VW chystá robustní elektrické SUV do terénu. Designem odkáže na staré off-roady

23 komentářů

znovu přeobrácený Vóša
19. února • 19:10

VW = WC

PanHajzl
19. února • 8:07

Aha a kdyz s tim nahodou nekdo vyrazi do prirody, co s tim, kdyz nahodou nedopocita narocnost cesty a nevyjde mu stava? To aby si bral s sebou elektrocentralu

Xixao
19. února • 8:36

Dieselovou. Protoze klasicke prodluzovacky konci na 10 metrech a zapojovat do sebe je nelze ;-)

iPace
19. února • 10:11

male elektrocentraly jsou vetsinou spise benzinove a plynove, dieselove elektrocentraly se vyplati az od vykonu cca 250kW ;-)

Phoenix
18. února • 19:01

ať koukám, jak koukám, ten designový odkaz na staré offroady nějak nevidím... může mi to někdo popsat, co tam teda je?

JIg
19. února • 8:33

to bude VW 181 :-D

dzozifko
18. února • 18:10

Z nemeckých automobiliek prakticky len koncern VW chápe, o čom sú, resp. budú elektromobily.
V BMW sa zatiaľ ešte nezobudili, v Mercedese čosi-kdesi patlajú a Ford sa spolieha na to, čo vymyslí VW...
Preto si myslím, že túto transformáciu zvládne najlepšie práve VW.

petr r. (petrumr)
18. února • 18:53

nemáš pravdu, VW je saméj článek, že to bude a bude..., ostatní automobilky žádný článek a můžeš si to koupit a jezdit a vo tom to je, tuším, že VW je pro plakátovce a snílky. Podívej se na hyundai, kolik jich jezdí a bez merketingových článků.

Marek71
19. února • 16:06

No a teď jsem koukal na prodeje 2018 a 2019 v USA a tam je to pro Hyundai ještě horší ve srovnání s VW :-)

Marek71
19. února • 16:02

Tak se koukněte sem:
http://carsalesbase.com/european-sales-2019-ev-phev/... Je to jenom Evropa, ale i tak to dá obrázek. VW prodává eGolf mnohem lépe než třeba Hyundai jejich Ioniq, což je cca. stejně velký konkurent s podobnou baterkou a dokonce o něco vyšším dojezdem. A pokud se přičte i Hyundai Kona, tak mají dohromady jenom o cca. tisícovku víc než samotný eGolf. A to je ten eGolf starší a výběhový model, v podstatě předělaný spalovák, kdežto Kona i Ioniq jsou novější EV.Takže na tuto vaši větu:
"Podívej se na hyundai, kolik jich jezdí a bez merketingových článků."..by byla odpověď:
"Elektromobilů Hyundai (Kona a Ioniq) jezdí v Evropě určitě méně než elektromobilů VW (eGolf a eUp) vzhledem k prodejům v 2019, 2018 a předtím to taky není o nic lepší pro Hyundai."

petr r. (petrumr)
19. února • 18:30

kdy začal e-golf a kona nebo ioniq? Uvědom si, že e-golf kupují po velkým nadnárodní firmy, kdežto konu kupují řidiči. Na i-dnes je pěkný článek o e-golfu jak nedojede ani z prahy do brna, kdežto kona dojede z nošovic až na pražský hrad.

Marek71
19. února • 22:56

Já jsem reagoval na tuto tvou větu:
"Podívej se na hyundai, kolik jich jezdí a bez merketingových článků."A znovu ti říkám, že eGolf se prodává mnohem lépe než Ioniq a o něco lépe než Kona, takže jich jezdí víc. No právě, že eGolf je už starší model a přeci se i dnes prodává lépe než novější Ioniq, to asi hodně vypovídá. A pro automobilku je úplně jedno, kdo to kupuje.Takže závěr je jasný, trošku si kecal a když jsem ti dal statstiku prodejů a dokázal ti to, tak to nechceš přijmout a vykrucuješ se :-)

znovu přeobrácený Vóša
18. února • 19:41

Přesně tak! Vsadím se o zánovní i30 (mimochodem nádherný prémiový vůz), že koncernové elektromotory budou mít tisíce konstrukčních vad stejně jako HTP, TSI, PumpeDüse, DSG a všechny další koncernové šroty

2 Fabia R2 Twincharger
18. února • 17:38

Benzínové neumí a naftové jim hnijí po celém světě. A jak to asi dopadne s el. motory. Ano správně poserou je taky.

znovu přeobrácený Vóša
18. února • 19:40

Přesně tak! Vsadím se o zánovní i30 (mimochodem nádherný prémiový vůz), že koncernové elektromotory budou mít tisíce konstrukčních vad stejně jako HTP, TSI, PumpeDüse, DSG a všechny další koncernové šroty

Kalousek
18. února • 17:18

Ti poserou i ten elektrický motor a tak nečekejme zázraky.

znovu přeobrácený Vóša
18. února • 19:40

Přesně tak! Vsadím se o zánovní i30 (mimochodem nádherný prémiový vůz), že koncernové elektromotory budou mít tisíce konstrukčních vad stejně jako HTP, TSI, PumpeDüse, DSG a všechny další koncernové šroty

JirkaX
18. února • 15:19

z VW bude nokie..:-D

iPace
19. února • 10:04

ta "tva" myslenka ma jednu zasadni chybu, VW neni prvni kdo to zkousi s elektromobily a neni ani prvni kdo elektromobil nasadil do prodeje coby seriove vyrabene auto, Nokia byla prvni kdo prisel s "chytrymi" telefony, ale jejich nasledny nastup nezvladla a konkurence ji pohrbyla prave tim ze nastup "chytrych" telefonu zvladla excelentneVW se ted snazi prave jen o to, aby mu neujel vlak ktery se zastavit neda a ktery at se to tobe nebo dalsim lidem v diskuzi nelibi, proste zacina postupne ovladat cely svet automotivene blbostma v diskuzich to opravdu nezastavis ani ty, ani nikdo jinej ;-) ale je me jasne ze jako kazdej zivej tvor se snazis branit tou nejprimitivnejsi zakladni formou kterou znas

Martin P.
19. února • 17:10

S Nokia placate viz Wikipedie . Nokia nebyla ani první a zlomil ji vaz až x ta generace smartphonů kdy vsadila na spatneho dodavatele OS (MS) . Rakze ba auta je to krapet neaplikovatelne.

jozka
19. února • 11:30

Jasne a proto mela Nokia v segmentu smartu vetsinu. Vas nekde shazujou nebo jste jeden?Nokii nepohrbil nastup smartfonu, Nokii pohrbilo vlastni vedeni, ktere v dobe, kdy Symbian zacal byt zastaraly, rozhodlo ze prejdou na MeeGo a driv nez se stacil uchytit (vydali s nim jediny telefon), zarizli ho a presli na Wndows Phone, coz bylo samo o sobe spatne rozhodnuti.Takze nikoli prechod na novou technologii, ale hloupa rozhodnuti v ramci fungujici technologie.

JirkaX
18. února • 16:28

Ne, pevná linka jmenovče.;-)

znovu přeobrácený Vóša
18. února • 19:46

Ve srovnání s koncernem Hyundai je koncern VW na úrovni PonyExpressu a hodlá se právě modernizovat na telegraf.

Doporučujeme

Články odjinud