VW Caddy poprvé s pohonem 4Motion

Automobilka Volkswagen poprvé představí model Caddy s pohonem všech čtyř kol, který zabezpečuje známý systém Haldex čtvrté generace. Výsledkem tohoto pohonu budou samozřejmě lepší jízdní vlastnosti třeba na zimních silnicích, nebo při plně naloženém vozidle. Možná se najdou i dobrodruzi, kteří by tento vůz chtěli vyzkoušet i v těžkém terénu. Ty by ale VW Caddy 4Motion zřejmě zklamal...

VW Caddy 4Motion bude poháněn čtyřválcovým turbodieselem s výkonem 105 koní, kterému sekunduje šestistupňová manuální převodovka. Při prázdném voze udává výrobce kombinovanou spotřebu 6,6 l/100 km a maximální rychlost 164 km/h. Caddy 4Motion se oficiálně představí již příští týden na Hannoverském autosalonu.  

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Pohon 4Motion bude dostupný jak pro verzi Caddy Life, tak pro Caddy Van.
TEST Renault Mégane R.S.: Hraboš přetáčivý

Renault Mégane R.S.

Renault Sport si s novým Méganem vyhrál docela jinak než u předchozích generací. Kvůli tomu jej ale ještě netřeba zatracovat.

9.  8.  2018 | Milan Lažanský | 28 příspěvků
TEST Ford Focus 1.5 EcoBoost ST-Line: Konečně zase baví!

Ford Focus 1.5 EcoBoost ST-Line

Nejnovější Ford Focus přichází dvacet let po uvedení modelu jako takového. Pro první test jsme zvolili nejsilnější, nejsportovnější, ale nikoliv nejdražší provedení ST-Line. Výkon 182 koní přitom produkuje pouze tříválcový motor!

7.  8.  2018 | Jan Mička | 139 příspěvků
TEST Honda PCX 125 vs. začátečník: Trapas hned na začátku!

Skútr Honda PCX 125

Skútr s motorem o objemu 125 kubických centimetrů můžete už pěkných pár let řídit pouze s řidičákem na auto. Je ale bezpečné vypustit „jednostopého eléva“ přímo do pražského provozu? To jsem se rozhodl vyzkoušet na vlastní kůži.

4.  8.  2018 | Jan Mička | 36 příspěvků