VW = WC
Aha a kdyz s tim nahodou nekdo vyrazi do prirody, co s tim, kdyz nahodou nedopocita narocnost cesty a nevyjde mu stava? To aby si bral s sebou elektrocentralu
Dieselovou. Protoze klasicke prodluzovacky konci na 10 metrech a zapojovat do sebe je nelze ;-)
male elektrocentraly jsou vetsinou spise benzinove a plynove, dieselove elektrocentraly se vyplati az od vykonu cca 250kW ;-)
ať koukám, jak koukám, ten designový odkaz na staré offroady nějak nevidím... může mi to někdo popsat, co tam teda je?
to bude VW 181 :-D
Z nemeckých automobiliek prakticky len koncern VW chápe, o čom sú, resp. budú elektromobily.V BMW sa zatiaľ ešte nezobudili, v Mercedese čosi-kdesi patlajú a Ford sa spolieha na to, čo vymyslí VW...Preto si myslím, že túto transformáciu zvládne najlepšie práve VW.
nemáš pravdu, VW je saméj článek, že to bude a bude..., ostatní automobilky žádný článek a můžeš si to koupit a jezdit a vo tom to je, tuším, že VW je pro plakátovce a snílky. Podívej se na hyundai, kolik jich jezdí a bez merketingových článků.
No a teď jsem koukal na prodeje 2018 a 2019 v USA a tam je to pro Hyundai ještě horší ve srovnání s VW :-)
Tak se koukněte sem:http://carsalesbase.com/european-sales-2019-ev-phev/... Je to jenom Evropa, ale i tak to dá obrázek. VW prodává eGolf mnohem lépe než třeba Hyundai jejich Ioniq, což je cca. stejně velký konkurent s podobnou baterkou a dokonce o něco vyšším dojezdem. A pokud se přičte i Hyundai Kona, tak mají dohromady jenom o cca. tisícovku víc než samotný eGolf. A to je ten eGolf starší a výběhový model, v podstatě předělaný spalovák, kdežto Kona i Ioniq jsou novější EV.Takže na tuto vaši větu:"Podívej se na hyundai, kolik jich jezdí a bez merketingových článků."..by byla odpověď:"Elektromobilů Hyundai (Kona a Ioniq) jezdí v Evropě určitě méně než elektromobilů VW (eGolf a eUp) vzhledem k prodejům v 2019, 2018 a předtím to taky není o nic lepší pro Hyundai."
kdy začal e-golf a kona nebo ioniq? Uvědom si, že e-golf kupují po velkým nadnárodní firmy, kdežto konu kupují řidiči. Na i-dnes je pěkný článek o e-golfu jak nedojede ani z prahy do brna, kdežto kona dojede z nošovic až na pražský hrad.
Já jsem reagoval na tuto tvou větu:"Podívej se na hyundai, kolik jich jezdí a bez merketingových článků."A znovu ti říkám, že eGolf se prodává mnohem lépe než Ioniq a o něco lépe než Kona, takže jich jezdí víc. No právě, že eGolf je už starší model a přeci se i dnes prodává lépe než novější Ioniq, to asi hodně vypovídá. A pro automobilku je úplně jedno, kdo to kupuje.Takže závěr je jasný, trošku si kecal a když jsem ti dal statstiku prodejů a dokázal ti to, tak to nechceš přijmout a vykrucuješ se :-)
Přesně tak! Vsadím se o zánovní i30 (mimochodem nádherný prémiový vůz), že koncernové elektromotory budou mít tisíce konstrukčních vad stejně jako HTP, TSI, PumpeDüse, DSG a všechny další koncernové šroty
Benzínové neumí a naftové jim hnijí po celém světě. A jak to asi dopadne s el. motory. Ano správně poserou je taky.
Ti poserou i ten elektrický motor a tak nečekejme zázraky.
z VW bude nokie..:-D
ta "tva" myslenka ma jednu zasadni chybu, VW neni prvni kdo to zkousi s elektromobily a neni ani prvni kdo elektromobil nasadil do prodeje coby seriove vyrabene auto, Nokia byla prvni kdo prisel s "chytrymi" telefony, ale jejich nasledny nastup nezvladla a konkurence ji pohrbyla prave tim ze nastup "chytrych" telefonu zvladla excelentneVW se ted snazi prave jen o to, aby mu neujel vlak ktery se zastavit neda a ktery at se to tobe nebo dalsim lidem v diskuzi nelibi, proste zacina postupne ovladat cely svet automotivene blbostma v diskuzich to opravdu nezastavis ani ty, ani nikdo jinej ;-) ale je me jasne ze jako kazdej zivej tvor se snazis branit tou nejprimitivnejsi zakladni formou kterou znas
S Nokia placate viz Wikipedie . Nokia nebyla ani první a zlomil ji vaz až x ta generace smartphonů kdy vsadila na spatneho dodavatele OS (MS) . Rakze ba auta je to krapet neaplikovatelne.
Jasne a proto mela Nokia v segmentu smartu vetsinu. Vas nekde shazujou nebo jste jeden?Nokii nepohrbil nastup smartfonu, Nokii pohrbilo vlastni vedeni, ktere v dobe, kdy Symbian zacal byt zastaraly, rozhodlo ze prejdou na MeeGo a driv nez se stacil uchytit (vydali s nim jediny telefon), zarizli ho a presli na Wndows Phone, coz bylo samo o sobe spatne rozhodnuti.Takze nikoli prechod na novou technologii, ale hloupa rozhodnuti v ramci fungujici technologie.
Ne, pevná linka jmenovče.;-)
Ve srovnání s koncernem Hyundai je koncern VW na úrovni PonyExpressu a hodlá se právě modernizovat na telegraf.
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.