TEST VW Caddy Maxi California 2.0 TDI: Boží chatka na kolech za super peníze

17 komentářů

Nus
25. října • 17:08

Ať si to kupují němci sami. Jim na to zbyde, když vykořisťují celou evropu po vzoru jejich dědečků s blesky na helmě.

Jakub
25. října • 14:27

Klid. Tohle auto bez motoru už dopředu počítá s připojením např. karavanu s vlastním pohonem a vlastní monstrozní baterkou :-D Audi už to ve spolupráci s Dethleffs testují :-D

Kankunen
25. října • 13:47

ono to pojedena ten krouťák z toho podladěného dvoulitru slušně, ale 150koňová verze by se hodila na předjíždění.

puk123
25. října • 8:46

Vařič se taky ovládá přes dotykáč u řidiče? Jinak, podobných úprav dodávek existuje habaděj, není tu nic nového a rozsah výbavy je poměrně slabý.

Dizel
24. října • 20:25

Nalestena bieda.
Tam mal byt 2.0TDI 110kW zaklad s moznostou priplatit 135kW.Po nalozeni bude problem predbehnut kamion na okreske.

Fri
24. října • 16:04

A nebo koupit Berlingo a z ušetřených pár set tisíc dát 30 za vestavbu.

Tomáš Fuk
24. října • 17:31

No jistě že při nákupu asi ušetří, akorát bude mít Berlingo a ne Caddy.

Jozef
26. října • 14:04

Tak raději BERLINGO, než něco co ma nacistické kořeny! (Hodně lidí o tom zapomíná, když jezdí ve svych nacistických vw)

LOL
24. října • 19:11

A to je jako špatně? :-D
Z mého pohledu je Berlingo to lepší z těchto dvou aut, a motorem to začíná, infotainmentem pokračuje a cenou končí. Jinak jsou to obě nejezdící almary.Fakt nechápu, jak někdo může chít shit jménem Caddy.

tečka
24. října • 19:42

Správně, z tvého pohledu.

LOL
25. října • 8:32

Klidně můžeš tečko napsat své argumenty, pokud nějaké máš. ;-)

Jan Taraba
24. října • 14:15

Koho v Wolfsburgu proboha napadlo dát do poměrně těžkého modelu motor maximálně 90kW? To auto je (i bez verze California) velice povedené,....... ale domrvené slabým motorem.

jozka
24. října • 18:22

Mam starsi verzi se 79kW a zadna brzda provozu to neni. Je to proste stara krabice 5mx2mx2m, co vazi tunu a trictvrte a podle toho se s tim jezdi.
Ostatne, tuhle vahu ma dneska kdejaky "crossover do mesta". O autech na tuzkovky uz vubec nemluvim, v tydnu tu byla super recenze na EQA. 140 kW jmenovity vykon. Dve tuny vahy. Pet sedacek, kufr jak ve fabii. Holt nova doba.

tečka
24. října • 15:54

Na cca 17 metráků je to s tím krouťákem dostatečný motor.

Lulda
24. října • 20:04

Není 17 metráků, jako 17 metráků. Roli bude hrát i aerodynamický odpor, kterej u týhle cihly bude jinde, než u 17 metrákovýho obyčejnýho sedanu…

LOL
25. října • 8:34

jj, a teď si ještě představ 7 lidí + rakev na střeše.

Tomáš Fuk
24. října • 17:30

Přesně, dostatečný. Tedy ani dobrý ani výborný.

Doporučujeme

Články odjinud