VW chystá robustní elektrické SUV do terénu. Designem odkáže na staré off-roady

JirkaX  |  18. 02. 2020 15:19

z VW bude nokie..

Odpovědět  |   | 
JirkaX  |  18. 02. 2020 16:28

Ne, pevná linka jmenovče.

Odpovědět  |   | 
znovu přeobrácený Vóša  |  18. 02. 2020 19:46

Ve srovnání s koncernem Hyundai je koncern VW na úrovni PonyExpressu a hodlá se právě modernizovat na telegraf.

Odpovědět  |   | 
iPace  |  19. 02. 2020 10:04

ta "tva" myslenka ma jednu zasadni chybu, VW neni prvni kdo to zkousi s elektromobily a neni ani prvni kdo elektromobil nasadil do prodeje coby seriove vyrabene auto, Nokia byla prvni kdo prisel s "chytrymi" telefony, ale jejich nasledny nastup nezvladla a konkurence ji pohrbyla prave tim ze nastup "chytrych" telefonu zvladla excelentne

VW se ted snazi prave jen o to, aby mu neujel vlak ktery se zastavit neda a ktery at se to tobe nebo dalsim lidem v diskuzi nelibi, proste zacina postupne ovladat cely svet automotive

ne blbostma v diskuzich to opravdu nezastavis ani ty, ani nikdo jinej ale je me jasne ze jako kazdej zivej tvor se snazis branit tou nejprimitivnejsi zakladni formou kterou znas

Odpovědět  |   | 
jozka  |  19. 02. 2020 11:30

Jasne a proto mela Nokia v segmentu smartu vetsinu. Vas nekde shazujou nebo jste jeden?

Nokii nepohrbil nastup smartfonu, Nokii pohrbilo vlastni vedeni, ktere v dobe, kdy Symbian zacal byt zastaraly, rozhodlo ze prejdou na MeeGo a driv nez se stacil uchytit (vydali s nim jediny telefon), zarizli ho a presli na Wndows Phone, coz bylo samo o sobe spatne rozhodnuti.

Takze nikoli prechod na novou technologii, ale hloupa rozhodnuti v ramci fungujici technologie.

Odpovědět  |   | 
Martin P.  |  19. 02. 2020 17:10

S Nokia placate viz Wikipedie . Nokia nebyla ani první a zlomil ji vaz až x ta generace smartphonů kdy vsadila na spatneho dodavatele OS (MS) . Rakze ba auta je to krapet neaplikovatelne.

Odpovědět  |   | 
Kalousek  |  18. 02. 2020 17:18

Ti poserou i ten elektrický motor a tak nečekejme zázraky.

Odpovědět  |   | 
znovu přeobrácený Vóša  |  18. 02. 2020 19:40

Přesně tak! Vsadím se o zánovní i30 (mimochodem nádherný prémiový vůz), že koncernové elektromotory budou mít tisíce konstrukčních vad stejně jako HTP, TSI, PumpeDüse, DSG a všechny další koncernové šroty

Odpovědět  |   | 
2 Fabia R2 Twincharger  |  18. 02. 2020 17:38

Benzínové neumí a naftové jim hnijí po celém světě. A jak to asi dopadne s el. motory. Ano správně poserou je taky.

Odpovědět  |   | 
znovu přeobrácený Vóša  |  18. 02. 2020 19:40

Přesně tak! Vsadím se o zánovní i30 (mimochodem nádherný prémiový vůz), že koncernové elektromotory budou mít tisíce konstrukčních vad stejně jako HTP, TSI, PumpeDüse, DSG a všechny další koncernové šroty

Odpovědět  |   | 
dzozifko  |  18. 02. 2020 18:10

Z nemeckých automobiliek prakticky len koncern VW chápe, o čom sú, resp. budú elektromobily.
V BMW sa zatiaľ ešte nezobudili, v Mercedese čosi-kdesi patlajú a Ford sa spolieha na to, čo vymyslí VW...
Preto si myslím, že túto transformáciu zvládne najlepšie práve VW.

Odpovědět  |   | 

nemáš pravdu, VW je saméj článek, že to bude a bude..., ostatní automobilky žádný článek a můžeš si to koupit a jezdit a vo tom to je, tuším, že VW je pro plakátovce a snílky. Podívej se na hyundai, kolik jich jezdí a bez merketingových článků.

Odpovědět  |   | 
znovu přeobrácený Vóša  |  18. 02. 2020 19:41

Přesně tak! Vsadím se o zánovní i30 (mimochodem nádherný prémiový vůz), že koncernové elektromotory budou mít tisíce konstrukčních vad stejně jako HTP, TSI, PumpeDüse, DSG a všechny další koncernové šroty

Odpovědět  |   | 
Marek71  |  19. 02. 2020 16:02

Tak se koukněte sem:
http://carsalesbase.com/european-sales-2019-ev-phev/...

Je to jenom Evropa, ale i tak to dá obrázek. VW prodává eGolf mnohem lépe než třeba Hyundai jejich Ioniq, což je cca. stejně velký konkurent s podobnou baterkou a dokonce o něco vyšším dojezdem. A pokud se přičte i Hyundai Kona, tak mají dohromady jenom o cca. tisícovku víc než samotný eGolf. A to je ten eGolf starší a výběhový model, v podstatě předělaný spalovák, kdežto Kona i Ioniq jsou novější EV.

Takže na tuto vaši větu:
"Podívej se na hyundai, kolik jich jezdí a bez merketingových článků."

..by byla odpověď:
"Elektromobilů Hyundai (Kona a Ioniq) jezdí v Evropě určitě méně než elektromobilů VW (eGolf a eUp) vzhledem k prodejům v 2019, 2018 a předtím to taky není o nic lepší pro Hyundai."

Odpovědět  |   | 

kdy začal e-golf a kona nebo ioniq? Uvědom si, že e-golf kupují po velkým nadnárodní firmy, kdežto konu kupují řidiči. Na i-dnes je pěkný článek o e-golfu jak nedojede ani z prahy do brna, kdežto kona dojede z nošovic až na pražský hrad.

Odpovědět  |   | 
Marek71  |  19. 02. 2020 22:56

Já jsem reagoval na tuto tvou větu:
"Podívej se na hyundai, kolik jich jezdí a bez merketingových článků."

A znovu ti říkám, že eGolf se prodává mnohem lépe než Ioniq a o něco lépe než Kona, takže jich jezdí víc. No právě, že eGolf je už starší model a přeci se i dnes prodává lépe než novější Ioniq, to asi hodně vypovídá. A pro automobilku je úplně jedno, kdo to kupuje.

Takže závěr je jasný, trošku si kecal a když jsem ti dal statstiku prodejů a dokázal ti to, tak to nechceš přijmout a vykrucuješ se

Odpovědět  |   | 
Marek71  |  19. 02. 2020 16:06

No a teď jsem koukal na prodeje 2018 a 2019 v USA a tam je to pro Hyundai ještě horší ve srovnání s VW

Odpovědět  |   | 
Phoenix  |  18. 02. 2020 19:01

ať koukám, jak koukám, ten designový odkaz na staré offroady nějak nevidím... může mi to někdo popsat, co tam teda je?

Odpovědět  |   | 
JIg  |  19. 02. 2020 08:33

to bude VW 181

Odpovědět  |   | 
PanHajzl  |  19. 02. 2020 08:07

Aha a kdyz s tim nahodou nekdo vyrazi do prirody, co s tim, kdyz nahodou nedopocita narocnost cesty a nevyjde mu stava? To aby si bral s sebou elektrocentralu

Odpovědět  |   | 
Xixao  |  19. 02. 2020 08:36

Dieselovou. Protoze klasicke prodluzovacky konci na 10 metrech a zapojovat do sebe je nelze

Odpovědět  |   | 
iPace  |  19. 02. 2020 10:11

male elektrocentraly jsou vetsinou spise benzinove a plynove, dieselove elektrocentraly se vyplati az od vykonu cca 250kW

Odpovědět  |   | 
znovu přeobrácený Vóša  |  19. 02. 2020 19:10

VW = WC

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Minitest Hyundai Kona Hybrid Premium: Příští zastávka Spořilov?

Hyundai Kona Hybrid Premium

Hyundai má talent snad na všechno. Umí rodinná, sportovní i užitková auta. Jak se mu ale povedl hybridní crossover?

24.  5.  2020 | Vladimír Kadera | 73 příspěvků
Minitest Volkswagen up! GTI (85 kW): Meziměstská střela i obětní beránek

Volkswagen up! GTI

Utratit více než 400.000 Kč za městské auto se spalovacím motorem může kdekomu připadat jako holý nesmysl. Všechno ale začne dávat smysl, když vezmete v úvahu tři magická písmena na jeho zádi a pořádně se projedete.

21.  5.  2020 | Jan Mička | 13 příspěvků
TEST Audi S8 TFSI quattro (420 kW): Lepší sportovní limuzína tu ještě nebyla!

Audi S8 TFSI quattro 420 kW

Specifikace testovacích automobilů se často vejdou na jeden papír velikosti A4. K testovanému Audi S8 bylo takových papírů 26.

19.  5.  2020 | Vladimír Kadera | 76 příspěvků

Nejčtenější články

Co jsou zač luxusní auta z miliardové razie v Praze? Jedním z nich jezdí i Leoš Mareš!

Co jsou zač luxusní auta z miliardové razie…

Sedm luxusních automobilů a řada luxusních hodinek jsou jenom špičkou ledovce.

21.  2.  2020 | | 15 N/A
Rez a špína jako umění? Americký trend patinových Volkswagenů dobývá svět

Rez a špína jako umění? Americký trend pati…

Stále rostoucí trend patinovaných vozů se z Ameriky postupně rozrůstá do celého světa. Jedna z nejsilnějších komunit je ta okolo vzduchem chlazených Volkswagenů. Vybrali jsme některé zajímavé kousky.

6.  5.  2020 | | 8 N/A
Původní Škoda 720 mohla zatopit BMW i Fordu. Zůstala však jen snem chalupářů

Původní Škoda 720 mohla zatopit BMW i Fordu…

Než do hry vstoupil Giorgetto Giugiaro a jeho Ital Design, pokoušeli se v AZNP zhmotnit vizi moderní velké škodovky čistě ve vlastní režii. Výsledek ve srovnání s vozy navrženými v Itálii možná oku tolik nelahodí, potenciál pětici prototypů s názvem I-1 až I-5 ale upřít nelze.

4.  5.  2020 | | 45 N/A
Hyundai i30 dál drtí Škodu Scala nejnižší cenou. O výhodu ale nakonec může přijít

Hyundai i30 dál drtí Škodu Scala nejnižší c…

Pokud si chcete koupit Hyundai i30 po faceliftu, bude vám stačit 320 tisíc korun. Nejlevnější Škoda Scala, konkurent kompaktního hyundaie, přitom stojí skoro o 80 tisíc více. Oba vozy jsme teď postavili proti sobě v cenovém srovnání.

28.  4.  2020 | | 163 N/A
Hyundai spouští prodej aut přes Mall.cz. Za nákup on-line přidá slušný bonus

Hyundai spouští prodej aut přes Mall.cz. Za…

S internetovým obchodem Mall.cz rozjíždí české zastoupení Hyundai spolupráci, díky které si budete moci nové auto objednat jednoduše on-line.

27.  4.  2020 | | 63 N/A