řidič zrušit. Protože takové, s odpuštěním tele, která nedává blinkr, nebude schopné ani tohoto.

Odpovědět  |   | 
pan Michaelidis  |  18. 10. 2018 11:42

Diky za brilantni a vycerpavajici koncernove zpravodajstvi!

Odpovědět  |   | 
pirate  |  18. 10. 2018 12:17

Drž držku.

Odpovědět  |   | 
martin  |  18. 10. 2018 12:52

Nazdarek Kvicalo, sice pises p/coviny, ale za vytrvaly boj proti folcvagenu som ti dal plusku A teraz bez k doktorovi po nove lieky.

Odpovědět  |   | 
jirka  |  18. 10. 2018 14:05

a až se mi někdo opře do čumáku, jsem tam za čtvrt mega. Nebo místo abych sledoval značky, a dění o kolo, budu před sebe pár metrů čumět, a někoho zabiju. auto by mělo mít co nejmín rušivých vlivů, pro bezpečnou jízdu.

Odpovědět  |   | 
AnGeor  |  18. 10. 2018 16:04

kdyz uz o tom pisete, bylo by hezke se zminit o MB, od ktereho to vw obslehnul ;)

Odpovědět  |   | 
peca  |  18. 10. 2018 16:34

To asi tezko! VW je prece vzdy prukopnikem,a pro veskere jeho pociny lze bez obav pouzit oznaceni "milnik"!

Odpovědět  |   | 
puk123  |  19. 10. 2018 10:39

Kdyby dřívější velkoplošné blinkry neredukovali na bludné žárovičky utopené v hlavních světlech, nemuseli dneska přemýšlet nad takovými blbostmi. Podobně se postupně ztrácejí brzdová světla v kolotočářských zadních svítilnách.

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

TEST Ford Focus ST Plus Performance: Bejby nebude sedět v koutě!

Ford Focus ST Plus Performance

Akronymem rychlého Fordu je od pradávna označení RS a hot-hatch modrého oválu se již několikátou generací zove Focus RS. Jeho bejby bratříček ST se v očích nadšenců vždy tak trochu krčil v koutku a tam si fidlal ty své druhé housličky. K patnáctým narozeninám ale dostal od hodných strýčků z vývojového oddělení elektrickou kytaru… a k ní koncertní kombo s elektronickými efekty.

5.  12.  2019 | Petr Schnagl | 30 příspěvků
Za volantem elektrické Škody Citigoe iV: Odsouzena k úspěchu. Na doživotí?

Škoda Citigoe iV

Na prezentaci v Nizozemsku jsme vedle plug-in hybridní Škody Superb poprvé vyzkoušeli také první sériově vyráběný elektromobil s okřídleným šípem ve znaku. Odsouzen k úspěchu ale byl už dlouho před tím.

3.  12.  2019 | Jan Mička | 154 příspěvků
Levné Hyundaie i20 a i30 na ostří nože: Hodně muziky za méně než 300.000 Kč!

Hyundai i20 vs. Hyundai i30

Řekněme, že chcete nové auto a stanovíte si limit 300 tisíc korun. Český Hyundai má pro vás hned dvě lákavé nabídky.

1.  12.  2019 | Vladimír Kadera | 85 příspěvků

Nejčtenější články

Nová Škoda Octavia dostala vychytávku, která pomůže v boji proti pirátům silnic

Nová Škoda Octavia dostala vychytávku, kter…

Škodovka je nejenom u nás vyhlášená svými chytrými řešeními. V případě nové Octavie ukázala, že i malý detail v interiéru může být hodně přínosný.

13.  11.  2019 | | 248 N/A
Škoda spustila výrobu nové Octavie. Linkou už ale projelo něco zajímavějšího

Škoda spustila výrobu nové Octavie. Linkou …

Z linky v Mladé Boleslavi už sjíždí první kusy nové Octavie. Během toho však továrna již pomalu najíždí i na produkci prvního modelu na elektrické platformě MEB.

1.  12.  2019 | | 50 N/A
Škoda Favorit mohla být krásná. Pak na ni ale dolehly socialistické kompromisy

Škoda Favorit mohla být krásná. Pak na ni a…

Třicáté výročí 17. listopadu 1989 si lze připomenout různě. Třeba i svým způsobem revolučním automobilem, který se stal symbolem tehdejší doby a zároveň pojítkem mezi starým AZNP a Škodou pod křídly VW.

17.  11.  2019 | | 55 N/A
Slovensko nabízí dotace na elektromobily. Elektrická Škoda rázem stojí pakatel

Slovensko nabízí dotace na elektromobily. E…

Vysokou cenu elektromobilů mohou částečně srazit státní dotace. Slováci proto spouštějí zajímavý program.

23.  11.  2019 | | 150 N/A
Už i Škoda si utahuje z Elona Muska. Soucítí s ním a kouká na vlastní minulost

Už i Škoda si utahuje z Elona Muska. Soucít…

Kdo by to čekal? V hromadě vtípků na účet Elona Muska a jeho Cybertruck se nyní objevil i jeden od Škodovky.

29.  11.  2019 | | 34 N/A