VW Caddy poprvé s pohonem 4Motion

Automobilka Volkswagen poprvé představí model Caddy s pohonem všech čtyř kol, který zabezpečuje známý systém Haldex čtvrté generace. Výsledkem tohoto pohonu budou samozřejmě lepší jízdní vlastnosti třeba na zimních silnicích, nebo při plně naloženém vozidle. Možná se najdou i dobrodruzi, kteří by tento vůz chtěli vyzkoušet i v těžkém terénu. Ty by ale VW Caddy 4Motion zřejmě zklamal...

VW Caddy 4Motion bude poháněn čtyřválcovým turbodieselem s výkonem 105 koní, kterému sekunduje šestistupňová manuální převodovka. Při prázdném voze udává výrobce kombinovanou spotřebu 6,6 l/100 km a maximální rychlost 164 km/h. Caddy 4Motion se oficiálně představí již příští týden na Hannoverském autosalonu.  

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Pohon 4Motion bude dostupný jak pro verzi Caddy Life, tak pro Caddy Van.
Minitest Fiat Tipo kombi 1.6 Multijet DDCT: Přepísknutý budget

Fiat Tipo kombi 1.6 Multijet DDCT (minitest)

Pokud potřebujete levný kombík, důvod vynechat z výběru Tipo vážně nemáte. Fiat ho prodává za slušné peníze. Co když ale chcete diesel, automat a lepší výbavu? Bude Ital pořád ještě takové terno?

včera | Miro Mihálik | 21 příspěvků
TEST BMW M5: Supersport ve smokingu. Může tohle fungovat?

BMW M5

Ano, nová M5 je čtyřkolka, s přepňovaným motorem a masážními sedačkami. Je nejtěžší a nejvýkonnější z modelů M. A takové parametry já osobně neupřednostňuji. Jenže nic není tak, jak se zdá.

18.  10.  2018 | Milan Lažanský | 51 příspěvků
Minitest Kia Stinger 2.2 CRDi GT Line: Potěšení s vůní nafty

Kia Stinger 2.2 CRDi GT Line (minitest)

Z nafty se stalo politické téma a zdá se, že její dny jsou sečteny. To je ideální moment dát si špetku nekorektnosti v podobě úsporného dieselu, který navíc hrabe těmi správnými koly a… je z Koreje.

16.  10.  2018 | Miro Mihálik | 28 příspěvků