VW e-Golf podrobněji, na nových fotkách a také rozříznutý na videu

O ambiciózních plánech skupiny Volkswagen na elektrifikaci a hybridizaci svého sortimentu jsme referovali už včera. To ale ješte nebyly známy parametry elektromobilu VW e-Golf, které automobilka zveřejnila až dodatečně. 

Předběžné údaje o motoru se ukázaly být správné, elektrický Golf skutečně dostane elektromotor o výkonu 115 koní a točivém momentu 270 Nm. Zvládne s ním ale víc, než se naznačovaly původní informace. Zrychlení 0-100 km/h má trvat 10,4 s, což je oproti dříve uváděnému „pod dvanáct sekund“ značné a v provozu citelné zlepšení. Nejvyšší rychlost bude omezena na 140 km/h. 

Volkswagen e-Golf by samozřejmě uměl jet i rychleji, ale ne moc dlouho. Lithium-ion akumulátor o kapacitě 24,2 kWh slibuje dojezd 190 km, ovšem za ideálních podmínek a s využitím úsporného režimu Eco+. Ten podle potřeby reguluje výkon motoru a příděl elektřiny spotřebičům, zejména klimatizaci. 

K nabití na 80 % prostřednictvím rychlonabíječky by měla postačovat půlhodina, pro úplné nabití z běžné rozvodné sítě budete muset nechat stát e-Golf u zásuvky celou noc. Limitujícím faktorem pro elektromobily je zkrátka aktuální stav technického vývoje akumulátorů a bez zásadního průlomu v této oblasti se většího dojezdu nebo kratšího nabíjení jen tak nedočkáme. 

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

bazar

VW Transporter 2
Rok výroby: 2011
Stav: 175 197 km
Cena: 350 000 Kč
VW Passat 2
Rok výroby: 2008
Stav: 157 600 km
Cena: 161 000 Kč
VW Caddy 1,6
Rok výroby: 2014
Stav: 138 044 km
Cena: 320 000 Kč
VW Golf Plus 1,6
Rok výroby: 2010
Stav: 74 189 km
Cena: 203 000 Kč
VW Amarok 2
Rok výroby: 2011
Stav: 145 118 km
Cena: 490 000 Kč
VW Passat 1,6
Rok výroby: 2014
Stav: 110 109 km
Cena: 273 000 Kč
Nabídka dalších vozů
Test Renaultu Koleos: Druhý pokus je o dost lepší, ale není ozdob moc?

Renault Koleos

Tentokrát jsme se v naší recenzi zaměřili na druhou generaci Renaultu Koleos. Od předchůdce se vzdálil mílovými kroky.

17.  8.  2017 | Milan Lažanský | 4 příspěvky
Test Suzuki Ignis: Nejlevnější čtyřkolka boduje i tam, kde byste nečekali!

Suzuki Ignis

Naší recenzí tentokrát prošlo Suzuki Ignis - nejlevnější čtyřkolka na českém trhu.

13.  8.  2017 | Milan Lažanský | 34 příspěvků
Test ojetiny BMW Z4 (E85): Divoký design, ale také poctivá mechanika

Ojetina: BMW Z4

Příchod BMW Z4 způsobil po uhlazeném Z3 docela šok. Pod rozbouřenou karoserií se ale skrývá osvědčená technika. Na co si dát pozor?

12.  8.  2017 | David Rusol | 7 příspěvků