Volkswagen chce dát důvod utrácet za elektromobily také nadšencům do řízení. Prostředkem k tomuto cíli mají být nové bateriemi poháněné modely, které v portfoliu doplní stávající varianty GTI, GTD, GTE a R.

Volkswagen chce dát důvod utrácet za elektromobily také nadšencům do řízení. Prostředkem k tomuto cíli mají být nové bateriemi poháněné modely, které v portfoliu doplní stávající varianty GTI, GTD, GTE a R.

Pokud trochu sledujete dění kolem VW, bude pro vás výše uvedená informace tou nejméně překvapivou zprávou pod sluncem. Anebo si snad myslíte, že tanečky Volkswagenu s elektrickou sportovní plackou ID.R na Severní smyčce Nürburgringu a legendárním kopci Pikes Peak měly i jiný úkol, než ukázat, že bateriemi poháněná auta umí být i slušně rychlá?| Volkswagen ID.3

Pokud trochu sledujete dění kolem VW, bude pro vás výše uvedená informace tou nejméně překvapivou zprávou pod sluncem. Anebo si snad myslíte, že tanečky Volkswagenu s elektrickou sportovní plackou ID.R na Severní smyčce Nürburgringu a legendárním kopci Pikes Peak měly i jiný úkol, než ukázat, že bateriemi poháněná auta umí být i slušně rychlá?| Volkswagen ID.3

Jistě, můžeme mluvit o vývoji technologií, ladění techniky, zametení dvorku nové generaci produktů elektrické mobility před jejich nástupem či testování možností pohonu, každopádně finální zpráva pro potenciální klientelu byla zřejmá – auta na elektřinu jsou rychlá. A bylo by asi docela hloupé nevyužít toto sdělení i v praxi.| Volkswagen ID.3

Jistě, můžeme mluvit o vývoji technologií, ladění techniky, zametení dvorku nové generaci produktů elektrické mobility před jejich nástupem či testování možností pohonu, každopádně finální zpráva pro potenciální klientelu byla zřejmá – auta na elektřinu jsou rychlá. A bylo by asi docela hloupé nevyužít toto sdělení i v praxi.| Volkswagen ID.3

Ve Volkswagenu si tuto příležitost ujít nenechají a podle britského Autocaru má elektrická sportovní budoucnost už i své jméno. Oficiálně VW tuto informaci neposkytlo, vysoce postavené zdroje nicméně redaktorům respektovaného média potvrdily, že ostré verze modelů ID ponesou označení GTX. | Volkswagen ID.3

Ve Volkswagenu si tuto příležitost ujít nenechají a podle britského Autocaru má elektrická sportovní budoucnost už i své jméno. Oficiálně VW tuto informaci neposkytlo, vysoce postavené zdroje nicméně redaktorům respektovaného média potvrdily, že ostré verze modelů ID ponesou označení GTX. | Volkswagen ID.3

Nová řada sportovních elektromobilů doplní dosavadní podobně koncipované tradiční benzinové modely GTI i naftové provedení GTD a v neposlední řadě rovněž novější hybridní vozy GTE.| Volkswagen ID.3

Nová řada sportovních elektromobilů doplní dosavadní podobně koncipované tradiční benzinové modely GTI i naftové provedení GTD a v neposlední řadě rovněž novější hybridní vozy GTE.| Volkswagen ID.3

Stejně jako starší sourozenci, také Volkswageny ID GTX se budou od standardních aut odlišovat řadou vylepšení exteriéru, interiéru a počítat lze i s výkonnějšími pohonnými jednotkami ve spojení s přepracovanými podvozky. Cílem bude poskytnout majitelům sportovnější zážitky v exkluzivnějším a pochopitelně i dražším balení. |Volkswagen ID.3

Stejně jako starší sourozenci, také Volkswageny ID GTX se budou od standardních aut odlišovat řadou vylepšení exteriéru, interiéru a počítat lze i s výkonnějšími pohonnými jednotkami ve spojení s přepracovanými podvozky. Cílem bude poskytnout majitelům sportovnější zážitky v exkluzivnějším a pochopitelně i dražším balení. |Volkswagen ID.3

Písmeno X v názvu navíc naznačuje, že modely GTX by mohly kromě jiného disponovat také pohonem všech kol. Což také znamená použití dvou elektromotorů, z nichž jeden bude roztáčet kola přední a druhý zase kola zadní nápravy. |Volkswagen ID.3

Písmeno X v názvu navíc naznačuje, že modely GTX by mohly kromě jiného disponovat také pohonem všech kol. Což také znamená použití dvou elektromotorů, z nichž jeden bude roztáčet kola přední a druhý zase kola zadní nápravy. |Volkswagen ID.3

Na přesné parametry si prozatím budeme muset počkat, pokud ale zvážíme, že současný nejsilnější Volkswagen ID.3 má 204 koní, pak by ID.3 GTX mohl atakovat hranici 240 nebo 250 koní. |Volkswagen ID.3

Na přesné parametry si prozatím budeme muset počkat, pokud ale zvážíme, že současný nejsilnější Volkswagen ID.3 má 204 koní, pak by ID.3 GTX mohl atakovat hranici 240 nebo 250 koní. |Volkswagen ID.3

Jestli s vyššími výkony půjdou ruku v ruce i zvýšená kapacita akumulátorů (u ID. 3 maximálně 77 kWh), můžeme prozatím jen hádat. Nicméně kromě druhého elektromotoru a řídicí elektroniky by to znamenalo další nežádoucí zvýšení hmotnosti. | Volkswagen ID.3

Jestli s vyššími výkony půjdou ruku v ruce i zvýšená kapacita akumulátorů (u ID. 3 maximálně 77 kWh), můžeme prozatím jen hádat. Nicméně kromě druhého elektromotoru a řídicí elektroniky by to znamenalo další nežádoucí zvýšení hmotnosti. | Volkswagen ID.3

Jedinou rozumnou cestou se tak jeví zvýšení energetické hustoty baterek. Zbývá ještě říci, kdy VW první GTX vypustí, tady však můžeme nabídnout jen čistou spekulaci. Může to být klidně už v příštím roce, také ale Volkswagen může počkat na uvedení modelu ID.5 v roce 2021, aby mohl představit hned dvě elektrické varianty najednou. Necháme se překvapit.| Volkswagen ID.3

Jedinou rozumnou cestou se tak jeví zvýšení energetické hustoty baterek. Zbývá ještě říci, kdy VW první GTX vypustí, tady však můžeme nabídnout jen čistou spekulaci. Může to být klidně už v příštím roce, také ale Volkswagen může počkat na uvedení modelu ID.5 v roce 2021, aby mohl představit hned dvě elektrické varianty najednou. Necháme se překvapit.| Volkswagen ID.3

Volkswagen ID.3

Volkswagen ID.3

Pokud trochu sledujete dění kolem VW, bude pro vás výše uvedená informace tou nejméně překvapivou zprávou pod sluncem. Anebo si snad myslíte, že tanečky Volkswagenu s elektrickou sportovní plackou ID.R na Severní smyčce Nürburgringu a legendárním kopci Pikes Peak měly i jiný úkol, než ukázat, že bateriemi poháněná auta umí být i slušně rychlá?| Volkswagen ID.3
Jistě, můžeme mluvit o vývoji technologií, ladění techniky, zametení dvorku nové generaci produktů elektrické mobility před jejich nástupem či testování možností pohonu, každopádně finální zpráva pro potenciální klientelu byla zřejmá – auta na elektřinu jsou rychlá. A bylo by asi docela hloupé nevyužít toto sdělení i v praxi.| Volkswagen ID.3
Ve Volkswagenu si tuto příležitost ujít nenechají a podle britského Autocaru má elektrická sportovní budoucnost už i své jméno. Oficiálně VW tuto informaci neposkytlo, vysoce postavené zdroje nicméně redaktorům respektovaného média potvrdily, že ostré verze modelů ID ponesou označení GTX. | Volkswagen ID.3
Nová řada sportovních elektromobilů doplní dosavadní podobně koncipované tradiční benzinové modely GTI i naftové provedení GTD a v neposlední řadě rovněž novější hybridní vozy GTE.| Volkswagen ID.3
11
Fotogalerie

VW chystá novou rodinu sportovních vozů. Připravuje nás na to už od loňska

Volkswagen chce dát důvod utrácet za elektromobily také nadšencům do řízení. Prostředkem k tomuto cíli mají být nové bateriemi poháněné modely, které v portfoliu doplní stávající varianty GTI, GTD, GTE a R.

Pokud trochu sledujete dění kolem wolfsburské značky, bude pro vás výše uvedená informace tou nejméně překvapivou zprávou pod sluncem. Anebo si snad myslíte, že tanečky Volkswagenu s elektrickou sportovní plackou ID.R na Severní smyčce Nürburgringu a legendárním kopci Pikes Peak měly i jiný úkol, než ukázat, že bateriemi poháněná auta umí být i slušně rychlá?

Jistě, můžeme mluvit o vývoji technologií, ladění techniky, zametení dvorku nové generaci produktů elektrické mobility před jejich nástupem či testování možností pohonu, každopádně finální zpráva pro potenciální klientelu byla zřejmá – auta na elektřinu jsou rychlá. A bylo by asi docela hloupé nevyužít toto sdělení i v praxi.

Ve Volkswagenu si tuto příležitost ujít nenechají a podle britského Autocaru má elektrická sportovní budoucnost už i své jméno. Oficiálně VW tuto informaci neposkytlo, vysoce postavené zdroje nicméně redaktorům respektovaného média potvrdily, že ostré verze modelů ID ponesou označení GTX.

Nová řada sportovních elektromobilů doplní dosavadní podobně koncipované tradiční benzinové modely GTI i naftové provedení GTD a v neposlední řadě rovněž novější hybridní vozy GTE. Stejně jako starší sourozenci, také Volkswageny ID GTX se budou od standardních aut odlišovat řadou vylepšení exteriéru, interiéru a počítat lze i s výkonnějšími pohonnými jednotkami ve spojení s přepracovanými podvozky. Cílem bude poskytnout majitelům sportovnější zážitky v exkluzivnějším a pochopitelně i dražším balení.

Písmeno X v názvu navíc naznačuje, že modely GTX by mohly kromě jiného disponovat také pohonem všech kol. Což také znamená použití dvou elektromotorů, z nichž jeden bude roztáčet kola přední a druhý zase kola zadní nápravy. Na přesné parametry si prozatím budeme muset počkat, pokud ale zvážíme, že současný nejsilnější Volkswagen ID.3 má 204 koní, pak by ID.3 GTX mohl atakovat hranici 240 nebo 250 koní.

Jestli s vyššími výkony půjdou ruku v ruce i zvýšená kapacita akumulátorů (u ID. 3 maximálně 77 kWh), můžeme prozatím jen hádat. Nicméně kromě druhého elektromotoru a řídicí elektroniky by to znamenalo další nežádoucí zvýšení hmotnosti.

Jedinou rozumnou cestou se tak jeví zvýšení energetické hustoty baterek. Zbývá ještě říci, kdy VW první GTX vypustí, tady však můžeme nabídnout jen čistou spekulaci. Může to být klidně už v příštím roce, také ale Volkswagen může počkat na uvedení modelu ID.5 v roce 2021, aby mohl představit hned dvě elektrické varianty najednou. Necháme se překvapit.

Volkswagen

Volkswagen je německá automobilka, vedoucí člen Volkswagen Group. Vznikla v roce 1937. Začala vyvíjet předchůdce slavného „Brouka“, plná výroba se ale rozběhla až po válce. Název značky Volkswagen znamená v překladu lidový vůz.

Volkswagen Golf • Volkswagen Passat • Volkswagen Touran • Volkswagen Touareg • Volkswagen Polo • Volkswagen up! • Volkswagen e-up! • Volkswagen T-Roc • Volkswagen T-Cross • Volkswagen Tiguan • Volkswagen Sharan • Volkswagen ID.3

Doporučujeme

Články odjinud