VW experimentuje s novou technologií světel. Chce na silnice promítat zprávy

bzzz  |  18. 10. 2018 11:22

VW at se stara o motory/pohon. Auta maji davno parkovat sama, neni potreba nic nikam promitat a zahlcovat ridice dalsimi informacemi, ktere nezkusenemu nebo drevaku stejne nic nepovi.

Odpovědět  |   | 
kari  |  18. 10. 2018 12:34

Pokud si myslíš, že auta mají parkovat sama (že by to asi řidič nezvládl) tak jsi dřevák nejspíše ty. Jestli někdo neumí zaparkovat sám, tak je tebou zmiňovaný dřevák. Hlavě že se všichni ohánějí asistenčními systémy, ale aby se nejprve naučili sami řídit a pak jen využívali možnosti asistenčních systémů, to ne. radši bude spoléhat, že mu to zaparkuje, že mu to v kopci nesjede při rozjíždění, že to za něj zatočí, když bude čumět do mobilu, že to samo zabrzdí před překážkou když bude čumět do mobilu....

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  18. 10. 2018 13:36

Parkovani a dalsi situace maji natrenovat a otestovat v Autoskole a pri zkouskach. Svet ale neni ideal, auta se 'nafukuji' a kazde parkovaci stani nenabizi stejne moznosti a dostatecnou rezervu. Pokud pravidelne neparkujes na limit nebo nejsi talent, tak v urcitych situacich asistenta rad pouzijes.

Odpovědět  |   | 
kari  |  18. 10. 2018 15:18

Pokud dokážeš zaparkovat hůř, než asistent, tak nemáš na silnici co dělat. V podélném stání ti asistent nezaparkuje, pokud na to nemá dost místa, ale ručně se tam vejdeš, byť ne třeba na poprvé, ale "porovnáš" to aby jsi tam byl. V autoškole se toho moc nenaučíš, ta by musela být podstatně delší a to hlavně na praxi. Chtělo by to něco jako řidičák na zkoušku. Takže "rád použít" asistenta může jen člověk, co je na to s řízením dost špatně. Nováčkům po autoškole bych asistenty rovnou zakázal, jinak se to nikdy nenaučí. Bude parkovat delší dobu, ale nedá se nic dělat, učený z nebe nespadne.
Jsem přesvědčený, že čím více podobných asistentů budou lidé používat, tím více zdegenerují a na silnicích to bude podle toho vypadat. Už dnes jsou některé jízdní kreace, co jsou lidé na silnicích schopni předvádět, za hranou. Spoléhají na to, že nemusí umět nic. Auto zabrzdí, drží vzdálenost, zaparkuje, vyparkuje, zacouvá dokonce s vozíkem, samo řídí. Spousta toho může být užitečných věcí a pomoci při případné nehodě, ale to by člověk nesměl být člověkem. Oni vědí, že to tam je, že jim to zaparkuje, že to udělá pomalu i kafe, tak proč by se věnovali plně řízení a nenaučili se ovládat auto sami. Místo aby to bylo jen poslední řešení v případě potřeby, tak na to lidé spoléhají.

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  18. 10. 2018 16:12

A jak resi ridicak na zkousku parkovani?

Odpovědět  |   | 
kari  |  19. 10. 2018 10:31

Třeba tak, že člověk musí jezdit opatrně, včetně parkování, ab yo něj nepřišel?

Odpovědět  |   | 
Joe Doe  |  19. 10. 2018 12:40

Otocim to... ludia nevedia jazdit ANI napriek tomu, ze im to asistencne systemy ulahcuju.

Je kniha napisana na pocitaci horsia ako kniha napisana na pisacom stroji? Je Vojna a Mier menej hodnotna, ked ju citas v Kindle a nie v tucnej knihe?

Odpovědět  |   | 
tomáš  |  18. 10. 2018 11:29

měli by vymyslet systém který dopředu zjistí co auto/řidič udělá aby to věděli i ostatní když před nima jede řidič který neví na co je ta páčka pod volantem!!!!

Odpovědět  |   | 
eliška  |  18. 10. 2018 12:21

Systém, který to řeší alespoň na křižovatkách, je vymyšlený dávno. Jen nejdou dořešeny právní důsledky. Pokud by se řidič držel pokynů online navigace, tak za něj bude blinkry dávat sama. Ale když se jí neudrží, kdo ponese právní zodpovědnost za to, že auto jede jinam, než bliká? Hlavně prosím nechci vyvolat flame ve stylu, že by úkon navigace mohl řidič zrušit. Protože takové, s odpuštěním tele, která nedává blinkr, nebude schopné ani tohoto.

Odpovědět  |   | 
pan Michaelidis  |  18. 10. 2018 11:42

Diky za brilantni a vycerpavajici koncernove zpravodajstvi!

Odpovědět  |   | 
pirate  |  18. 10. 2018 12:17

Drž držku.

Odpovědět  |   | 
martin  |  18. 10. 2018 12:52

Nazdarek Kvicalo, sice pises p/coviny, ale za vytrvaly boj proti folcvagenu som ti dal plusku A teraz bez k doktorovi po nove lieky.

Odpovědět  |   | 
jirka  |  18. 10. 2018 14:05

a až se mi někdo opře do čumáku, jsem tam za čtvrt mega. Nebo místo abych sledoval značky, a dění o kolo, budu před sebe pár metrů čumět, a někoho zabiju. auto by mělo mít co nejmín rušivých vlivů, pro bezpečnou jízdu.

Odpovědět  |   | 
AnGeor  |  18. 10. 2018 16:04

kdyz uz o tom pisete, bylo by hezke se zminit o MB, od ktereho to vw obslehnul ;)

Odpovědět  |   | 
peca  |  18. 10. 2018 16:34

To asi tezko! VW je prece vzdy prukopnikem,a pro veskere jeho pociny lze bez obav pouzit oznaceni "milnik"!

Odpovědět  |   | 
puk123  |  19. 10. 2018 10:39

Kdyby dřívější velkoplošné blinkry neredukovali na bludné žárovičky utopené v hlavních světlech, nemuseli dneska přemýšlet nad takovými blbostmi. Podobně se postupně ztrácejí brzdová světla v kolotočářských zadních svítilnách.

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

TEST Mazda 2 1.5 Skyactiv-G75: Co nabídne nejlevnější zoom-zoom?

TEST Mazda 2 1.5 Skyactiv G75

Zástupce segmentu B automobilky Mazda má v Evropě opravdu tvrdou konkurenci. Co všechno dostanete za tři sta tisíc?

dnes | Vladimír Kadera | 22 příspěvků
Minitest Toyota Hilux 2.4 D4-D: I ta už se umí vyšňořit!

Toyota Hilux 2.4 D4-D (minitest)

Hilux osmé generace už má nový čumák. V rámci výroční edice se snaží zaujmout i tu klientelu kolem tunových pick-upů, která touží po co nejosobnějším vzezření a chování svého pracanta.

20.  1.  2019 | AutoRevue.cz | 11 příspěvků
Minitest Mercedes-Benz Vito Tourer Family 114 CDI: Na míru k vašim službám

Mercedes-Benz Vito Tourer Family (minitest)

Mít větší než běžnou rodinu znamená kromě jiného i obtížnější výběr auta. Především pak dnes, když jsou minivany na ústupu. Stojí za to dát přednost osobní dodávce od Mercedesu před čímkoli jiným?

17.  1.  2019 | Miro Mihálik | 3 příspěvky

Nejčtenější články

Američané mají nový patent na otevírání dveří. Pomůže v kopci i ve větru

Američané mají nový patent na otevírání dve…

Už jsme viděli dveře otevírané do stran, nahoru, dolů nebo zajíždějící do karoserie. Chevrolet ale přišel na to, jak takovou obyčejnou věc udělat ještě elegantnější a bezpečnější.

28.  12.  2018 | | 23 N/A
Majitel Tesly Model 3 ukázal její otřesnou kvalitu. Byla úplně nová

Majitel Tesly Model 3 ukázal její otřesnou …

Tesla se často potýká s negativními ohlasy na kvalitu výroby. Změnilo se něco u jejich nejnovějšího modelu?

27.  12.  2018 | | 212 N/A
Podívejte se, jak vypadá nejlevnější Škoda Scala. Chybí vám u ní něco?

Podívejte se, jak vypadá nejlevnější Škoda …

Nejnižší cena Škody Scala atakuje hranici 400 tisíc korun, může za to ale výkonnější motor coby základ v době uvedení do prodeje. Pojďme se podívat, jak takový vůz v základní výbavě vlastně vypadá.

20.  1.  2019 | | 222 N/A
Nová Toyota RAV4 má české ceny. Chcete nejlepší dynamiku? Berte hybrid!

Nová Toyota RAV4 má české ceny. Chcete nejl…

Nová generace Toyoty RAV4 přijíždí do Česka s atmosférickým dvoulitrovým čtyřválcem a také jako hybrid. Oba agregáty je možné kombinovat s pohonem předních i všech kol.

8.  1.  2019 | | 101 N/A
Jako boss: Velký šéf Toyoty opět spatřen ve své unikátní limuzíně Century GRMN

Jako boss: Velký šéf Toyoty opět spatřen ve…

Speciální přiostřená limuzína Toyota Century GRMN se opět ukázala na veřejnosti. Na zadním sedadle samozřejmě neseděl nikdo jiný než samotný prezident automobilky.

12.  1.  2019 | | 23 N/A