VW Caddy poprvé s pohonem 4Motion

7 komentářů

no name
19. září • 11:54

Jelikož Haldex 4.generace dodává točivý moment na zadní kola nonstop, tak je to v podstatě full time čtyřkolka. Zajímavé.

Antracit
19. září • 12:46

Myslim, ze by Haldex v terenu nezklamal.

no name
19. září • 13:02

Tak pořád je to vůči klasickým full time awd jiné řešení, které není do těžkého terénu přiliš vhodné, ale chování vozu je daleko jednoznačnějí díky skutečnosti, že nemůže dojít k tomu, že točivý moment je pouze na jedné nápravě a pak se náhle připojí druhá,což ovlivňuje chování vozu jako takového.

Mojma
21. září • 16:02

Jestli to je stjnej Haldex jako v soucasny okatavce , tak to je furt trakova svine nevyzpytatlena, rezeete zatacku a najednou koukate, ze zabral zadek a mate toho plny ruce

Antracit
22. září • 17:57

Z testu:Že Haldex není čtyřkolka? Ale no tak...
Ze všeho nejdříve musím říci, že kdo Haldex kritizuje slovy, že není pohonem všech kol, nikdy jej nezkusil. Také jsem kdysi připojitelnému pohonu všech kol nevěřil, ale již krátká zkušenost dala mé nedůvěře rychle zapomenout. Donedávna jsem byl majitelem Audi S3 quattro s Haldexem první generace a mé hodnocení tak rozhodně nebude plácnutím do vody na základě týdenní zkušenosti.Je smutné pročítat si diskuse na internetových serverch plné fám tohoto typu: „No jistě musí být skvělé, když vjedu do zatáčky, začnou mi prokluzovat přední kola, auto začne být nedotáčivé, na což začnu reagovat, připojí se pohon zadních kol, auto zcela změní své chování a já skončím někde v poli. Haldex nikdy!“ Je to hloupost, některé připojielné pohony takto fungovat mohou, ale Haldex určitě ne. Vzhledem k tomu, že systém se snaží situace, kdy bude pohon všech kol potřeba, odhadnout, máte jej v 99% případů k dispozici již v době, kdy jeho reálná potřeba ještě ani nevyvstala. Proto žádné pomalé připojení uprostřed smyku. Systém sleduje natočení kol, polohu akcelerátoru a další podobné údaje a pohon zadních kol připojuje již v době, kdy jeho potřebu teprve očekává. http://www.autorevue.cz/default.aspx?section=17&server=1&article=7310&chapter=25524

vc
22. září • 10:23

tak neřež zatáčku blbe!

Ctibor z Ctiboric
19. září • 11:28

To auto potrebuje MINIMALNE facelift ako sol!

Doporučujeme

Články odjinud