VW Caddy poprvé s pohonem 4Motion

Automobilka Volkswagen poprvé představí model Caddy s pohonem všech čtyř kol, který zabezpečuje známý systém Haldex čtvrté generace. Výsledkem tohoto pohonu budou samozřejmě lepší jízdní vlastnosti třeba na zimních silnicích, nebo při plně naloženém vozidle. Možná se najdou i dobrodruzi, kteří by tento vůz chtěli vyzkoušet i v těžkém terénu. Ty by ale VW Caddy 4Motion zřejmě zklamal...

VW Caddy 4Motion bude poháněn čtyřválcovým turbodieselem s výkonem 105 koní, kterému sekunduje šestistupňová manuální převodovka. Při prázdném voze udává výrobce kombinovanou spotřebu 6,6 l/100 km a maximální rychlost 164 km/h. Caddy 4Motion se oficiálně představí již příští týden na Hannoverském autosalonu.  

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Pohon 4Motion bude dostupný jak pro verzi Caddy Life, tak pro Caddy Van.
TEST Subaru XV 1,6i Lineartronic: Kompromis, ale ten nejlepší!

Subaru XV 1,6i Lineartronic

Subaru XV se na přelomu roku dostalo na trh v druhé generaci. Od té minulé se vizuálně moc neliší, ale japonští technici vůz vyladili téměř k dokonalosti.

dnes | Radek Pecák | 49 příspěvků
TEST Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi: Galerie moderního designu

Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi

Nové městské SUV francouzské automobilky obsahuje tolik designérských nápadů, že by to vystačilo hned na několik aut. C3 Aircross jsme vyzkoušeli s motorem 1.6 BlueHDi.

17.  2.  2018 | Radek Pecák | 15 příspěvků
Minitest Ford Fiesta Vignale 1.0 EcoBoost: V čem je ta prémie?

Ford Fiesta 1.0 EB Vignale (minitest)

Vyplatí se koupě té nejvíce vyšňořené Fiesty? Vyzkoušeli jsme ji s litrovým motorem EcoBoost o výkonu 103 kW.

15.  2.  2018 | Milan Lažanský | 25 příspěvků