VW Corrado slaví 30 let. V Brémách jsou vystaveny dva speciální kousky

Volkswagen slaví 30 let modelu Corrado na Classic Motor Show v Brémách.

Právě tento víkend, druhého až čtvrtého února, slaví Volkswagen jubileum kupé Corrado. Děje se tak na stánku automobilky v rámci výstavy klasických vozů v německých Brémách.

Vystaveny budou při této příležitosti dva speciální vozy. Jeden z nich je prototypem s šestnáctiventilovým motorem od Karmannu. V roce 1989 vznikl v Osnabrücku a disponuje výkonem 210 koňských sil.

Druhým vystaveným vozem je vůbec poslední vyrobené Corrado s pravostranným řízením. Má motor VR6 se 190 koni, perleťově zelený lak a z produkční linky sjel 6. července roku 1995.

Je boj o titul největšího výrobce aut jenom hrou s čísly? Vypadá to tak…

Je boj o titul největšího výrobce aut jenom hrou s čísly? Vypadá to tak…

Corrado bylo představeno v roce 1988 na základech Golfu druhé generace. Původně měl být nástupcem druhé generace Scirocca. To se ale nakonec vyrábělo další tři roky souběžně. Nejprve byla v nabídce jen osmnáctistovka. Po třech letech však přišel i dvoulitr a 2,9 VR6. S ním Corrado upalovalo 235 kilometrů v hodině.

Oddělení klasických vozů Volkswagenu vystavuje také celou řadu náhradních dílů a doplňků na oslavence. Od nápisů po celý boční panel.

TEST Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi: Galerie moderního designu

Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi

Nové městské SUV francouzské automobilky obsahuje tolik designérských nápadů, že by to vystačilo hned na několik aut. C3 Aircross jsme vyzkoušeli s motorem 1.6 BlueHDi.

včera | Radek Pecák | 10 příspěvků
Minitest Ford Fiesta Vignale 1.0 EcoBoost: V čem je ta prémie?

Ford Fiesta 1.0 EB Vignale (minitest)

Vyplatí se koupě té nejvíce vyšňořené Fiesty? Vyzkoušeli jsme ji s litrovým motorem EcoBoost o výkonu 103 kW.

15.  2.  2018 | Milan Lažanský | 25 příspěvků
TEST Volkswagen T-Roc 2.0 TDI DSG 4Motion: Pouliční směska

VW T-Roc 2.0 TDI DSG 4Motion

Rostoucí segment SUV byl loni rozšířen o stylový Volkswagen T-Roc. Vypadá fantasticky, přináší však i řadu těžko pochopitelných řešení. Pro první test jsme zvolili verzi s turbodieselem, převodovkou DSG a pohonem všech kol.

13.  2.  2018 | Jan Mička | 23 příspěvků