VW Caddy PanAmericana, cestou necestou

Automobilka Volkswagen nedávno zviditelnila svůj užitkový model Caddy, jemuž poprvé v historii dopřála pohon všech kol 4Motion. Vedle něj se však na Hannoverském autosalonu užitkových vozidel představila i studie s názvem PanAmericana, která je trochu z „jiného těsta“. Jak tedy vypadá vize Volkswagenu Caddy připraveného pro zdolávání dlouhých vzdáleností a pokořování i těch méně sjízdných silnic?

Hned na první pohled viditelné změny zevnějšku snad ani není třeba nějak zvlášť popisovat, po vzoru některých off-roadů dostal vůz odolnější nárazníky, hliníkové kryty a zatmavěné přední a zadní světla. Caddy PanAmericana si obouvá speciální pneumatiky o rozměrech 215/70 R16 vhodné pro většinu povrchů. Několik zásadních změn, nebo extra doplňků najdeme i v interiéru, kde můžeme poukázat třeba na kožené přihrádky umístněné v zavazadlovém prostoru. Celý vnějšek je kromě toho laděn ve slušivé černo-hnědé barevné kombinaci.

Pod kapotou se nemůže skrývat nic jiného, než 1,9 litrový turbodiesel dodávaný s pohonem 4Motion a šestistupňovou manuální převodovkou. Celá tato studie slouží v podstatě na podtržení nového potenciálu, který tomuto pracantovi dodává systém Haldex čtvrté generace.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
VW Caddy PanAmericana
Minitest Volkswagen Caddy Maxi 1.4 TGI: Spořivému plyn nesmrdí

VW Caddy Maxi 1.4 TGI (minitest)

VW láká na model Caddy poháněný zemním plynem nízkými provozními náklady. Stačí ale ceny CNG na to, aby se do německé dodávky zamilovali nejen zapřisáhlí skrblíci?

včera | Miro Mihálik | 6 příspěvků
TEST Renault Mégane R.S.: Hraboš přetáčivý

Renault Mégane R.S.

Renault Sport si s novým Méganem vyhrál docela jinak než u předchozích generací. Kvůli tomu jej ale ještě netřeba zatracovat.

9.  8.  2018 | Milan Lažanský | 28 příspěvků
TEST Ford Focus 1.5 EcoBoost ST-Line: Konečně zase baví!

Ford Focus 1.5 EcoBoost ST-Line

Nejnovější Ford Focus přichází dvacet let po uvedení modelu jako takového. Pro první test jsme zvolili nejsilnější, nejsportovnější, ale nikoliv nejdražší provedení ST-Line. Výkon 182 koní přitom produkuje pouze tříválcový motor!

7.  8.  2018 | Jan Mička | 139 příspěvků