VW Bulli: znovuzrozený symbol volnomyšlenkářských 60. let

21 komentářů

Neterba
1. března • 11:49

Stary Buliik byl hezci. Soucasne pokusy o retro ve VW se nedari (viz napriklad sileny NewBrouk). Ta prostredni sedacka vpredu je prakticky nepouzitelna nebo jen s rizikem ohrozeni siln. provozu z duvodu omezovani ridice.
Jinak si myslim, ze vnitrni design je prijemny a sympa. Ale ten sileny dotykac mi tam nesedi stejne jako nesmyslne hodiny osirele stojici v palubce. Motor by to chtelo nejaky na ropu, protoze 300km se mi zda nerealnych i nedostatecnych. Nebo alespon nejaky hybrid. Kdyby byl v dobe Bulli I. k dispozici elektromotor, jiste by ho tam tenkrat hippies chteli.
Netusim, komu je novy Bullik urceny, ale pokud urceni zustalo, pak je luzkova uprava bezpodminecna :-), ale chtelo by to i integrovany nosic na kola/lyze, trochu vetsi kufr a terennejsi upravu (to byl Bullikuv sen, opustit silnici - cesty, louky, plaze aj.).
Nebo at delaji dve verze:
classic (pro aktivni zivot - ven z mesta - kola, lyze apod., usporny motor s dojezdem minimalne 750km, svetly podvozek, velky kufr a spoustu vychytavek pro prepravu ruzneho nadobicka)
city (pro navonene fajnovky do mesta s sklenenou strechou, nizkym podvozkem a elektrickym ci nabrousenym motorem).

bink
1. března • 12:41

Jj, souhlasím, v tomto provedení to není auto pro volný čas, narvali tam 6 lidí, ale kufr je tak na golfový hole a ne na víkend v přírodě (o týdnu, nebo dvou ani nemluvě) a na kolo, nebo prkno už bys potřeboval vozík. Toto vypadá tak pro maminu s třema dětma na ježdění po městě a ta lůžkovou úpravu rozhodně nepotřebuje. Sedadla jsou lavice jak u amerik 50-tých let, na spaní fajn, ale zatáčky projíždět tak 30 km/h, jinak skončíš na místě spolujezdce. Navíc se bojím, že "lidové vozidlo" bude za nelidové ceny, tak jak to předvedli u novýho brouka :-/. Jestli bude stát 1,5 mega tak si ho můžou nechat.

Hloupej Honza
1. března • 12:28

Ono pokud nezůstane jen u studie a vzdušných zámků o světlé budoucnosti, tak si ho hned koupíte za 35000€ a aspoň dvakrát že?

Vana666
1. března • 11:54

Neterba: tak do města je nabroušený motor určitě hodně důležitý

Netreba
1. března • 13:32

Jasne ze jo. To auto nevypada na to, ze by se s nim dalo jezdit nejak rychle. Proto pro Vonafky nabrouseny motor do mesta s poradnou hifi aparaturou (oni si za oboji radi priplati) a pro verzi Clasic kultivovany usporny motor na dlouhe streky.

Hloupej Honza
1. března • 9:19

No tak ono se nám neprodává Polo jak by bylo třeba. Novej brouk a Phaeton chtěli pro velký úspěch zrušit a držej to jen amíci ,ale přijdemě s dalším čtyřkolovým nesmyslem.Opravdu jen kroutím hlavou. Jasně akciovky tak musej ďelat jako, že nic, ikdyž něco.
Ale je to v kontrastu stím, že v ekonomických zprávách se hovoří možném zániku několika stovek tisíc pracovních míst a stěhováním na východ.

Toper
1. března • 11:52

Myslíš si, že něco z toho, co jsi výše napsal, má něco psolečného s realitou?
Nemyslím si.

Hloupej Honza
1. března • 12:36

Říká se tomu odvedení pozornosti od problému.Myslím, že v EU nás zajímá víc spíš vyvoj VW Up. Nebo pokračování Polo, Fabka, Ibiza.A né vozidlo u kterého úspěch tak jak je podáno, by odpovídal fantaskním vizím po požití LSD.
Kolik se toho asi prodá?

Toper
1. března • 13:01

A kolik z toho koupíš ty?
Stejně hloupá otázka, jako ta tvoje. Uvědom si, že VW nepůsobí jen na našem trhu, dělá speciální modely jak pro jižní i severní ameriku a asii. Když se to nelíbí tobě a nevidíš v tom smysl, neznamená to, že se to nebude líbit nějakému mexikánovi, nebo zhulenému serfaři z Kalifornie. Segmentace trhu.

Hloupej Honza
1. března • 13:51

Nevím kde žijete Vy, ale já žiju v EU a ta je ekonomicky do závislá na obyčejnejch autech, jako je Polo, Jetta, Golf , Passat , ale i na jiných značkách.To čím jezdí nějakej mexikánec milionář nás nevytrhne. Lidí co si koupí elektro chrastítko nahraní za melouna, není tolik aby to EU nějak výrazně pomohlo.Potřebujeme vyrábět a prodávat obyčejný auta, těch se prodá nejvíc a může na tom stát trh. Premiový značky a vyrobky jsou věc navíc. H.H.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Toper
1. března • 14:40

Co ti vadí?
Zdá se ti, že je trh s auty jako vyjezený krám za komančů?Ani u nás už neplatí nic o tom, že "Potřebujeme vyrábět a prodávat obyčejný auta, těch se prodá nejvíc a může na tom stát trh".Zrovna v ČR se minulý rok prodalo nejvíc Škodovek Octavia a tu zrovna za "obyčejný auto" nepovažuji.
Dlouhou dobu se tu prodávaly nejvíce Fabie, tam by to sedělo, ale to už je minulost. Společnost bohatne, prodává se více dražších aut, levné ustupují.No jsi mimo.

tazzz
1. března • 15:49

O tom, že by společnost nějak zbohatla, se dá polemizovat.Bohatne tak 10% a zbytek je na tom buď stejně nebo chudne a vzhledem ke Kalouskovým experimentům to hned tak lepší nebude.Octávie se dobře prodavali kvůli slevám a místo Fábií lidi spíše nakupují levnější vozy u konkurence, protože nová Fábie je shit.

Toper
1. března • 16:07

Byl bych rád, kdbych se bavil s někým na úrovni.Za minulý rok se u nás prodalo nejvíce automobilů značky Škoda Octavia. Dříve se prodávalo nejvíce Fabií.
Škoda Octavia - 25.819
Škoda Fabia - 15.588
Škoda Superb - 4.476
Hyundai i30 - 4.309
Škoda Yeti - 4.264Někdo ty auta asi kupovat musí, ty to nejsi, ok, ale taky nejsi jedinný občan ČR.Na zbytek tvých "shitů" raději ani nereaguji. Máš v tom guláš.

tazzz
2. března • 16:18

Nepopírám, že se u nás prodává nejvíce automobilů značky Škoda, ale to vůbec nic nevypovídá o nějakém bohatnutí společnosti.Kolik asi těchto vozidel bylo zakoupeno jako služební vozidla?V mém okolí si loni zakoupilo nové auto asi 10 lidí a z toho byla jediná Škoda Octávia a to hlavně proto, že byla v akční slevě.Pokud si Česká pošta, ČEZ nebo třeba i parlament nakoupí 10, 100 nebo třeba 1000 Fábií nebo Octávií je to dobře, ale s nějakým bohatnutím společnosti to nemá nic společného.

Toper
2. března • 18:06

Copak se ti zdá, že společnost chudne? Dle mého je to přeně naopak, odpovídají tomu i čísla statistik.
Sice je teď v módě nadávat na Kalouska a spol., ale na faktech to moc nemění. Prodává se tu více dražších vozů, dražších výrobků... Češi jsou rozežraní rok od roku více. ;-)

asdf
1. března • 20:12

toper má pravdu, asi tomu tazzzzzovi chybi planovany hospodarstvi :-/

buly
1. března • 7:46

aa tohle sem si nezaslouzil...

x12345678
1. března • 9:09

Buď rád že tvůj nick je spojen s historicky prvním smysluplným použitím ipadu.

Vana666
1. března • 6:53

Docela by mě zajímalo co je na točivém momentu 270Nm tak suverénního :-/

RedBaron
1. března • 9:27

Prostě to pojede asi tak jako 81 kW TDI, ujedeš 100 km a pak bude auto půl dne na zásuvce :o)

Vana666
1. března • 11:38

A kdyby to mělo jen 150 Nm tak to pojede jako 85kW benzín ?

Doporučujeme

Články odjinud